وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

یکی از فواید بسیارمهم جینسینگ قرمز

یکی از فواید بسیارمهم جینسینگ قرمز

در این مطلب با گیاه جینسینگ آشنا می شوید از ویژگی های جینسینگ قرمز چه میزان اطلاع دارید این گیاه از نظر متخصصین طب سنتی چه مزایایی برای سلامتی مان در بر دارد می تواند تاثیر زیادی بر نیروی جنسی شما بگذارد همچنین در    رفع بی خوابی شما تاثیرات فراوانی بگذارد انواع اختلالات نعوظ با کمک جینسینگ قرمز قابل درمان هستند .جینسینگ قرمز، یکی از گیاهانی است که بیشتر از همه توسط پزشکان کُره‌ای برای درمان اختلال نعوظ در مردان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

نام دیگر جینسینگ قرمز، جینسینگ پاناکس است. نظریه‌های علمی مختلفی وجود دارند که علت موثر بودن جینسینگ قرمز برای درمان اختلال نعوظ را نشان می‌دهند. با این‌حال، محققان هنوز معتقدند که برای تایید این نظریه‌های علمی به مطالعات تکمیلی نیاز دارند. محققان دقیقا نمی‌دانند که جینسینگ قرمز به چه شیوه‌ای عمل می‌کند و چگونه علائم اختلال نعوظ را کاهش می‌دهد، اما نظریه‌های مختلفی برای توضیح این مساله دارند.

 

یکی از همین نظریه‌ها نشان می‌دهد که جینسینگ قرمز روی هورمون‌هایی تاثیر می‌گذارد که مسئولیت به‌وجود آوردن وضعیت نعوظ را بر عهده دارند. نظریه دیگر حاکی از آن است که جینسینگ قرمز، میزان اکسید نیتریک را افزایش می‌دهد و از همین طریق باعث می‌شود که جریان خون هم در وضعیت مطلوبی قرار بگیرد. یکی از بررسی‌های British Journal of Clinical Pharmacology در سال ۲۰۰۸ میلادی نشان می‌دهد که جینسینگ قرمز در مقایسه با دارونماها، معمولا اثربخشی بهتری در کاهش علائم اختلال نعوظ دارد.

 

به گزارش ایران ناز با این‌حال، ‌مطالعات روی نمونه‌های انسانی معمولا جمعیت نمونه کمی دارند و همین ویژگی، نتیجه‌گیری قطعی از این مطالعات را دشوار می‌سازد. مصرف جینسینگ قرمز می‌تواند باعث بی‌خوابی شود، اما محققان می‌گویند که مصرف جینسینگ قرمز در کوتاه‌مدت به این مشکل منجر نمی‌گردد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره