وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

۶ نکته درباره انتخاب ریمل

۶ نکته درباره انتخاب ریمل
) بهتر است ریمل را در فروشگاه امتحان نکنید زیرا عده زیادی از ریمل تستر استفاده کرده اند و آن ریمل دیگر بهداشتی نیست. اما می توانید در آن را باز کنید و سر فرچه و رنگ و سیال درون آن را ببینید.

۲) در ایران معمولا اکثر فروشگاه ها ریمل های مشکی را عرضه می کنند زیرا اکثر ایرانیان چشم و ابرومشکی هستند اما اگر مو و چشمان روشنی دارید، می توانید از ریمل قهوه ای هم استفاده کنید.

۳) ریمل معمولی می خواهید یا ضدآب؟ ریمل های ضدآب، مناسب شناگر هاست و افرادی که به دلیل حساس بودن چشم ها اشک می ریزند و همین طور کسانی که لنز چشمی دارند. خانم هایی که زیاد عرق می کنند هم بهتر است ریمل ضدآب بزنند اما اگر، بهتر است همان انواع معمولی را انتخاب کنید زیرا پاک کردن ریمل ضدآب سخت است و ممکن است مژه ها با آن کنده شوند.

۴) برس ریمل بهتر است انحنادار باشد تا حین استفاده مژه های بیشتری را تحت پوشش قرار دهد و تکان دادن آن هم راحت تر باشد. برس های صاف مژه ها را مانند شانه مرتب می کنند و برای پوشاندن مژه های گوشه ای بهترند.

۵) هرگز ریملی را که برای مدتی طولانی در فروشگاه مانده، نخرید. گاهی اوقات بعد از باز کردن ریمل جدید در خانه می بینید که سیال ریمل خشک شده و به درد نخور است. برای پیشگیری از این مشکل از فروشگاه های پرفروش خرید کنید که اجناسشان در فواصل کوتاهی به فروش می رود.

۶) اگر بعد از استفاده از ریمل جدید چشم هایتان دچار التهاب شدند، بلافاصله استفاده از ریمل را قطع و به پزشک مراجعه کنید.