وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بینی روز شنبه 13 تیر 1394

فال و طالع بینی روز شنبه 13 تیر 1394

فال روزانه 13 تیر متولدین فروردین ماه
امروز هیچ تردیدی ندارید که موضع تان را اثبات کنید، حتی اگر این کار محبوبیت تان را لکه دار کند. احساس می کنید که اگر اکنون تنها باشید یک لذت خوشایندی را تجربه خواهید کرد. از این که بتوانید مستقل عمل کنید هیجان زده می شوید. البته می توانید به هیجان دلخواه تان دست پیدا کنید و لزومی ندارد که جنگ و دعوا راه بیندازید. سعی کنید روی نکته ای دست بگذارید که دیگران با شما مخالف اند، بعد راهی پیدا کنید تا سر آن موضوع به تفاهم برسید، به این ترتیب می توانید همه را مجذوب خودتان کنید.

 

 
فال روزانه 13 تیر متولدین اردیبهشت ماه
کلام تان قادر نیست احساسات تان را به درستی بیان کند، اما خودتان فکر می کنید که دیگران مقصود شما را درک می کنند. خوش بینی شما باعث شده که حقایق را آن طور که در واقعیت هستند نبینید. شاید اگر با واقعیت روبرو شوید تا مدتی احساس ناراحتی کنید، اما مطمئن باشید که اگر حقیقت را بدانید بهتر از این است که از ناشناخته ها بترسید. در نهایت از چیزی که تجربه می کنید احساس رضایت خواهید کرد و اعتماد به نفس تان هم در این مسیر افزایش می یابد.
 

 

فال روزانه 13 تیر متولدین خرداد ماه
امروز خیلی ساده لوحانه فکر می کنید که اگر هر چه در ذهن تان می گذرد را فاش کنید همه چیز بهتر پیش خواهد رفت. اما بدانید که هیچ نتیجه ی خوشایندی تضمین شده نیست، زیرا نمی توانید رفتارها و واکنش های اطرافیان تان را تحت فرمان درآورید. البته بی تابی نکنید، صبوری به خرج دهید تا فشارها فروکش کنند و بعد به دنبال نتیجه گیری باشید. به جای این که به دیگران ثابت کنید که نظر شما درست است، به شما توصیه می شود که وجود نظرات مخالف را هم بپذیرید و به این ترتیب به مسیرتان ادامه دهید.

 

 
فال روزانه 13 تیر متولدین تیر ماه
امروز تصمیم دارید که ایده های جدیدتان را عملی کنید، اما به نظر می رسد که افکار شما و دیگران با یکدیگر سازگاری ندارند. فکر می کنید که اگر همین الآن دست به کار نشوید فرصت را از دست خواهید داد. دوست دارید که به درون لاک خودتان فرو بروید، زیرا از این که احساس ضعف کنید عصبی می شوید. به حس ششم تان اطمینان کنید و نگذارید که ترس های بی مورد بر تصمیم گیری شما تأثیر بگذارند. تا به خودتان حرکتی ندهید هیچ نتیجه ای هم حاصل نخواهد شد.

 

 
فال روزانه 13 تیر متولدین مرداد ماه
شاید اگر امروز احساسات تان را مورد بررسی قرار دهید خشم فروخورده ی شما سر باز کند، حتی اگر سعی کنید که بر افکار منفی تمرکز نکنید باز هم این وضعیت اجتناب ناپذیر است. نزدیک ترین دوستان تان هم نمی دانند که در درون تان چه غوغایی برپاست، زیرا برای این که احساسات درون تان را پنهان کنید ماسک خوشحالی به صورت زده اید. اگر کسی سعی کند که شما را تحت کنترل درآورد ممکن است مسایل حل نشده ی بین تان دوباره بروز کنند. اگر از چیزی ناراحت هستید یا نا امید شده اید آن را با یک لفظ مهربان به طرف مقابل انتقال دهید و به آشوب دامن نزنید.

 

 
فال روزانه 13 تیر متولدین شهریور ماه
امروز تمایل دارید که به راه خودتان بروید، اما برای تان سخت است که در برابر شخص قدرتمندی که افکار دیگری برای شما در سر دارد بایستید. واکنش شدید شما در دفاع از تصمیمی که گرفته اید ممکن است حتی خودتان را متعجب کند. به نظر می رسد که می خواهید به هر قیمتی که شده به راه خودتان بروید. اتفاقات غیر منتظره مجبورتان خواهند کرد که نقشه های قبلی را کنار بگذارید و همه ی حواس تان را به مسیر پیش رو بدهید. یادتان باشد که انعطاف پذیری سلاح امروز شما در مقابله با تحولات است.

 

 
فال روزانه 13 تیر متولدین مهر ماه
امروز کمی دشوار است که تصمیم بگیرید چه چیزهایی در زندگی تان جنبه ی عمومی دارند و چه چیزهایی خصوصی و شخصی. شاید نسبت به یک ایده ی جدید خیلی هیجان زده باشید، اما فکر می کنید که اگر آن را به اجرا بگذارید آشوب درست خواهد شد. به هر حال اگر دعوایی پیش آمد یادتان باشد که به هیچ وجه در دفاع از خودتان از عقاید و عادت هایتان حرف نزنید، بهتر است این گونه مسایل را نزد خودتان نگه دارید و قاطی دعوا نکنید. اگر وارد این چیزها شوید ممکن است وارد یک جدال بی پایان شوید که قدرت بردن اش را هم ندارید. بهتر است احتیاط کنید، مؤدبانه نظرتان را بگویید و بعد به دیگران هم فرصت دهید که نظرات شان را بگویند.

 

 
فال روزانه 13 تیر متولدین آبان ماه
امروز مجموعه ای از تلاطمات مضطربانه به سراغ تان خواهند آمد. اگر چیزی در مسیرتان اشتباه شد ممکن است به شدت نگران شوید، اما بیان احساسات تان هم کار چندان ساده ای نیست. چیزی را انکار نکنید، زیرا راه حل مناسبی نیست. تنها راهکاری که اکنون می توانید برای برون رفت از این مشکل در پیش بگیرید این است که بدانید نقطه نظرات متفاوت زیادی می توانند همزمان وجود داشته باشند. پس حواس تان باشد که فقط چیزی که شما می گویید درست نیست.

 

 
فال روزانه 13 تیر متولدین آذر ماه
اگر امروز بخواهید نقش یک فیلسوف عاقل را بازی کنید ممکن است دچار آشفتگی های احساسی شوید. در عوض بهتر است که به معنویات بپردازید. باید سعی کنید عقل و منطق را کنار بگذارید و آن چه را در قلب تان می گذرد بیان کنید. دیگران هم خسته شده اند از این که می بینند شما احساسات تان را نادیده می گیرید و تظاهر می کنید که همه چیز خوب است. اگر دیگران متوجه نقطه ضعف تان شوند آن قدرها هم که فکر می کنید اتفاق وحشتناکی نیست.

 

 
فال روزانه 13 تیر متولدین دی ماه
وقتی که موضوعی به بحث گذاشته می شود فکر می کنید که ناگهان همه چیز از کنترل شما خارج می گردد. دوست دارید که در هر موضوعی حرف نهایی را شما بزنید، البته خودتان می دانید که این خواسته ی زیادی است. به شما توصیه می شود که دست از کنترل همه جانبه ی امور بردارید، بعد خواهید دید که همه چیز خوشایندتر پیش خواهد رفت. بگذارید کس دیگری مدیریت کارها را به عهده بگیرید و شما انرژی های خود را برای مسیر طولانی ای که در پیش دارید ذخیره کنید. به این ترتیب می توانید گام های مؤثری در جهت پیشبرد اهداف تان بردارید.

 

 
فال روزانه 13 تیر متولدین بهمن ماه
تصمیم دارید که همان حرف های تکراری گذشته را امروز به شیوه ای جدید و خلاقانه بزنید. پس به شما توصیه می شود که از این فرصت استفاده کنید و با دیگران ارتباط برقرار نمایید. به نظر می رسد که پیام مهمی دارید که می خواهید به شخص خاصی بگویید. شاید اول اش فکر کنید که درست وارد عمل نشده اید، اما مقاومت و پشتکار شما در نهایت جواب خواهد داد.

 

 
فال روزانه 13 تیر متولدین اسفند ماه
یک قدم به عقب بردارید و ببینید که کجا می توانید لذتی را که می خواهید پیدا کنید. شاید امروز فرصت زیادی برای استراحت کردن نداشته باشید، اما می توانید برای آخر هفته برنامه ریزی کنید و چند فعالیت تفریحی ترتیب دهید. به تعهدات تان با تمام وجود عمل کنید، هیچ کس نمی تواند مانع پیشرفت شما باشد. درست است که کارهای زیادی دارید که باید انجام شان دهید، اما کمی شادی و تفریح می تواند به شما کمک کند تا تعادل را برقرار کنید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره