وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بازداشت زن جوان برای ازدواج با چندین مرد! (عکس)

بازداشت زن جوان برای ازدواج با چندین مرد! (عکس)

یک زن انگلیسی که در پی عقد‌های مصلحتی با مردان مهاجر قصد ازدواج با چندمین شوهر را داشت بازداشت شد.  «راشل درآندرا» ۲۲ ساله طی ماه‌های گذشته بارها با دریافت پول از مهاجران با آنها ازدواج مصلحتی کرده تا بتوانند اجازه اقامت بیشتری در بریتانیا داشته باشند.

مأموران پلیس می‌گویند این بار به همراه عروس مصلحتی، داماد نیجریه‌ای را نیز بازداشت کرده‌اند. اطلاعات پلیس نشان می‌دهد کارکنان دفتر ازدواج به این زن جوان قبل از پوشیدن پیراهن عروسی ظنین شده‌ و موضوع را به پلیس گزارش داده‌اند.

 

مرد نیجریه‌ای پس از دستگیری ادعا کرده در صورت ازدواج با راشل می‌توانست حق اقامت در انگلستان را به‌دست آورد. پلیس می‌گوید این زن جوان به‌خاطر تقلب در ازدواج دست‌کم به دو سال زندان محکوم خواهد شد.
وی که پرتغالی‌است پس از گذراندن دوران محکومیتش به کشورش بازگردانده خواهد شد. این زن کلاهبردار می‌گوید برای به‌دست آوردن پول دست به ازدواج‌های مصلحتی زده است. براساس آمار سالانه ۱۵ هزار ازدواج در انگلستان به‌صورت مصلحتی و قراردادی انجام می‌گیرد.
بازرسان مهاجرت می‌گویند ازدواج در بریتانیا به منزله بلیت طلایی اقامت دراین کشور محسوب می‌شود و به همین خاطر بسیاری از مهاجران از این ترفند برای اقامت در انگلستان استفاده می‌کنند.