وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

محصولات جدید کمپانی اپل در سال 2014 میلادی

محصولات جدید کمپانی اپل در سال 2014 میلادی
مدیرعامل کمپانی اپل در نامه‌ای که  درهفته‌ی گذشته برای کارکنان خود نوشت، ابیان کرد که ۲۰۱۴ محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فوق‌العاده‌ای معرفی خواهند شد، ولی آیا اپل واقعا می‌تواند در ۲۰۱۴ نیز خوش درخشیده و در صدر قرار گیرد؟ سوال اصلی این است که این کمپانی در سال ۲۰۱۴، کارنامه‌ی خود را با چه محصولاتی پر خواهد کرد؟
۱. آیفون ۶
تنها مواردی که مطمئن خواهید بود که به وقوع می‌پیوندند، مرگ و مورد دوم، معرفی سالانه‌ی آیفون است! امسال همگان منتظر هستند تا اپل اولین گوشی بزرگ یا به اصطلاح، فبلت خود را معرفی کند. دیگر صفحه‌ی نمایش ۴ اینچی کوچک است و جذابیتی ندارد و اپل نیز به این موضوع کاملا واقف است. پس اصلا دور از انتظار نیست که شاهد معرفی آیفونی با صفحه‌ی نمایش بزرگ‌تر از ۴٫۵ و حتی ۵ اینچ باشیم.

۲. آی پد Air 2
آی پد هم دیگر محصولیست که صد در صد هر سال مدل جدید آن معرفی می‌شود. اما آی پد های امسال چه تغییراتی خواهند داشت؟ حسگر اثر انگشت؟ صفحات بزرگ‌تر و دقت‌های ۲K و ۴K؟ شاید. فعلا بیش‌ترین شایعات در مورد آی پد ۱۲٫۹ اینچی با دقت ۴K می‌باشند.

۳. کنسول بازی
iOS 7 اولین نسخه‌ی این سیستم‌عامل است که از دسته‌های بازی پشتیبانی می‌کند. مسلما بازی کردن با دسته‌ی بازی بسیار لذت بخش تر از صفحات لمسیست. اما آیا اپل با توجه به بهره‌گیری از پردازنده‌های قدرتمند و سیستم‌عامل مناسب، قصد دارد همه را ترکیب کرده و یک کنسول بازی ارائه کند؟ احتمال این مورد بسیار کم است ولی غیرممکن نیست.

۴. iOS 8 و OS X 10.10
با توجه به اینکه iOS 7 یک جهش ظاهری بزرگ نسبت به نسخه‌های پیشین بود، انتظار می رود که در iOS 8، تغییر ظاهری زیادی را شاهد نباشیم. اما برنامه ناوبری Maps و دستیار صوتی Siri جایی خواهند بود که بیش‌ترین تغییرات iOS 8 اعمال خواهند شد.
سیستم‌عامل دسکتاپ این کمپانی هم مسلما به روز خواهد شد ولی نمی توان دقیقا حدس زد که اپل چه امکاناتی به OS X جدید اضافه خواهد شد.

۵. آی واچ (iWatch)
بله ساعت مچی اپل. محصولی که تقریبا یکسالیست در حال شنیدن شایعات مختلف در مورد آن هستیم. امیدوارم امسال اپل این ساعت را معرفی کرده و برای همیشه به شایعات آن پایان بخشد.