وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بینی روز جمعه 20 آذر 1394

فال و طالع بینی روز جمعه 20 آذر 1394

فال و طالع بینی روز جمعه 20 آذر 1394

 

از آنچه که کائنات برای امروز شما مقدر کرده اند آگاه شوید و گام به سوی موفقت و زندگی بهتر بردارید.

 

فال روزانه 20 آذر متولدین فروردین ماه

شما امروز می‌خواهید همه چیز را با هم داشته باشید!! اما باید اول ببینید که اگر کنترل خود را از دست بدهید چه اتفاقی می‌افتد. در این تحول و تغییر شاید چیزی را از دست بدهید، اما شما یک بار که احساس آرامش و آزادی داشته باشید، باز هم اصرار دارید که شور و هیجان خود را دوباره به دست آورید. فراموش نکنید این اتفاقی نیست که یک دفعه حاصل شود، شما برای اینکه بتوانید بین آزادی و استقلال و همچنین اهمیت دادن به مسئولیت‌ها و وظایفتان تعادل ایجاد کنید، مراحل خیلی زیادی را باید طی کنید.

 

فال روزانه 20 آذر متولدین اردیبهشت ماه

شما نمی‌توانید به راحتی در مسیر خود ثابت قدم و استوار باشید، برای اینکه اغتشاش و بی نظمی‌ دست از سر شما بر نمی‌دارد! شما مدت‌هاست که منتظر یک لحظه آرامش بخش بوده‌اید، اما شاید دلتان نخواهد از شور و هیجان هم دور شوید! حتی اگر احساسات‌تان در طول روز تغییر می‌کنند، بهتر است آنها را ابراز کنید. به جای اینکه در فکر این باشید که منسجم و یکارچه رفتار کنید بیشتر به رفتارهای متغیر خود توجه کنید. حتی اگر نتیجه کار آنقدر که دوست دارید برایتان ملموس نباشد، ولی شما هنوز در حال پیشرفت کردن هستید.

 

فال روزانه 20 آذر متولدین خرداد ماه

شما امروز آمادگی این را ندارید که ترس‌های خود را برای دیگران بگویید؛ چراکه آنها باور کرده‌اند شما تنها کسی هستید که ذاتا خودتان را با تمام شرایط وفق می‌دهید. به هر حال شک‌ها و تردیدها شاید از آن چیزی که انتظار داشتید بیشتر شده باشد و شما ترجیح می‌دهید استواری و ثبات قدم بیشتری داشته باشید. نگران افکار دیگران نسبت به خود نباشید و نخواهید که طبق خواسته آنها رفتار کنید. خودتان باشید؛ آنها را شگفت زده کنید و از احساسات قلبی خود حرف بزنید!!

 

فال روزانه 20 آذر متولدین تیر ماه

امروز چیزهای خیلی زیادی پا درهوا مانده است و شما عصبانی شده‌اید. اهمیتی ندارد که چقدر برنامه‌های خود را سازمان دهی کرده‌اید، برای اینکه آنها را با شرایط متغیر حاضر هماهنگ و سازگار کنید چاره‌ای ندارید جز اینکه در آنها بازنگری کنید. البته کنار گذاشتن ایده‌های قدیمی ‌و تنظیم کردن برنامه های جدید هم اکنون به مراتب راحت تر از اصلاح کردن برنامه‌های قبلی تان است. امروز عملکردهای منطقی را بهتان پیشنهاد می‌کنیم تا راحت تر بتوانید به اهدافی که در نظر دارید برسید.

 

فال روزانه 20 آذر متولدین مرداد ماه

شما فکر می‌کنید که می‌دانید قلب‌تان شما را به کجا هدایت می‌کند! واقعیت شما را وارد مسیر پر پیچ و تابی می‌کند که کاملا بدون حفاظ و نگهبان می‌مانید. هر وقت که فهمیدید چه اتفاقی افتاده است، وانمود نکنید که در قبال احساسات‌تان مسئولیت دارید. درحالیکه همه چیز در حرکت و تغییر است، مادامی ‌که از شادی از جای خود نپرید، سیر و سفر کردن با رویاهایتان نشاط بخش و هیجان انگیر خواهد بود.

 

فال روزانه 20 آذر متولدین شهریور ماه

شما در تلاش هستید هم موقعیت خود را حفظ کنید و هم تغییرات اجتناب ناپذیری که هم اکنون سر راهتان قرار دارند را با آغوش باز بپذیرید، اما در این گیر و دار ظاهرا وقتی برای استراحت کردن هم پیدا می‌کنید!! فقط زمانی که شما فکر می‌کنید اوضاع رو براه است و هیچ مشکلی هم وجود ندارد، یک نفر – مثل اجل معلق! – کاری انجام می‌دهد که تمام فرضیات شما زیر سئوال می‌رود! شما نباید بیش از حد به انتظاراتی که از دیگران دارید وابسته باشید. پس تاموقعی که انرژی‌تان تمام نشده است خودتان را با تغییرات وفق دهید.

 

فال روزانه 20 آذر متولدین مهر ماه

شما امروز می‌خواهید با افراد دیگر همکاری کنید، چرا که توانایی‌های خاصی دارید که می‌تواند کمک کننده باشد. اما آنها لزوما شاید نخواهند شما را درگیر کنند. فهمیدن اینکه انگیزه آنها برای این کار چیست برای شما اهمیتی ندارد. سعی نکنید در برابرشان عکس‌العمل متقابل نشان دهید، شما خودتان کارهای خیلی زیادی دارید، پس مشغول انجام دادن کارهای خود شوید.

 

فال روزانه 20 آذر متولدین آبان ماه

شما کارهای خود را به بهترین نحو انجام می‌دهید و چشم و گوش خود را به روی تغییراتی که مدت‌ها انتظارش را کشیده‌اید باز نگه داشته‌اید!! اما این تغییرات لزوما مطابق با آنچه شما در رویاهایتان انتظار داشتید نیستند و ممکن است بر شما پوشیده باشند. در چند روز آینده اگر خیلی در قید و بند جلب توجه کردن نباشید اتفاقات خاصی روی می‌دهد. سعی کنید فراتر از موانع قدم بردارید و برای ایجاد کردن برنامه‌های کاربردی که نیازهایتان را تامین کنند می‌توانید از دیگران هم کمک بخواهید. اما زیاد به خودتان سخت نگیرید. این کار مدتی زمان می‌برد.

 

فال روزانه 20 آذر متولدین آذر ماه

حالا که ونوس هیجان زده و خورشید در اطراف نشانه شما می‌گردند، زندگی تان سرار از اتفاقات غیر منتظره خواهد شد و کاملاً دگرگون می‌شود. جال و جنجالی به پا می‌شود و کشمکش‌هایی شکل می‌گیرد! اما شما هنوز تلاش می‌کنید که از جنجال‌ها دوری گزینید. اگر تلاش کنید که احساسات صادقانه خود را مخفی نگه داشته و از ابراز کردنشان سرباز بزنید، سرنوشت دیگری برایتان رقم می‌خورد! شما نمی‌توانید از این کار شانه خالی کنید، پس در مورد آنها صادقانه صحبت کنید.

 

فال روزانه 20 آذر متولدین دی ماه

اگر بیش از اندازه از خود سرسختی نشان دهید، صدمات جبران ناپذیری را از سوی منابع بیرونی وارد زندگی تان می‌کنید. هرچقدر که بیشتر تلاش کنید یاد و خاطره گذشته را حفظ کنید، اتفاقات غیر منتظره بیشتری روی می‌دهد که شما را شگفت زده خواهد کرد! به جای اینکه منتظر این وقایع بمانید، به خودتان تکانی بدهید تا میزان این شوک را به حداقل برسانید!!

 

فال روزانه 20 آذر متولدین بهمن ماه

امروز اورانوس، یعنی سیاره بخت شما و خورشید از کنار هم می‌گذرند و بی ثباتی‌های بیشتری در زندگی تان ایجاد می‌کنند. این اتفاق، اختلافات‌تان با دیگران، به خصوص اگر با برنامه‌های آنها مخالف باشید، را تحت تاثیر قرار خواهد داد. از دیدگاه آنها شما اخلال گر و بی نظم هستید. درهر صورت فرقی نمی‌کند؛ شما باید بدون اینکه تصمیم نهایی بگیرید، مخالفت‌هایتان را ابراز کنید. شما بیشتر از آنچه فکرش را بکنید فرصت دارید.

 

فال روزانه 20 آذر متولدین اسفند ماه

حتی اگر فکر کنید اوضاع همیشه ثابت و یکنواخت هست، ولی امروز نقش شما در محیط کار عوض می‌شود. با تغییرات نجنگید!؛ برای اینکه این تغییرات آزادی و استقلالی که در جستجویش بودید را برایتان به ارمغان می‌آورند. ترس شما برای از دست دادن چیزهایی که دارید سبب می‌شود که شرایط را ثابت نگه دارید، اما این کار روند پیشرفتتان را سخت تر می‌کند. الان فرصتی بهتان رو کرده که از نظر شخصیتی نیز خودتان را اصلاح کنید، ولی برای اینکه به اهدافتان برسید، نیاز پیدا می‌کنید از بعضی از توقعات خود بگذرید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره