وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بینی روز پنجشنبه 3 مرداد 1392

فال و طالع بینی روز پنجشنبه 3 مرداد 1392
فروردین : شما امروز تصویر روشنی از خواسته های خودتان دارید اما با وجود اینكه ماه در نشانه شما قرار میگیرد، الزاماً كار درستی نیست كه آرزوهای خود را به زبان بیاورید. ایران ناز ، مشكل اصلی این است كه یكی از اطرافیان شما در حالی كه حتی در بهترین شرایط با شما خوب همكاری نمی‌كند، در خوشی‌هایتان هم شركت نمی‌كند. بعضی از روزها بهتر است كه احساسهای خود را مخفی نگه دارید.
 
اردیبهشت : امروز شما مجبور نیستید حرف بزنید، برای اینكه حتی اگر خود شما فكر كنید كه احساسات خود را مخفی و به صورت یك راز پیش خود نگه داشته‌اید، ولی یك فرد بخصوص از قبل از احساسات شما باخبر است. راههای زیادی برای برون گرا شدن وجود دارد و با وجود اینكه ارتباط برقرار كردن از راه صحبت یك امر بدیهی است، اما كافی نیست. كمی مهربانی كردن با افرادی كه دوستشان دارید پیامهای شما را واضح‌تر و رساتر به آنها میرساند.
 
خرداد : شور و اشتیاق شدید شما می‌تواند در روابطتان با یكی همكاران یا با نامزدتان باعث بروز اختلاف بشود. اما زیاد صحبت كردن در این مورد فقط تأثیر منفی می‌گذارد، مگر اینكه شما در جستجوی حقیقت و راستی باشید. مردم از این اخلاق شما كه خیلی راحت حرف می‌زنید و خیلی راحت هم قول می‌دهید خسته شده‌اند. فراموش نكنید كه نباید در مورد یك كار صحبت كنید بلكه فقط باید آن را انجام دهید.
 
تیر : اگر شما خیلی نگران دوستتان هستید نباید طوری رفتار كنید كه او این موضوع را بفهمد. عجیب اینكه گاهی اوقات شما به راحتی در مورد احساسهایتان صحبت می‌كنید و دیگران فكر می‌كنند كه شما تا به حال هیچ وقت آنقدر صادق نبوده‌اید. اما امروز نباید این كار را بكنید، چون می‌تواند برایتان مشكل ساز بشود.
 
مرداد : امروز اگر شما بتوانید تصویر خیلی زیبایی از عشق و دوست داشتن برای خودتان ترسیم كنید، مطمئناً خیلی موفق خواهید بود، ولی این تمام داستان نیست. ونوس عاشق امروز در نشانه شماست و به شما گرما و عشق ارزانی می‌دارد، اما پلوتو ممكن است برایتان مانع تراشی كند. بنابراین شما نباید در اظهار عشق چرب زبانی كنید؛ گفتن حقیقت برقراری رابطه‌تان را خیلی راحت‌تر می‌كند.
 
شهریور : دقت در مسائل اجتماعی امروز ارزش حیاتی دارد، برای اینكه شما واقعاً درحال كند و كاو كردن و جستجوی حقیقت هستید. اما شما نیاز دارید كه از افراد دیگری هم كمك بگیرید، برای اینكه باید با یك مشاور و روان‌شناس در این باره حرف بزنید و این موضوع شما را از فردی كه دوست دارید دور نخواهد كرد.
 
مهر : فكر نكنید كه شما قادر به فهمیدن عكس‌العمل دیگران هستید. به جای اینكه كلماتتان را سبك و سنگین كنید آنها را به زبان بیاورید، اما طوری صحبت كنید كه مهربانی و انعطاف پذیریتان را به دیگران نشان دهید. آنها برای شنیدن حرفهای شما بیش از اندازه از خودشان شور و شوق نشان می‌دهند، اما اگر بفهمند كه شما با آنها مخالفید به حرفهایتان اهمیتی نمی‌دهند.
 
آبان : امروز شما طرز فكر خود را عوض كرده‌اید و برای همین كارهای شما نسبت به دیگران متفاوت‌تر است، شما همچنین قوانینی كه دیگران آنها در زندگیشان به صورت پایه و الگو قرار داده‌اند را اصلاح می‌كنید. متأسفانه امروز این طرز فكر شما باعث شادی و خوشبختی شما نمی‌شود، برای اینكه ونوس زیبا امروز ترجیح می‌دهد كه بی طرف بماند و پلوتو هم تشویقتان می‌كند كه بعضی از چیزها را پنهان نگه دارید.
 
آذر : امروز شما می‌ترسید كه سفره دل خود را باز كنید، برای اینكه ممكن است یكی از دوستی‌های قبلی‌تان را به یاد بیاورید كه این موضوع ناراحتتان می‌كند. اما خیلی هم سعی نكنیدكه آسیب پذیریتان را پوشیده نگه دارید. صحبت كردن در مورد این موضوع اگر چه یادآور خاطرات قدیمی و ناراحت‌كننده است ولی شما را آرام می‌كند. پس به یكی از دوستانتان كه خیلی بهش اطمینان دارید بگویید كه دقیقاً چه احساسی دارید.
 
دی : امرو دوستان شما خیلی دور و برتان می‌چرخند، اما آنها نمی‌خواهند به خودشان هم بد بگذرد. متأسفانه این عمل آنها برخلاف میل شما است و اگر شما توانستید مكالمه را به موضوعات مورد‌ علاقه خودتان بكشانید نباید میدان را خالی كنید. در عین حال كه نسبت به دیگران حساس هستید پس باید با آنها كاملاً صادق باشید.
 
بهمن : شما این روزها اعتماد به نفس زیادی پیدا كرده‌اید و این موضوع همان قدر كه می‌تواند خوب باشد می‌تواند برایتان مشكل‌ساز نیز باشد. طبیعتاً یكی از بزرگترین تواناییهای شما این است كه می‌توانید قبل از دست به عمل زدن تا رسیدن به موقعیت درست صبر كنید. باوجود اینكه صبركردن و تأمل می تواند جلوی بعضی از كارهای اشتباه را بگیرد، همچنین می‌تواند باعث شود شما بعضی از فرصتهای خیلی خوب را از دست بدهید. ولی امروز اینگونه نیست. شما وسوسه شده‌اید كه كاری جدید را شروع كنید و خیلی سریع آن را تمام كنید. فرامش نكنید كه احتیاط  داشتن شرط عقل است.
 
اسفند : شما اصلاً قصد ندارید كه احساسات خود را تغییر دهید، اما كاملاً نسبت به حرفهایی كه می‌زنید و نسبت به عواطفی كه دارید آگاهی دارید. درضمن برای شما راحت‌تر است كه به جای صحبت كردن در مورد عملكردهایتان و یا نوشتن آنها، با اعمالتان آنها را نشان دهید. فراموش نكنید شما مسئول عكس‌العمل دیگران در برابر حرفهای خود نیستید. شما فقط باید همه حرفهای خود را بزنید و بعد همه چیز را به خدا بسپارید.