وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بینی روز سه شنبه 13 بهمن 1394

فال و طالع بینی روز سه شنبه 13 بهمن 1394

فال و طالع بینی روز سه شنبه 13 بهمن 1394

 

از آنچه که کائنات برای امروز شما مقدر کرده اند آگاه شوید و گام به سوی موفقت و زندگی بهتر بردارید.

 

فال روزانه 13 بهمن متولدین فروردین ماه

مشتاقانه به انتظار آینده نشستن برای شما خوشایند است. اما همچنانكه ماه پیشگام شما را تشویق می‌كند تا برای آینده خود خیال پردازی كنید و در رویا بسر ببرید، ممكن است با بی تابی دست و پنجه نرم كنید تا آنجا كه دیگر تاب انتظار نداشته باشید. خوشبختانه، پیش بینی شما قبل از اینكه روز به پایان برسد محقق خواهد شد،‌ پس تلاش كنید تا از هر لحظه و هر دقیقه خود لذت ببرید.

 

فال روزانه 13 بهمن متولدین اردیبهشت ماه

با وجود اینكه شما تا الان زیر رادار كنترل به خوبی ایستاده بودید، اما احساسات شما مایلند كه خود را پدیدار سازند و به زودی به آنهایی كه اطراف شما هستند خود را نشان خواهند داد. هر چه بیشتر تلاش كنید تا رازی را پنهان كنید، بیشتر پریشان و آشفته خواهید شد. اگر چه بهتر است بعضی چیزها پیش خودتان و در دل خود شما حفظ شوند،‌ اما بهترین كاری كه امروز می‌توانید بكنید این است كه با اطرافیان تان شفاف و روراست باشید. اگر از شما سئوالی پرسیده شد،‌ یك پاسخ ساده با یك روش رك و صریح می‌تواند درباره اینكه احساسات تان اخیرا باعث از دست دادن تمركز شما شده است، راهگشا و قانع كننده باشد.

 

فال روزانه 13 بهمن متولدین خرداد ماه

امروز ممكن است شما حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشید، اما كه نمی‌دانید باید از كجا شروع كنید. متاسفانه، شما ممكن است دیگران را با احساسات شتاب زده كه اشتباه هم هستند به دردسر بیندازید. این به خاطر این است كه شما آنقدر سریع واكنش نشان می‌دهید كه دوستان و افراد خانواده تان نمی‌دانند در سر شما چه می‌گذرد. چند لحظه جایی بنشینید و چند بارنفس عمیق بكشید و به این ترتیب خود را آرام كنید. اجازه دهید قبل از اینكه دهان تان را برای شكوه و شكایت بگشایید، احساسات تان خود به خود ناپدید شوند.

 

فال روزانه 13 بهمن متولدین تیر ماه

امروز شاید احساس یك مرغ مادر را داشته باشید‌ و دوست داشته باشید كه از هر كسی كه در اطراف شماست و از نزدیكان شما محسوب می‌شود نگهداری و مواظبت كنید. شما می‌دانید چه چیزی برای آنها بهتر است و آنها نیز حاضر نیستند كه هیچ نظری را بجز نظرات خود بشنوند. اما رفتار قاطع شما خود بخود روی آنها تاثیر گذاشته و آنها را تشویق می‌كند تا دور شما جمع شوند و به روش خود و نه به روش شما عمل كنند. خوشبختانه، در این لحظه براحتی می‌توان از اشتباه جلوگیری كرد؛ فقط قبل از اینكه خود شما به تنهایی تصمیم بگیرید كه برای دیگران چه چیزی بهتر است ، از خودشان بپرسید كه چه می‌خواهند!

 

فال روزانه 13 بهمن متولدین مرداد ماه

شما در این تردید به سر می‌برید كه بهترین و عالی ترین ایده‌های خود را تا زمانیكه مطمئن شوید آنها حتما محقق می‌شوند، پنهان كرده و به تاخیر بیندازید. شما نمی‌خواهید كه با دیگری مذاكره داشته باشید،‌ به خاطر اینكه دیگران ممكن است ندانند كه شما چكار دارید می‌كنید. بلكه می‌خواهید درك و حس عادی خود را قبل از اینكه برنامه‌های خود را عملی كنید بدست آورده تا مجبور نباشید بعدا دوباره به عقب بازگردید و اشتباهات خود را بازبینی كنید.

 

فال روزانه 13 بهمن متولدین شهریور ماه

ممكن است امروز شما در حال تجربه كردن افزایش امواج حس عملگرایی خود باشید كه به شما كمك می‌كند تا برای سیاستی كه باید برای هفته آینده اتخاذ كنید خوب فكر كنید. شما اكنون فرصت‌های بسیار خوبی دارید چرا كه سیاره حاكم شما عطارد مستقیم حركت می‌كند و املاك و قلمرو از دست رفته خود را باز می‌یابد. به یاد داشته باشید كه شما نیاز ندارید كه همین الان به این فاصله‌ها غلبه كنید. آهسته و آرام شروع به حركت كنید و به تدریج سرعت خود را در روزهای آینده افزایش دهید.

 

فال روزانه 13 بهمن متولدین مهر ماه

سفر كوچك شما به ناحیه خاطرات تان دیگر تمام شده است. شما اخیرا عمیقا درگیر خاطرات و تجربه‌های گذشته خود شده بودید و اكنون بهتر است كه به لحظه حال بازگردید. اما آن به معنی این نیست كه شما باید احساسات خود را فدای عقل و منطق كنید یا آنها را بدست فراموشی بسپارید. زیركانه ترین سیاست شما اكنون این است كه هم قلب و هم عقل تان را برای تصمیماتی كه باید در آینده بگیرید، دخیل كرده و از هر دو استفاده كنید.

 

فال روزانه 13 بهمن متولدین آبان ماه

با وجود اینكه شما تلاش بسیاری می‌كنید تا باز هم روی وظایف تان تمركز داشته باشید،‌ گیجی و حواس پرتی، شما را احاطه كرده و مانع شما شده است. در ظاهر، یك پیچ خوردگی كوچك غیر منتظره است،‌ و به تعطیلات آخر هفته شما مربوط می‌شود كه به شما اجازه می‌دهد تا زیر لایه سطحی لغزیده و معانی پنهان را كشف كنید. با این وجود، الان زمان این است كه روی كارهای ساده و آشكار تمركز كنید. امروز شما می‌توانید لحظات خوش را بوسیله توجه كردن به احساسات تان تجربه كنید؛ به جای اینكه تلاش كنید تا اسرار درونی و پنهان كائنات را كشف كنید.

 

فال روزانه 13 بهمن متولدین آذر ماه

همچنانكه روز آغاز می‌گردد، كارهای بسیار جدی شما نیز شروع می‌شود چنانچه در طول روز می‌فهمید كه كارهای زیادی برای انجام دادن دارید و وقتی برای از دست دادن ندارید. خوشبختانه، در تعطیلات گذشته تفریح كرده‌اید و الان آماده‌اید كه روی كاری كه در دست دارید متمركز شوید. هر تغییری كه لازم است، در رفتار و روش خود بدهید و ومشغول به كار شوید چرا كه واقعا زمانی برای هدر دادن ندارید. پس همین الان شروع كنید!

 

فال روزانه 13 بهمن متولدین دی ماه

دیگران ممكن است امروز شما را به عنوان یك راهنما و مشاور ببینند، به خاطر اینكه به نظر می‌رسد كه شما هوش و استعداد خوبی دارید و پاهایتان استوار به زمین متصل هستند. خوشبختانه، شما آماده یك مبارزه و رقابت هستید، و نباید این فرصتی را كه برای نشان دادن توانایی كه برای مشخص كردن اختیارات تان دارید را از دست بدهید. اگر چه این زمان بسیار جدی و مهمی‌است، اما سعی كنید خلق و خوی شاداب و بانشاط خود را از دست ندهید. شما می‌توانید در حالیكه زمان خوبی دارید همچنان موثر و مفید واقع شوید.

 

فال روزانه 13 بهمن متولدین بهمن ماه

امروز خبرهای دیگری غیر از آنهایی كه چشم‌ها قادر به دیدن آن هستند، ‌نیز وجود دارد. شما امروز ممكن است در تفكر و تامل عمیقی غرق شوید، كه به آسانی از چشم دیگران پوشیده می‌ماند. اما توجه كنید كه الان زمانی برای خیال پردازی نیست. شمابر طبق سناریوهایی كه در ذهن دارید بازی می‌كنید پس می‌توانید در مقابل مبارزه‌ها و رقابت‌هایی كه در سر راه‌تان پدیدار می‌شوند به خوبی واكنش نشان داده و تصمیم بگیرید. مطمئن شوید كه راه حل‌های گوناگون و متفاوتی را كشف كرده‌اید، برای اینكه یك مسیر مستقیم را انتخاب كنید زیرا كه می‌دانید بعدها خیلی دشوارتر خواهد بود كه به عقب بازگردید و راه دیگری را انتخاب كنید.

 

فال روزانه 13 بهمن متولدین اسفند ماه

برای شما بسیار مشكل است كه امروز به دیگران بگویید كه چه احساسی دارید و به چه می‌اندیشید، حتی اگر به روشنی میدانید كه همین الان چه احساسی دارید. شما از این می‌ترسید كه اگر با دیگران درباره احساسات تان صحبت كنید، ‌ناخودآگاه رازی را كه نباید برای دیگری افشا شود، بروز دهید. اما اگر بخواهید تمامی افكار و اندیشه‌های خود را برای خود نگاه دارید ممكن است بسیار خشك و جدی به نظر برسید یا حتی از نظر احساسی جدا از دیگران بمانید. تمام شجاعت و جرأت خود را جمع كنید تا ترس‌های خود را پشت سر بگذارید، زیرا اگر بخواهید صبر كنید و زمان را تلف كنید بعدا برای تان بسیار سخت تر است كه بخواهید از آنچه كه در ذهن تان می‌گذرد صحبت كنید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره