وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بینی روز سه شنبه 21 مهر 1393

فال و طالع بینی روز سه شنبه 21 مهر 1393

فال روزانه 21 متولدین فروردین ماه
امروز ممکن است یک تماس تلفنی غیر منتظره و نه چندان خوشایند دریافت کنید. شاید این تماس از طرف کسی باشد که برای شما مهم نیست یا شاید هم کسی که خبرهای ناراحت کننده ای برای شما دارد. هر چه که باشد، بدانید که مجبورید با آن مواجه شوید. هر احساسی که نسبت به تماس گیرنده یا خبر او داشته باشید مهم نیست، در نهایت به این نتیجه می رسید که باید به این گفتگو اهمیت دهید.
 

 

 

فال روزانه 21 مهر متولدین اردیبهشت ماه
نگرانی های مالی که چند روزی آشفته تان کرده بود امروز ممکن است بی اساس به نظر برسد. مثل این است که خیال تان راحت شده باشد، البته اول اش چنین حسی نخواهید داشت. هنوز هم ذهن تان در تلاش است که این موقعیت را بپذیرد. می توانید هر چند باری که دل تان می خواهد حساب های بانکی خود را چک کنید. بدانید که در نهایت به یک نتیجه ی واحد خواهید رسید، آن هم این که همه چیز بهتر از آن چه فکر می کنید دارد پیش می رود.
 

 

فال روزانه 21 مهر متولدین خرداد ماه
از کسی که دوست اش دارید جدا افتاده اید و همین باعث ناراحتی تان شده است. آیا فکر می کنید که طرف مقابل تان شما را فراموش کرده است؟ بدانید که این ها فقط خیال پردازی های شما هستند و دارند خواب و خوراک را از شما می گیرند. چیزی پیدا کنید و توجه تان را به آن معطوف کنید. تماس های تلفنی می تواند حال تان را خوب کند. شاید بهترین کاری که می توانید انجام دهید این باشد که خودتان را مشغول کنید تا او برگردد.
 

فال روزانه 21 مهر متولدین تیر ماه
آیا همه چیز کمی به هم ریخته است. انگار همه ی آدم های اطراف تان در تلاش هستند که توجه شما را جلب کنند و به همین خاطر اعصاب تان را به هم ریخته اند. سعی کنید برای مدتی فاصله بگیرید، مثلا بیرون بروید و خرید کنید. هر چه شد بدانید که ارزش اش را ندارد آرامش ذهن تان را به هم بریزید. نباید تمرکزتان را از دست بدهید.
 

 

فال روزانه 21 مهر متولدین مرداد ماه
موجی از خلاقیت به شما هجوم آورده و به همین خاطر ممکن است مدت کوتاهی از زندگی اجتماعی دور شوید. گاهی طوری کار می کنید که انگار فردایی وجود ندارد. فکر می کنید اگر همه کارها را الآن انجام ندهید دیر می شود یا این که ممکن است چیزی را فراموش کنید. حواس تان باشد که بین کار به خودتان تنفس دهید.
 

 

فال روزانه 21 مهر متولدین شهریور ماه
امروز ممکن است در منزل تان محفلی برپا شود و مهمانان غیر منتظره ای از راه برسند. به نظر می رسد که گفتگوها چیزی بین شوخی و خنده به اضافه ی موضوعات جدی باشد. اگر اجازه دهید این گردهمایی تا شب ادامه خواهد داشت، اما نگذارید که چیزی مانع خوشحالی تان شود. اگر هم مانعی دیدید بدانید که می توانید دوباره و در زمان دیگری دور هم جمع شوید.
 

 

فال روزانه 21 مهر متولدین مهر ماه
انگار یک همسایه ی جدید برای تان آمده است. شاید از جایی آمده باشد که دانستن درباره ی آن برای تان جالب است، به همین خاطر دل تان می خواهد که با اوبیشتر آشنا شوید. اما امروز انتظار نداشته باشید که این اتفاق بیفتد. شاید او اصلا در دسترس نباشد یا حتی این قدر سرش شلوغ باشد که نتواند شما را بپذیرد. بهتر است دیدارتان را به تعویق بیندازید و بدانید که از این تاخیر سود خواهید برد.
 

 

فال روزانه 21 مهر متولدین آبان ماه
آیا تازگی ها زیاد پول خرج کرده اید؟ اگر این طور است بدانید که امروز پیامدهای آن را خواهید دید. شاید مجبور شوید برای خریدن چیزی که مدت ها برای آن نقشه کشیده بودید صبر کنید و این تاخیر برای تان ناراحت کننده است. اما به شما توصیه می شود که از این بابت نگران نباشید، چیزی که طالب آن هستید تا روزی که دوباره پول جمع کنید منتظرتان خواهد ماند.
 

 

فال روزانه 21 مهر متولدین آذر ماه
کسی که دوست اش دارید امروز خشمگین و ناراحت است و حتی دوست ندارد که در این باره صحبت کند. این مساله برای شما هم ناخوشایند است، چون دوست ندارید چیزی پنهان بماند. یادتان باشد که چیزی را به او تحمیل نکنید، شریک زندگی تان با این کارها به حرف نمی آید. فقط باید صبر کنید تا فرصت مناسب برسد و خودش همه چیز را بگوید.
 

 

فال روزانه 21 مهر متولدین دی ماه
دردهای پنهان و مرموزی به سراغ تان آمده است. هنوز نمی توانید به روشنی تشخیص دهید که چرا این دردها را احساس می کنید، چون هیچ دلیل موجهی برای آن ها نمی بینید. فکر بد نکنید، این وضعیت شما فقط به خاطر فشارهای عصبی و استرس زیاد است. بهتر است که به همان روال طبیعی زندگی تان ادامه دهید.
 

 

فال روزانه 21 مهر متولدین بهمن ماه
بدانید که امروز اگر وارد رابطه ی عاشقانه شوید، باید انتظار اتفاقات غیر منتظره و ناراحتی های خاص خودش را هم داشته باشید. اگر ببینید که طرف مقابل تان به دیگران بیشتر از شما توجه می کند ممکن است حسادت کنید. بدانید که این حسادت ها پایه و اساسی ندارند وحقیقت کاملا چیز دیگری است. سعی کنید تمرکزتان را از دست ندهید. تا زمانی که اطلاعات کافی به دست نیاورده اید نباید کسی را قضاوت کنید.
 

 

فال روزانه 21 مهر متولدین اسفند ماه
انگار تغییراتی در خانه در جریان است، شاید تعمیرات غیر منتظره یا نقل و مکان. تا زمانی که تغییرات در حال وقوع است همه چیز به هم ریخته به نظر می رسد، اما شما دل تان سکوت و آرامش می خواهد. سعی کنید وظایف تان را یکی یکی انجام دهید، نه یکباره. سعی کنید به نتیجه ی کار فکر کنید و متمرکز بمانید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره