وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بینی روز یکشنبه 17 آبان 1394

فال و طالع بینی روز یکشنبه 17 آبان 1394

فال روزانه 17 آبان متولدین فروردین ماه
امروز شاید نتوانید دیگران را قانع کنید تا آن چه را ارایه می دهید بپذیرند. انگار خودتان هم قصد دارید اشکالات تان را به شدت قضاوت کنید. اگر بتوانید از انتظارات غیر واقعی دست بردارید، آن وقت شاید این امواج منفی از شما دور شوند. بهترین راهکار این است بدون این که نگران چیزی باشید، بهترین قابلیت های تان را به نمایش بگذارید.
 

 

فال روزانه 17 آبان متولدین اردیبهشت ماه
اگر چه قصد اذیت کردن کسی را ندارید، اما ممکن است نا آگاهانه باعث آزرده خاطر شدن دیگری شوید. بسیار دمدمی مزاج شده اید و خودتان خبر ندارید. وقتی متوجه این رفتارتان خواهید شد که دیگر تنش ها بالا گرفته و طرف دعوا مقابل تان ایستاده است. سعی کنید قبل از این که اوضاع وخیم شود از بحث و جدل فاصله بگیرید تا امروز هم به سلامت بگذرد.
 

 

فال روزانه 17 آبان متولدین خرداد ماه
امروز به شدت تمایل دارید که با دیگران همراه شوید و با آن ها از موضوعات مختلف حرف بزنید، اما انگار نمی توانید احساسات تان را به راحتی بروز دهید. با این که آشکار کردن احساسات تان به یک کار دشوار تبدیل شده است، اما هم چنان اصرار دارید که تلاش تان را بکنید. متاسفانه تلاش های امروز شما کافی نیست و اطلاعاتی که با دیگران در میان می گذارید شاید مشکل ساز شود. تا جایی که امکان دارد واضح حرف بزنید و از حقیقت دور نشوید.
 

 

فال روزانه 17 آبان متولدین تیر ماه
افکاری به سرتان زده که احساس می کنید باید راجع به آن ها حرف بزنید. احساسات تان همین طور شدت خواهند گرفت، اما ممکن است به یک نقطه ای برسید که ببینید دیگر بروز دادن افکارتان شدنی نیست و همه ی فرصت ها از دست رفته است. با این حال سعی کنید از همان ابتدای سخن اصل راستگویی را فراموش نکنید. دوستان و اطرافیان تان حتما به صداقت شما آفرین خواهند گفت. اگر حرف دل تان را بزنید، آن ها هم تشویق می شوند که احساسات شان را با شما در میان بگذارند.
 

 

فال روزانه 17 آبان متولدین مرداد ماه
امروز باید مسیر کاری مهمی را طی کنید. خوشبختانه، از قدرت بالایی برخوردار هستید و همین باعث شده بتوانید کمک خوبی برای دیگران باشید. هر چه تلاش های شما بیشتر می شود، دیگران هم خواسته های بیشتری از شما خواهند داشت. اما اگر قرار نیست از آن طرف قضیه چیزی دریافت کنید، پس لزومی ندارد که این همه انرژی بگذارید. بخشندگی خوب است، اما بهتر این است که دوطرفه باشد.
 

 

فال روزانه 17 آبان متولدین شهریور ماه
رویاهای امروزتان آن قدر واقعی به نظر می رسند که نمی توانید باورشان نکنید. نه این که نشود این رویاها را به واقعیت تبدیل کرد، فقط این که می ترسید، چون برای تحقق آن ها باید بیشترین خطر را متحمل شوید. اما یادتان باشد که اگر دارید برای آن ها برنامه ریزی می کنید عقب نکشید، چون تا وقتی دست به کار نشوید هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.
 

 

فال روزانه 17 آبان متولدین مهر ماه
اگر امروز دچار عدم اطمینان شدید، به نفع تان است که این افکار باطل را کنار بگذارید. روی اهداف بلند مدت تان تمرکز کنید، چون هر کس نداند خودتان می دانید که اهداف تان شدنی هستند و تلاش شما هم برای دستیابی به آن ها بی اندازه زیاد است. حواس تان باشد کارهایی را که باید جدی بگیرید بی اهمیت تلقی نکنید. راهی پیدا کنید تا بتوانید تعادل را برقرار کنید، چون تعادل در کار دقیقا همان چیزی است که کلید موفقیت شما به حساب می آید.
 

 

فال روزانه 17 آبان متولدین آبان ماه
امروز ممکن است یک اختلاف نظر جزیی به یک دعوای بزرگ منجر شود، آن هم فقط به خاطر این که طرف مقابل تان راضی به آشتی نمی شود. کاری از دست شما برنمی آید، فقط می توانید به عقاید او احترام بگذارید. سعی کنید طرز فکرش را تغییر دهید، چون با این کار خودتان را به خاطر چیزی که غیر ممکن است اذیت می کنید. بهتر است این اختلاف نظرها را بپذیرید و خیلی با احترام با عدم موافقت دوستان موافقت کنید.
 

 

فال روزانه 17 آبان متولدین آذر ماه
امروز تغییرات مهمی در روابط تان اتفاق خواهد افتاد. شاید در ابتدای مسیر فکر کنید که همه چیز دست یافتنی است، اما بعد که تلاش می کنید تازه دست تان می آید که این همه زحمت برای هیچ و پوچ بوده است. منتظر یک فرصت مناسب بمانید و عجله نکنید. برای این که به هدف تان برسید بهتر است به تدریج پیش بروید.
 

 

فال روزانه 17 آبان متولدین دی ماه
معمولا در روابط تان دنبال راهکارهای واقعی می گردید. دوست دارید همه چیز سر راست باشد، اما یادتان باشد که به خاطر تمایلات خودتان مشکل درست نکنید. شاید بهتر باشد که اگر در موضوعی با دیگران به توافق نرسیدید، بعدا دوباره امتحان کنید و تا آن مدت سعی کنید روی خودتان بیشتر کار کنید. در نهایت این که برای جهت گیری صحیح به نفع تان است که اخلاقیات را زیر پا نگذارید.
 

 

فال روزانه 17 آبان متولدین بهمن ماه
امروز ترجیح می دهید که احساسات تان را برای خودتان نگه دارید، اما در لحظه ممکن است به این نتیجه برسید که آن ها را با دیگران در میان بگذارید. صحبت های این چنینی به بهتر شدن روابط تان در طولانی مدت کمک خواهد کرد. از این که شما را قضاوت کنند می ترسید، اما برای غلبه بر ترس های تان باید خیلی تلاش کنید. هر کاری که لازم است انجام دهید و این را هم بدانی که مشکل ترین بخش قضیه همان باز کردن سر صحبت است.
 

 

فال روزانه 17 آبان متولدین اسفند ماه
با این که از اهداف قدیمی تان اطمینان کامل ندارید، اما انگار نمی خواهید از آن ها دست بکشید. نمی توانید عامل نارضایتی تان را مشخص کنید، اما همین طور که پیش می روید آینده برای تان مبهم تر می شود. به جای این که مدام به دنبال همان نقشه های قدیمی باشید، راهکارهای آن روزها را کنار بگذارید و ببینید که الآن در حال حاضر چه چیزی به دردتان می خورد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره