وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بینی روز یکشنبه 8 شهریور 1394

فال و طالع بینی روز یکشنبه 8 شهریور 1394

فال روزانه 8 شهریور متولدین فروردین ماه
امروز هیچ چیز نمی تواند به اندازه ی شروع یک کار جدید به شما احساس لذت و رضایت دهد، اما ممکن است خیلی زود منابع و انرژی شما تمام شود و نتوانید مسیر زیادی را طی کنید. دوست ندارید همزمان دست به انجام کارهای مختلف بزنید، زیرا احساس می کنید با این رویه انتظاراتی که دارید برآورده نخواهد شد. تحمل ندارید که یکی دو روزی صبر کنید تا دوباره کنترل اوضاع به دست شما بیفتد، اما باید بدانید که نمی توانید چیزهایی را که فراتر از اختیار شماست تغییر دهید. با یک سرعت پیوسته پیش بروید و در ضمن نگران چیزهایی نباشید که نمی توانید تغییرشان دهید.

 

 
فال روزانه 8 شهریور متولدین اردیبهشت ماه
امروز به اندازه ی کافی هوشمند هستید و می دانید که بهتر است همان ابتدای روز وظایف تان را انجام دهید، زیرا کمی دیرتر دیگر آن قدر اشتیاق ندارید که دل به کار بدهید. اگر از زمان بندی تعیین شده عقب افتادید هیچ جای نگرانی نیست. حواس تان باشد که به دیگران تکیه نکنید، زیرا نمی توانید از آن ها انتظار داشته باشید که موقع بحران به کمک تان بیایند، مگر این که به آن ها نشان دهید که چه قدر در رسیدن به اهداف تان مصمم هستید.

 

 
فال روزانه 8 شهریور متولدین خرداد ماه
احساس می کنید که باید عجله کنید، اما شاید این احساس باعث شود که زمان بندی کارها را درست انجام ندهید، به ویژه اگر در ته دل تان نگران یک مهلت به سرآمده هستید. اکنون تمایل دارید شتاب کنید تا بتوانید یک کار جدید شروع کنید و زندگی تان را با اضافه کردن کمی هیجان به رنگ و لعاب درآورید. اما بدانید که در حال حاضر هیچ راه گریزی وجود ندارد و مجبورید اموری را که در دست انجام دارید به پایان برسانید. قبل از این که چیزی به برنامه ی فعلی خود اضافه کنید بهتر است صبر کنید تا ثبات به زندگی شما برگردد. در این فاصله بکوشید تا همه ی کارهای نیمه تمام را به سرانجام برسانید تا سرتان خلوت تر شود.

 

 
فال روزانه 8 شهریور متولدین تیر ماه
امروز احساس اعتماد به نفس مضاعف می کنید، زیرا می دانید که اکنون این شما هستید که حرف آخر را می زنید. معمولاً ترجیح می دهید وقتی امور زندگی پر تب و تاب می شود عقب نشینی کنید، اما امروز تمایل دارید که با انرژی وارد صحنه شوید. اما ممکن است به نقطه ای برسید که متوجه شوید بیش از توان تان خودتان را درگیر کرده اید و حالا نمی توانید این همه کار را یک جا مدیریت کنید، به همین خاطر تا چند روز آینده این فشارها همراه شما خواهند بود. در میان همه ی این مشغله ها یک چیز واضح است: این یک فرصت است که می توانید شور زندگی را در آن تجربه کنید.

 

 
فال روزانه 8 شهریور متولدین مرداد ماه
امروز می توانید در یک طوفان احساسی ثابت و پابرجا باقی بمانید، حتی اگر درگیر ماجراهای مختلفی باشید که از وقایع آینده خبر می دهند. از آن دسته آدم هایی هستید که می توانید با بحران های احساسی دست و پنجه نرم کنید، اما افق پیش رو نشان می دهد که قرار است درس سختی بگیرید. همه ی چیزی که برای رسیدن به تعادل نیاز دارید این است که روی فعالیت های اجتماعی انرژی نگذارید، در عوض چند روزی به فکر خانه و خانواده باشید. اکنون باید کمی استراحت کنید تا برای چالش های زندگی آمده شوید.

 

 
فال روزانه 8 شهریور متولدین شهریور ماه
امروز نباید اجازه دهید که هیچ چیزی حواس تان را پرت کند، در غیر این صورت ممکن است از مسیرتان منحرف شوید. اکنون رویاهای تان شما را ترغیب می کنند و احساس می کنید که باید خودتان را برای یک مأموریت آماده کنید، به همین خاطر شاید دیگران فکر کنند که شما فقط با فکر خودتان پیش می روید. در این فرآیند خلاقانه روح تان تقویت خواهد شد، اما تب و تاب احساسات تان را با نمک عقل و منطق متعادل کنید. لزومی ندارد برای این که اقدامات تان را توجیه کنید بیهوده انرژی اضافی مصرف کنید، زیرا این کار فقط وقت تلف کردن است و باعث می شود که فرصت های تان را برای خلق اتفاقات شگفت از دست بدهید.

 

 
فال روزانه 8 شهریور متولدین مهر ماه
امروز می توانید با تمام قدرت تان سعی کنید که خنثی باقی بمانید، اما یک چیزی هست که باید به آن توجه کنید. حس درونی تان به شما می گوید که اکنون زمان حرکت است و همه ی چیزهای مبهم دیگر از بین رفته اند و مربوط به گذشته می شوند. اکنون دقیقاً می دانید که کجا ایستاده اید و به کجا می خواهید بروید. رفتارتان طوری است که به دیگران نشان می دهد یا شما را همراهی کنند یا از جلوی راه تان کنار بروند.

 

 
فال روزانه 8 شهریور متولدین آبان ماه
امروز به سختی می توانید احساسات تان را مدفون کنید، یعنی برای تان راحت تر است که همین طور پیش بروید و حس و حال تان را بروز دهید. اکنون ماه به نشانه ی برانگیزاننده ی شما بازگشته و شما را سرشار از شور و هیجان کرده است. این شدت احساسات که اکنون شما را فراگرفته برای دیگران قابل تحمل نیست. اما اگر تمایل دارید که احساس قلبی تان را بازگو کنید می توانید از این فرصت برای تحکیم یک رابطه ی دوستی استفاده کنید. به دیگران اجازه دهید از حصارهایی که به دور خود کشیده اید عبور کنند تا صمیمی تان افزایش یابد.

 

 
فال روزانه 8 شهریور متولدین آذر ماه
معمولاً ترجیح می دهید که اقدامات تان سخنگوی احساسات درونی تان شوند، اما به نظر می رسد که امروز چیزی دارید که می خواهید از دیگران مخفی نگه دارید. اگر دوست ندارید که درباره ی احساسات تان حرف بزنید خیلی موضوعات جالب دیگر هست که می توانید روی آن ها تمرکز کنید. برای این که از شدت فشارها کاسته شود درباره ی پیشرفت کاری و اهداف بلند مدتی که در سر دارید با دیگران گفتگو کنید و موضوع بحث را مدام به جایی بکشانید که از مسایل شخصی حرفی به میان نیاید.

 

 
فال روزانه 8 شهریور متولدین دی ماه
شاید بتوانید یک رویارویی غیر قابل اجتناب را یکی دو روزی به عقب بیندازید، اما اگر قصد دارید که به نتیجه ای آرامش دهنده دست پیدا کنید این تأخیر به شما توصیه نمی شود. اگر احساسات تان را سرکوب کنید فقط بحران درست کرده اید، باید دیر یا زود با آن ها مواجه شوید. اگر دست از کنترل اوضاع اطراف تان بردارید در کمال شگفتی خواهید دید که از اضطراب و نگرانی شما کاسته خواهد شد و شاید حتی ترس های تان نیز از بین بروند.

 

 
فال روزانه 8 شهریور متولدین بهمن ماه
احساس می کنید که امروز وظیفه دارید به اهداف دیگران در محل کار جامه ی عمل بپوشانید، اما با این کار مجبور خواهید شد که اهداف خودتان را کنار بگذارید. متأسفانه ممکن است خیلی زود خشم بگیرید و نتوانید با دیگران کنار بیایید. اما سعی کنید امیدتان را از دست ندهید تا بتوانید با اعتماد به نفس حرکت کنید. روی همه ی فرصت ها و انتخاب هایی که جلوی روی تان است تمرکز کنید تا مثبت اندیشی از شما دور نشود.

 

 
فال روزانه 8 شهریور متولدین اسفند ماه
احساس می کنید انرژی تان محدود شده و فروکش کرده است، در حالی که امیدهای تان لحظه به لحظه اوج می گیرند. این حس و حال شما ممکن است  برای تان ماجرا درست کند، آن هم وقتی که زبان باز کنید و قضیه را تعریف کنید. با احتیاط گام بردارید، لازم نیست همه چیز یکباره آشکار کنید. این یک سفر احساسی و عاطفی است، اگر درست حرکت کنید آن وقت تحول و دگرگونی شما کمتر برای دیگران عجیب و نگران کننده خواهد آمد. کمربندتان را ببندید و از این سفر لذت ببرید.

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره