وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بینی روز چهارشنبه 23 اسفند 1391

فال و طالع بینی روز چهارشنبه 23 اسفند 1391
 
فروردین:
ممکن است احساس کنید که نیاز است در رابطه با کاری که اخیرا انجام داده‌اید توضیحی بدهید اما قبل از اینکه احساس پشیمانی و تاسف کنید انگیزه خود را از  این کار مشخص کنید. اگر واقعا از حدو حدود خود خارج شده‌اید عذرخواهی لازم است. اما کاری انجام ندهید که بعد وانمود کنید از انجام آن متاسف هستید. به یاد داشته باشید شما مسئول  این نیستید که دیگران چگونه به رویکرد مستقیم شما واکنش نشان می‌دهند.

 اردیبهشت:

حتی اگر شما اخیرا در محل کارتان اوقات سخت و دشواری را تجربه کرده باشید امروز احتمالا در رابطه با آن چه اتفاق افتاده احساس بهتری دارید. متاسفانه تغییر احساسات درونی شما ممکن است توسط این افکار شما که از اشتباه دوری کنید تاثیر گرفته باشد. مطمئن شوید که به اشتباه انكار و تکذیب دچار نشوید و بدین ترتیب میتوانید تمام روز خود را از نگرانی و اضطراب رهایی بخشید. بهتر است که کنترل فشارها و استرس‌های خود را در دست بگیرید و به جای اینکه وانمود کنید همه چیز مرتب است این وضعیت را مدیریت کنید.

 خرداد:

شما در رابطه با آن چیزی که امروز می‌خواهید یک ذهن خالی از پیش داوری دارید که این احساس شما را قادر می‌سازد که همه چیز را بسیار مطبوع ترو راحت تر از همیشه ببینید. اما شما آرزو دارید که برای کسانی که دوستشان دارید هر چیز مطبوع و خوشایند را بخواهید. از واقف شدن بر احساسات تان نترسید حتی اگر نتوانید برای آنچه که احساس می‌کنید دلیل و منطق بیاورید. با وجود اینکه منطقی بودن و زندگی در قلمرو عقل و منطق برای شما آسان تر است اما خیلی بهتر است كه آنها را از احساسات تان جدا کنید. گوش دادن به ندای قلب تان می‌تواند کار سختی باشد ولی مطمئن باشید ارزشش را دارد!

 تیر:

امروز شما دید دیگری نسبت به زندگی دارید و این دیدگاه شما به زندگی بسیار متفاوت‌تر از همیشه است. یک توجه عمیق می‌تواند شمارا به اولین گام برای یک سفر باورنکردنی و خارق العاده رهنمون کند اما شما احتمالا هنوز نمی‌دانید که کجا می‌خواهید بروید. اگر نتواسنتید یک چشم‌انداز روشن برای خود ایجاد کنید نگران نشوید. اکنون هر حرکتی که بکنید خوب است؛ ‌در واقع بهتر از این است که اصلا حرکت نکنید. مقصد شما به موقع خودش برای شما آشکار خواهد شد.

 مرداد:

تلاش برای برقراری تعادل  بین دنیای درونی و بیرونی تان می‌تواند امروز تبدیل به یک سناریوی عالی شود. مسیر شغلی شما ممکن است  اکنون تغییر کند اما شما ترجیح می‌دهید تا به اهداف طولانی مدت و قدیمی خود وفادار بمانید. در زمان تعطیلات آآخر هفته شما از جنگیدن و مقاومت در برابر تغییرات خسته خواهید شد. تسلیم شدن در برابر امواج قوی تر اکنون شما را قادر می‌سازد که با موفقیت حرکت کنید به جای اینکه در دقیقه آخر مجبور باشید برای حرکت کردن به خودتان فشار بیاورید.

 شهریور:

شما از کار کردن بر روی مسائل هیجان آور و شگفت انگیز خسته شده اید و آرزو می‌کنید که ای کاش به زمانی برگردید که زندگی و کارتان یک محیط ثابت و پایدار داشت. خوشبختانه این گام‌های سریع و پرشتاب در اواخر هفته آهسته خواهد شد. بعد از آن هر آن چه لازم است انجام دهید اما خودتان را خسته نکنید. ممکن است نتوانید احساسات شخص دیگری را کنترل کنید؛ اما می‌توانید روش خود را در مواجهه با اتفاقات پیش بینی نشده تغییر دهید. تمرین کنید تا استوار باشید؛ این بهترین سیاستی است که می‌توانید در زمان حال داشته باشید.

 مهر:

احساسات شما اکنون شدن یافته و هر چه بیشتر شما تلاش کنید تا آنها را کنترل کنید کمتر می‌توانید آنها را تحت اختیار خود درآورید. به جای تلاش برای سركوب كردن تغییرات خلقی تان فقط سعی کنید با این جریان پیش بروید. هر آنچه که در آن لحظه احساس میکنید به زبان آورید. به یاد داشته باشید امروز نیازی به واکنش نشان دادن در برابر هر چیزی ندارید. همچنانکه واکنش‌های شدید شما در اواخر هفته تعدیل می‌شوند شما درباره آنچه که بدرستی احساس می‌کنید آگاه‌تر می‌شوید.

 آبان:

با وجوداینکه دیگران امروز تلاش می‌کنند تا با ایجاد فشار بر شما ذهن تان را سر و سامان ببخشند این نیاز آنها را نشان می‌دهد نه شما! برنامه و روش شخص دیگری را برای خودتان قبول نکنید به خاطراینکه باعث می‌شود که شما تصمیم احمقانه‌ای بگیرید. زمان خود را از دست ندهید و درباره انتخاب‌های ممکن فکرکنید. زمانیکه ماه وارد نشان مرموز شما می‌شود شما تازه مسیر خود را بروشنی و وضوح می‌بینید. قبل از اینکه قدم بعدی را بردارید تا آن زمان صبر کنید.

 آذر:

شما در رابطه باآینده خود ذهنی خالی از هر گونه پیش داوری و قضاوت دارید با این حال نمی‌دانید جریان باد شما را به کجا می‌برد. دیدگاه شما  در رابطه با گذشته کاملا برعکس آینده است و آن قدرها در رابطه با آن آسان گیر نیستید. نظرات و تمایلات محکم و نیرومند شما براساس تاریخ شخص شما طرح ریزی می‌شود. مخصوصا اگر هیچ داستانی در رابطه با دوران کودکی خود نگویید. نگاه کردن به گذشته یک تمرین رها سازی است تازمانیکه تلاش نکنید تا حقایق را دوباره بنویسید تا تصورات تان را تقویت کند.

 دی:

در محل کار تصمیم گیری خیلی سخت است به خاطر اینکه شما دو جنبه از مسائل را می‌بینید و به آن توجه دارید. اما فقط به خاطر اینکه شما نظرات چندگانه‌ای در رابطه با موضوع دارید به این معنی نیست که همه آنها خوب هستند. به سبک و سنگین کردن و فکر کردن در باره این انتخاب‌ها ادامه دهید اما جواب نهایی خود را به بعد از ظهر موکول کنید که ماه به برج عقرب وارد می‌شود. بعد از آن باید بدانید که کدام را را می‌خواهید بروید!

 بهمن:

شما هنوز بر اثر ضربه‌هایی که باد بر صورت شما زده است گیج هستید بنابراین بیهوده است که فکر کنید که دارید در جهت رسیده به هدف هایتان گام بر می‌دارید. اما شما هنوز می‌توانید کار شگفت انگیزی انجام دهید تا زمانیکه انرژی خود را برای جنگیدن در برابر جریانات غالب هدر ندهید. همه چیز بسرعت تغییر میکند و شما باید عاقل باشید که در لحظه حال بر اتفاقات ضروری تمرکز کنید  به جای اینکه در باره آینده فکرکنید. با محدود کردن توجه تان می‌توانی نیروی بیشتری برای ابراز وجود پیدا کنید.

 اسفند:

با وجوداینکه اتفاقات بسیاری در زندگی شما در حال وقوع است ممکن است شما بخواهید که از کنار همه اینها بگذرید. البته شما نیاز خواهید داشت که در رابطه با کارتان موضع مشخصی اتخاذ کنید اما شما به طور غریزی میدانید که بهتر است انرژی خود را هدر ندهید و آن را برای مواقع ضروری نگاه دارید. شماانرژی زیادی را لازم خواهید داشت زمانیکه ماه وارد نشان شما مریخ می‌شود که در تمام طول تعطیلات آنجا به استراحت خواهد پرداخت. هفته آینده روزهایی کاملا متفاوت خواهید داشت پس بهتر است تا آن زمان کمی استراحت کنید و نیروی خود را ذخیره سازید.