وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بینی روز پنج شنبه 7 اسفند 1393

فال و طالع بینی روز پنج شنبه 7 اسفند 1393

فروردین:

باوجود اینکه امروز دوست دارید احساسات جدید و لحظه‌ای را کشف کنید، ولی وظایف زیادتان در محل کار جلوی تفریح کردن شما را گرفته است! اما داشتن مسئولیتهای خیلی زیاد لزوما نمی‌تواند شما را از صحبت کردن در مورد آرزوهایتان باز دارد. سهیم کردن دوستانتان یا افراد خاص در رویاهایتان فقط تفریحی است که شما بهش نیاز دارید، اما این کار با تبدیل شدن آنها به عمل خیلی متفاوت است.

 

اردیبهشت:

شما امروز اصلا احساس خوب و جالبی ندارید!! چرا که مشکلات غیر قابل تغییری پیش روی خود دارید و باید وقتی را به آنها اختصاص بدهید. حتی اگر اول سعی کنید ظاهر خوب و مثبتی در جلوی دیگران داشته باشید، اما نخواهید توانست دیدگاه جدی و خشن خود را پنهان کنید. البته نگران بودن شما به خاطر همه حوادثی که پیرامونتان رخ داده قابل تحسین است، اما این دلیل نمی‌شود که جلوی دوستانتان خودنمایی و تظاهر کنید.

 

خرداد:

شما چه بچه داشته  باشید چه نداشته باشید امروز مجبورید نقش پدر و مادر را بازی کنید!! توجه کردن به کارهای خانه یا دنبال کردن قولی که به یکی از اعضای خانواده داده بودید شما را از مسئولیتهایتان در محل کار دور می‌کند. بحث در این نیست که برای انجام دادن کارهایتان حتما باید کسی بهتان یادآوری کند. بلکه موضوع این است که شما قادر نیستید به تمام حرفهایی که قبلا زده بودید عمل کنید! وظایف خود را اولویت بندی کنید و آن کاری که بهتر از همه است را انجام دهید.

 

تیر:

امروز در حالیکه فکر می‌کنید انرژی و وقتتان ته کشیده است، کارهای جدیدی از راه می‌رسند!! البته این سخن به معنی این نیست که شما عمدا قصد گمراه کردن افراد دیگر را دارید؛ بلکه به این معنی است که شما فکر می‌کردید کارها راحت تر از این پیش برود. پس بهترین استراژی این است که قبل از اینکه در آخرین لحظه و تحت فشار و زور مجبور شوید کارتان را انجام دهید، زودتر از موعد دست به کار شوید.

 

مرداد:

شما امروز باید با یک مشکل کوچک که تازگی برایتان پیش آمده روبرو شوید. شاید راه حل به سادگی رفتن سریع به بانک باشد!! اما می‌تواند کمی ‌هم پیچیده باشد. حالا راه حل هرطور باشد، این هشداری برای شما است که اگر همین الان این مشکل را حل نکنید بعدها و طی هفته بعد این مشکل قدیمی‌ دوباره آشکار می‌شود. شاید راه حل سریعی به ذهنتان بیاید، اما بهتر است با کند و کاو کردن در مورد مشکل و منشا و اساس آن برای همیشه آن را حل کنید.

 

شهریور:

شما امروز تنها کسی هستید که نقش خیلی سنگینی را به عهده گرفته اید. معنی این حرف این نیست که می‌خواهید خیلی مهم باشید؛ بلکه معنی اش این است که افراد دیگر همگی روی شما حساب باز کرده اند و واقعا لازم است که یک نفر آنها را چک کند. شما خیلی خوب برای کارتان آماده شده اید، چراکه شما دقیقا می‌دانید چه کاری باید انجام دهید. اما رفتار مقتدرانه شما شاید اینجا بهترین روش برای رسیدن به هدفتان نباشد. بهتر است کمی‌ نرم تر بوده و به جای حرف زدن از عقل و منطق بیشتر حرف دلتان را بزنید.

 

مهر:

امروز شاید در محل کارتان به خاطر انجام دادن کار درست بجنگید! شما می‌خواهید دیگران درکتان کنند، اما از رفتار دلگرم کننده که ممکن است مخالف سازندگی و فعال بودن شود می‌ترسید. رفتن به عمق این مشکل وکند و کاو کردن در مورد آن برای شما کار سختی است. خوشبختانه نیاز شما برای داشتن یک داور و قضاوت نهایی بیشتر جنبه خیالی و توهم دارد تا واقعیت. با افراد دیگردر مورد این مشکل به بحث و گفتگو بنشینید، اما مسئولیت حل کردن آن را بر عهده نگیرید.

 

آبان:

امروز شاید عقیده شما با خواهر و یا برادرهایتان مخالف باشد، اما این دلیل نمی‌شود به راحتی حرف آنها را قبول کنید! شاید دیدگاه شما هوشمندانه تر از ایده‌های آنها باشد، اما هنوز آنقدر خوب نیست که حقایق را برایشان روشن کند. فقط تسلیم نشوید!! اما باور کردن اینکه می‌توانید با منطق و افکار هوشمندانه نظر آنها را عوض کنید کاری غیر عملی و نشدنی است. بگذارید آنها نظرتان را بفهمند و بعد تنهایشان بگذارید. آنها وقتی خودشان آمادگی لازم را پیدا کردند- و نه زودتر از آن!- نظرشان را عوض خواهند کرد.

 

آذر:

امروز “کنترل کردن” مهم ترین مساله مورد توجه برای شما است، بخصوص اگر  کارهای خیلی زیادی پیش رو داشته باشید که باید به همه شان هم برسید. رئیستان بهتان دستور می‌دهد و شما چاره دیگری به جز “چشم” گفتن ندارید!! باهمه این احوال فقط “چشم” گفتن و عمل نکردن شما را به جایی نمی‌رساند! همانقدر که جذاب و خوش برخورد هستید! همان قدر هم باید در کارتان جدی بوده و به تمام قولهایی که داده بودید عمل کنید!

 

دی:

شما یک بار دیگر با تناقض و تضادهای بین ایده‌های خوب خود و آنچه پیرامونتان می‌گذرد روبه رو شده اید. شما وقتی که می‌بینید قادر نیستید با کار سخت و زیاد و روشهای تکنیکی به سادگی هر مشکلی را حل کنید به خودتان شک می‌کنید. اما زیاد خوب نیست که با تجزیه و تحلیل کردن عملکرد خود وقت را تلف کنید. فقط از جایتان بلند شوید و هرچه در توانتان است انجام دهید. شما واقعا از نتیجه کار شگفت زده خواهید شد!!

 

بهمن:

امروز ظاهرا شریک کاریتان و یا دوست صمیمی‌تان در تلاشهای سخت زیاد شما را همراهی نمی‌کند. شاید اولین عکس العمل تان این باشد که سریع مقابله به مثل کرده و یا در برابر این “آتش دوستانه” از خودتان دفاع کنید! اما این کار عاقلانه ترین نوع برخورد نخواهد بود؛ چراکه آنها به شما دقیقا همان پیامی ‌را خواهند گفت که نیاز دارید برای بیشتر موثرتر بودن بشنوید. پس به دقت به حرفهایشان گوش دهید و بعد راه حل جدیدی برای کارهایی که قبلا انجام داده بودید کشف کنید.

 

اسفند:

امروز شما هر کاری که می‌کنید حتی اگر به نظر خودتان کار درستی هم باشد، مدام به در بسته می‌خورید!! شما می‌توانید به راحتی در مورد خودتان بیشتر از هر چیز دیگر صحبت کنید، اما اعتماد به نفستان به آن اندازه که خودتان باور دارید بر پایه واقعیت استوار نیست. به جای سریع حرکت کردن و  سکندری خوردن بهتر است که کمی ‌سرعت خود را کم کنید! حالا  ثابت قدم بودن و تامل کردن برای شما سودمند تر از خودستایی کردن و خیالبافی است.