وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بینی روز سه شنبه 1 اردیبهشت 1394

فال و طالع بینی روز سه شنبه 1 اردیبهشت 1394
فروردین
فکر می کنید برنامه ای که ریخته اید محفوظ از هر گونه اشتباهی است، اما اکنون به سادگی می توانید چیزی را که بسیار واضح است نادیده بگیرید. حتی اگر راهکاری که دارید مشکلی نداشته باشد، هنوز لازم است که جانب احتیاط را بگیرید تا به اشتباه از هیچ حد و مرزی تجاوز نکنید. برای این که مشکل را حل کنید درست نیست که با عجله خودتان را کنار بکشید یا نسبت به هر حرکتی که می کنید توجه بیش از حد نشان دهید. فقط سعی کنید از احساسات دیگران آگاه باشید تا آن ها را پایمال نکنید. می توانید از قدرت جمع استفاده کنید؛ خوشبختانه نیازی نیست که همه ی کارهای سخت را به تنهایی انجام دهید.
 
 
اردیبهشت
امروز می توانید دنیا را از میان لنزهای اشعه ی ایکس ببینید، اما نمایی که چنین قابلیتی به شما می دهد زندگی را برای تان پیچیده تر می سازد. قوه ی ادراک تان بسیار حساس است و عقل و منطق تان هم خوب کار می کند، پس نترسید و به نتیجه گیری هایی که می کنید اطمینان کنید. اولویت های تان را مجدداً ارزیابی کنید تا بتوانید کارآیی بیشتری به دست آورید، البته باید همیشه به خاطر داشته باشید که عقل سلیم راهنمای شما باشد. اما فعلاً این کافی نیست که فقط فهرستی از اهداف تان تهیه کنید. تنبلی را کنار بگذارید؛ تا می توانید تلاش کنید و سپس با غرور هر کاری را که تمام می کنید از فهرست تان خط بزنید.
 
 
خرداد
امروز ممکن است احساس کنید که با اطرافیان تان همگام نیستید؛ نمی توانید دل به کار بدهید و امور نیمه تمامی را که در اختیار دارید به سرانجام برسانید. قابلیت دیدن آن سوترها و آینده خسته ی تان کرده است و موجب می شود تا نتوانید بر زمان حال تمرکز کنید. خوشبختانه متولد برج جوزا با نماد دو پیکر هستید و این قابلیت را دارید که هم زمان دو کار مختلف را مدیریت کنید. پس بهترین کاری که موفقیت تان را تضمین می کند چشم دوختن به آینده در عین توجه به مسئولیت های کنونی است.
 
 
تیر
امروز تصمیم گرفته اید که پیشرفت قابل توجهی را در اهداف بلند مدت تان به وجود آورید، اما ممکن است در مسیری که پیش می روید از راه اصلی منحرف شوید. یکی از اعضای خانواده یا دوستی صمیمی ممکن است از شما مشورت بخواهد یا با پیشنهادی جدی به  سراغ تان بیاید. اگرچه پاسخ بله ممکن است عملی کردن برنامه های پیشین را به تأخیر بیندازد، اما پاسخ نه نیز مورد قبول نیست زیرا به سرعت شاهد تأثیرات مثبتی که می توانید بر امور بگذارید خواهید بود. کمک کردن به کسانی که دوست شان دارید برای سلامت روح تان مفید است، البته نباید در این مسیر خودتان را فراموش کنید.
 
 
مرداد
شاید امروز به خاطر افزایش ترشح آدرنالین در بدن تان هیجان زده شوید و بخواهید دست به ماجراجویی بزنید یا این که کنار بکشید و فقط استراحت کنید. به هر حال امروز به سختی می توانید زمان کافی برای چنین کارهایی پیدا کنید. اکنون مسایلی وجود دارند که شما را تحت فشار گذاشته اند، کارهای نیمه تمام نیازمند توجه تان هستند و وعده های تحقق نیافته باید عملی شوند. این به معنی یک رقابت برای اندازه گیری میزان تحمل شما در شرایط سخت نیست، بلکه به معنی تمرینی است که به شما یاد می دهد چگونه خودتان را از درون آرام کنید. اصلاً مهم نیست که فعلاً چه قدر کار دارید و سرتان شلوغ است، فقط به خاطر داشته باشید که در هر شرایطی بدرخشید.
 
 
شهریور
در طول چند سال گذشته مجبور شده اید تا درس های سختی را درباره ی خویشتن داری بیاموزید، اما خوشبختانه این روزهای عزلت و گوشه نشینی رو به اتمام است. فقط به خاطر داشته باشید که هر پیشرفت پایداری زمان می برد و این ایده ی خوبی نیست که با شتاب حرکت کنید. ممکن است خیال کنید که میانبرهای زیرکانه ای را برای رسیدن به موفقیت می دانید، اما زمانی دستاوردهای تان دوام خواهند داشت که نوعی خوش بینی محتاطانه راهنمای شما باشد. به خاطر داشته باشید که این راهکار درباره ی چگونگی رسیدن به شهرت یا ثروت ناگهانی نیست و برای کسب بهترین نتایج قدم به قدم مسیر را طی کنید.
 
 
مهر
اگر به هر کجا که نگاه می کنید کارهای نیمه تمامی را می بینید که روی هم انباشته شده اند، دیگر فرصتی باقی نمی ماند تا آن طور که دل تان می خواهد به تفریح بپردازید. حتی اگر بار سنگینی را بر دوش تان احساس می کنید، داشتن یک رویکرد مثبت می تواند همه چیز را عوض کند. به خاطر داشته باشید که اگر احساسات تان را نادیده بگیرید، آن وقت مجبورید که کارهای تان را در وضعیتی سرشار از نا امیدی به انجام برسانید. سعی کنید در کمال سادگی به مقاومتی که در انجام امور نشان می دهید اعتراف کنید، به این ترتیب از شدت فشار کاسته می شود و می توانید با تمرکز حواس وظایف تان را به انجام برسانید.
 
 
آبان
گاهی اوقات به راحتی خودتان را در مسیر جریان انرژی قرار می دهید و اجازه می دهید شما را به هر کجا که می خواهد ببرد. اما امروز نسبت به تغییرات مقاومت می کنید و باید با این حس دست و پنجه نرم کنید. حتی اگر راهکار عاقلانه در اصلاح برنامه های فعلی باشد، اما باز هم دوست ندارید نقشه های پیشین را رها کنید. اهدافی را که به دنبال شان هستید اولویت بندی کنید و اگر بهتر است موردی را جا به جا کنید از انجام این کار نترسید. به خاطر داشته باشید که بعداً می توانید برگردید و هر کار نیمه تمامی را که دارید به سرانجام برسانید. خودتان را با تغییرات وفق دهید که این سازگاری اسلحه ی مخفی شماست.
 
 
آذر
امروز ممکن است خودتان را درگیر یک مشکل مالی غیرمنتظره بیابید، اما این مشکل آن قدرها هم که به نظر می رسد بزرگ نیست. حتی می تواند به سادگی فراموش کردن پرداخت یک قبض باشد و شما باید به سرعت راه چاره ای بیندیشید و با حس وظیفه شناسی مسأله را حل کنید. ایده ی خوبی نیست که بخواهید اشکالات کوچک را حل نشده رها کنید، زیرا ممکن است بعداً به مشکلات جدی تبدیل شوند.
 
 
دی
از آن جایی که امروز ماه به نشانه ی شما بازگشته و سرشار از احساسات است، ممکن است به طرز نامشخصی حساس شوید و بیش از پیش دمدمی مزاج به نظر برسید. اما اگر احساسات تان را انکار کنید بیشتر دچار نگرانی و استرس خواهید شد، پس بهتر است هرچه در قلب تان می گذرد را در لحظه با دیگران در میان بگذارید. لزومی ندارد که بخواهید واکنش دیگران را کنترل کنید، فقط به آن ها هم این فرصت را بدهید تا احساسات شان را بیان کنند. البته فکر نکنید که باید برای کسب نتیجه ی دلخواه چیزی را تحمیل کنید، سعی کنید صادقانه با دیگران صحبت کنید و انتظارات تان را به حداقل برسانید.
 
 
بهمن
امروز تصمیم گرفته اید که یک تکه ی مهم از اطلاعات را نزد خودتان نگه دارید، زیرا امروز ماه با ویژگی بازتابندگی به دوازدهمین خانه یعنی خانه ی اسرار وارد شده است. اما این سکوت شما که نمی خواهید افکارتان را با دیگران در میان بگذارید شک و تردید یکی از اطرافیان تان را برمی انگیزد. هوشمندانه تر این است که صادق باشید و حقیقت را بگویید. هرچه را که اکنون پنهان کنید خیلی زود آشکار خواهد شد و برای تان مشکل ساز می شود. تردید نکنید؛ اگر می خواهید که راه درست را انتخاب کنید و در مسیر معنوی قرار بگیرید باید بدانید که صداقت بهترین سیاست است.
 
 
اسفند
امروز دوستان تان از هر طرف به کمک تان خواهند آمد، البته تا زمانی که انتظارات غیر واقعی نداشته باشید. امروز ماه با ویژگی حسابگری به یازدهمین خانه یعنی خانه ی اجتماعات وارد شده است و به این ترتیب روابط اجتماعی امروز شما در سطح قابل قبولی پیش خواهند رفت. سعی کنید درباره ی روابط تان دیدگاه های منطقی داشته باشید، زیرا در صورتی می توانید به راحتی به اهداف تان دست پیدا کنید که حمایت دیگران را به همراه داشته باشید. سپاسگزار نعمت هایی باشید که در اختیار دارید؛ این یک نعمت خداوندی است که کسانی را در زندگی تان دارید که هنگام نیاز در کنارتان هستند.
 
 
 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره