وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بینی روز سه شنبه 11فروردین 1394

فال و طالع بینی روز سه شنبه 11فروردین 1394

فروردین
نواختن موسیقی و هدایت یک نمایش با شکوه می تواند ایده ی خوبی برای شادی امروز باشد، زیرا می خواهید دیگران را ترغیب کنید تا با شما همگام شوند. اما صورت فلکی حمل با مریخ جنگجو در هفتمین خانه ی دیگران در طالع شما مقابله می کند، بدین معنی که باید پیام تان را کمی ملایم تر انتقال دهید. اگرچه موسیقی جنب و جوش به همراه می آورد، اما اگر صدا را کم کنید تاثیرگذاری بیشتر می شود و دوستان تان مجبور نیستند که به خاطر صدای زیاد گوش های شان را بگیرند و حرف های شما را نشنوند. به خاطر داشته باشید که فعلاً همه مثل شما اهل تفریح و بازی نیستند، پس اگر کسی میل نداشت که به شما بپیوندد از او دلگیر نشوید.

 

اردیبهشت
امروز ممکن است مورد آزار و اذیت یکی از همکاران تان قرار بگیرید که باعث ناراحتی تان می شود، اما دفاع از خود به دلیل طبیعت ستیزه گری که دارید امری عادی است. متأسفانه ممکن است مواجه با این مشکل خیلی راحت نباشد. بهتر است به جای آن که با منشأ مشکل وارد جدل شوید خشم تان را پنهان کنید. به خاطر داشته باشید که این عقب نشینی احساسی به معنی بی دل و جرأتی نیست. کمی خودداری کنید، در غیر این صورت ممکن است کنترل تان را از دست بدهید و به جای این که چیزی را درست کنید همه چیز را خراب تر کنید. واقعاً جرأت می خواهد که پای خود را از صحنه بیرون بکشید.

 

خرداد
امروز بهتر است مراقب برخوردهای تان با دیگران باشید، در غیر این صورت شدت رفتار کنونی تان ممکن است به نظر دیگران خیلی پرخاشگرانه بیاید. حتی ممکن است فکر کنید که خیلی هم منطقی عمل می کنید، اما لازم است کسی به شما بگوید که ایده های تان خیلی سرکشانه هستند و آن ها نمی توانند از شما پیروی کنند. به جای این که بیهوده همه ی جزییات را توضیح دهید، ملایلم تر صحبت کنید و کمتر حرف بزنید. لزومی ندارد که بخواهید برای اثبات حرف تان از آن همه واژه استفاده کنید، فقط سعی کنید تا واژه های درست را انتخاب کنید. وقتی خودتان می توانید کاری را شروع کنید چرا این فرصت را به دیگران بدهید.

 

تیر
امروز می توانید دیگران را به خاطر قدرتی که در دفاع از تصمیمات تان دارید تحت تاثیر قرار دهید. ممکن است تمایل داشته باشید که به بازخوردهایی که از دیگران دریافت می کنید گوش دهید، اما بعد از این که نظر شخص دیگری را شنیدید خیلی سریع و شدید واکنش نشان می دهید. اگرچه نسبت به احتیاجات دیگران بسیار حساس هستید، اما مراقب باشید که تلاش در جهت تسکین نگرانی های دیگران قدرت تان را در اثبات تصمیمات خود تحت الشعاع قرار ندهد. وقتی دیگران شما را می بینند که برای باورهای تان ایستادگی می کنید واقعاً شگفت زده می شوند.

 

مرداد
آشکار کردن همه ی ایده ها و افکارتان در برابر همه کار عجیبی به نظرتان نمی آید. اما انرژی زیادی در اطراف در جریان است که باعث می شود خودی نشان دهید، اما ممکن است ندانید که چه وقت دست از این کار بردارید. اراده ای که دارید ترغیب تان می کند که خیلی پر مدعا باشید و همین موجب ناراحتی حتی قوی ترین دشمنان تان می شود. وقتی بفهمید که برای انتقال پیام تان نیازی نیست که فریاد بزنید، آن وقت راحت تر می توانید حمایت دیگران را به دست آورید. در گام های تان شتاب نکنید، زیرا اکنون سریع عمل کردن جواب نمی دهد.

 

شهریور
به نظر می رسد که اتفاقات زیادی در زندگی تان در جریان است که آبستن یک تحول بزرگ در روابط تان هستند. منفی گرایی یک نفر در زندگی تان به نقطه ی جوش می رسد و بعد همه چیز ساکت و آرام می شود. اما این سکوت به معنی کاهش فشار نیست، حتی می تواند معنی عکس هم بدهد. دلیلی وجود ندارد که آن قدر خشمگین شوید که مجبور شوید چیزهایی را بگویید که اصلاً منظورتان نیستند. از این انرژی صرف نظر کنید تا زمانی که آرامش و قدرت تان را بازیابید. کمی عقب نشینی به همه این فرصت را می دهد که به خونسردی برسند.

 

مهر
خصلت تان طوری است که می توانید دیگران را شاد کنید. اما ماه و خورشید در حال همنوایی با اورانوس سرکش در هفتمین خانه ی دوستان در طالع شما هستند، یعنی بدون این که به پیامد حرف های تان فکر کنید ناگهان شروع به حرف زدن خواهید کرد. اجازه ندهید که هیچ کس بین شما و اهداف تان قرار بگیرد، تعیین مرزهای مشخص می تواند ضامن سلامت روابط تان در آینده باشد. خطر کردن و آشکار کردن نیازهای تان می تواند همان پیشرفت غیرمنتظره ای باشد که تمام مدت به دنبال اش بودید.

 

آبان
امروز می توانید وظایف جدیدی را در محل کارتان به عهده بگیرید و حتی جزییات کار و انتظارات دیگران هم نمی توانند باعث ناراحتی شما شوند. متأسفانه اگر میزان انرژی اولیه را در طول مسیر حفظ نکنید دچار مشکل خواهید شد. وقتی از سرعت خود بکاهید ممکن است مسیرتان را گم کنید، پس از دوستان یا اطرافیان تان بخواهید که کمک تان کنند تا از مسیر خارج نشوید. اگر بر تصویر نهایی و کامل شده تمرکز کنید خواهید دید که چه قدر به شما کمک می کند تا به خواسته های تان برسید.

 

آذر
ممکن است امروز در کاری احساس ضرورت کنید، اما انتظار نداشته باشید که دیگران هم مثل شما فکر کنند. اگرچه دوستان تان می دانند که شما می توانید به طرزی فیلسوفانه با بهترین ایده های تان برخورد کنید، اما نمی توانند صبر کنند تا شما مشتاقانه از چیزی که خیلی برای تان مهم جلوه می کند حرف بزنید. افکارتان خیلی سریع و آتشین حرکت می کنند و به همین دلیل نمی توان راحت تصمیم گرفت که بهتر است کدام یک را دنبال کنید. به هیچ یک از افکارتان وابسته نشوید و اجازه دهید که به مرور زمان کارآیی خود را نشان تان دهند.

 

دی
امروز آن قدر جسارت دارید که می توانید از قدرت تان در محل کار برای پیشبرد خواسته های تان استفاده کنید، اما به سادگی ممکن است در این کار افراط کنید. نشان دادن قدرت تان به دیگران ممکن است فریبنده به نظر برسد و هدف اصلی تان را گم کنید. بدانید که موفقیت حاصل اعمال کنترل بر دیگران نیست. زمانی رویاهای تان به واقعیت می پیوندند که به جای مقام و قدرت بر نوآوری و همکاری تکیه کنید. به خاطر داشته باشید که کل یک چیز از تک تک اجزای سازنده ی آن مهم تر است.

 

بهمن
نیروی افکار مثبت تان به دیگران انگیزه می دهد، اما ممکن است امروز اشتیاق تان از تعادل خارج شود. خوش بینی کورکورانه به هیچ وجه کاربردی نیست. اگر کسی فکر کند که شما نمی توانید واقعیت را از تخیل تشخیص دهید، ممکن است ایمان اش را به نقشه های شما از دست بدهد. اگرچه همه دوست دارند که خبرهای خوب بشنوند، اما برای شما صداقت کامل است که اهمیت دارد. این حقیقت است که به شما آزادی می دهد.

 

اسفند
ایجاد راهکارهای جدید جهت افزایش درآمد باید اولویت امروز شما قرار بگیرند، زیرا ماه و خورشید و اورانوس همگام با هم به دومین خانه ی خود ارزشمندی در طالع شما وارد می شوند. ایده های اقتصادی مهمی درباره ی افزایش ثروت در ذهن دارید، اما از کارآیی آن ها مطمئن نیستید. اکنون هوشمندانه ترین قدم ممکن این است که نظر کسی را که به او اعتماد دارید بپرسید. کمی منطق غیر معمول و نامتعارف تمام آن چیزی است که نیاز دارید تا کارها را روی غلتک بیندازید.