وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بینی روز دوشنبه 5 مرداد 1394

فال و طالع بینی روز دوشنبه 5 مرداد 1394

فال روزانه 5 مرداد متولدین فروردین ماه
به دنبال راهی هستید تا ایده های منحصر به فرد خود را با دیگران در میان بگذارید. رویکرد خلاقانه ی شما نسبت به زندگی می تواند همه ی کارهای تان  را تحت الشعاع قرار دهد. اما انگار نمی توانید تصورات تان در قالب کلمات بیان کنید. شاید حتی تصمیم بگیرید که حرفی نزنید و ساکت بمانید، زیرا فکر می کنید که سکوت بهتر از هر چیزی جواب می دهد. اگر از نظر عاطفی و احساسی از اطرافیان تان فاصله بگیرید به نفع تان نخواهد بود. برای این که بین دنیای درون و بیرون تعادل برقرار کنید باید شکافی را که ایجاد شده از بین ببرید. هیچ راه حلی فوری به بار نمی نشیند، همین طور ادامه دهید تا زمانی که نوری را در انتهای گذرگاه ببینید.

 

 
فال روزانه 5 مرداد متولدین اردیبهشت ماه
می توانید طوفانی از احساسات را در افق پیش روی تان ببینید، اما نمی دانید که این آشفتگی از کجا نشأت می گیرد. به جای این که به فکر چیزهایی باشید که برای تان قابل درک نیستند، به شما توصیه می شود بر انجام وظایف تان تمرکز کنید. حواس تان باشد که هنگام برنامه ریزی واقعیت ها را فراموش نکنید و مهلتی را که دارید در نظر بگیرید. البته اولویت بندی کارها کمی سخت به نظر می رسد، اما بهتر است اول از همه به آن دسته از اموری بپردازید که بیشترین تأثیر را روی زندگی اکنون شما می گذارند.

 

 
فال روزانه 5 مرداد متولدین خرداد ماه
به نظر می رسد که این روزها درگیر مسایلی هستید که به روابط تان مربوط می شوند، به همین خاطر تمایل دارید که خودتان را با کار کردن سرگرم کنید. برای این که گرفتار احساسات نشوید ممکن است وظایف بیشتری را متعهد شوید. اما دوری از مسأله راه حل درستی نیست، باید با نرم خویی با این موضوع مواجه شوید تا نتیجه ی بهتری حاصل شود. بدانید که مجبور نیستید همین الآن همه ی موانع را از میان بردارید. فقط باید صداقت به خرج دهید، بعد می بینید که چه اتفاقات خوبی خواهد افتاد.
 

 

فال روزانه 5 مرداد متولدین تیر ماه
اکنون به هیجان احتیاج دارید و همین باعث خواهد شد که در یک رابطه بیشتر دچار اضطراب شوید. به نظر می رسد که انتظارات یکی از نزدیکان تان شما را از بیان احساسات تان باز می دارد. اگر سعی کنید همه چیز را نادیده بگیرید ممکن است دچار توهم شوید. به هر حال اگر نگرانی های تان را پنهان کنید اصلاً به نفع تان نخواهد بود. باید به تدریج دست به کار شوید. طوری برنامه ریزی کنید تا بتوانید کارهای خلاقانه انجام دهید و در کنارش به وظایف تان هم برسید.

 

 
فال روزانه 5 مرداد متولدین مرداد ماه
اکنون فعل و انفعالات کهکشانی به نفع شما رقم خورده اند، به همین خاطر فکر می کنید که امروز می توانید در هر کاری اوج بگیرید، اما باید بدانید که اکنون برای موفقیت به چیزی بیش از این ها نیاز دارید. شدت فشارها امروز چند برابر می شود. بهتر است مراقبه کنید یا راز و نیاز انجام دهید تا بتوانید به یک رویکرد مثبت دست پیدا کنید. اما لزومی ندارد که طولانی مدت دست از کار بکشید، هر فعالیت جسمانی که بتواند انرژی های درون شما را آزاد کند به آرامش تان کمک خواهد کرد.

 

 
فال روزانه 5 مرداد متولدین شهریور ماه
امروز ممکن است هر کاری را که انجام می دهید زیر سؤال ببرید، زیرا فعالیت های تان با خواسته های قلبی شما جور نیستند. اما قبل از این که به سرنوشت تان فکر کنید باید وظایف روزمره ی خود را به پایان برسانید. می توانید با یک سفر معنوی خودتان را بهتر بشناسید. دلیلی وجود ندارد که انرژی های تان را تلف کنید و مدام به فکر شک و تردید باشید. هر کاری که انجام می دهید باید اول از همه به ندای درون تان گوش کنید. بگذارید حس ششم شما راهنمای تان گردد.

 

 
فال روزانه 5 مرداد متولدین مهر ماه
شاید امروز مجبور شوید برای چیزهایی که می خواهید به دست آورید مبارزه کنید. می دانید که موفقیت به هیچ وجه مسیر آسانی نیست، به ویژه اگر آن چه در ذهن دارید با حقیقت هماهنگ نباشد. ارزش هایی را که باورشان دارید با حقایق آمیخته نکنید، آن وقت ممکن است دیگران به انگیزه های شما شک کنند. بهترین راهکار این است که به حس ششم تان اطمینان کنید، اما جانب عقل را هم در نظر داشته باشید. از صمیم قلب حرف های تان را بزنید و به دیگران هم اجازه دهید که همین طور عمل کنند تا مورد سرزنش قرار نگیرید.

 

 
فال روزانه 5 مرداد متولدین آبان ماه
امروز به شدت احساساتی هستید، حتی فعل و انفعالات کهکشانی باعث شده که ماجراهای احساسی شدت بگیرد. اما نیت های خوبی که در دل دارید و خستگی ناپذیری شما کمک تان خواهد کرد تا بر همه ی مشکلات غلبه کنید. نباید وقت را تلف کنید، زیرا اکنون همه ی اطرافیان تان می توانند از تحولات درونی شما سود ببرند.

 

 
فال روزانه 5 مرداد متولدین آذر ماه
امروز ممکن است خشم های پنهان شما بروز کنند، از این رو فشارها و مشکلات بیشتری را احساس خواهید کرد. شاید در نظر شخص خاصی یک تهدید به حساب بیایید، پس به نفع خودتان است که اوضاع را آرام نگه دارید. از طرف دیگر امروز قابلیت جذب هم دارید، پس در مسایل عشقی می توانید مؤثر عمل کنید. به هر حال موقعیت اکنون شما به طور کلی ایده آل نیست، نباید سعی کنید که همین الآن همه ی مشکلات را از میان بردارید، در لحظه زندگی کنید و از اکنون لذت ببرید.

 

 
فال روزانه 5 مرداد متولدین دی ماه
امروز استعداد فوق العاده ای در تعیین موقعیت دارید، یعنی می دانید که تا کجا باید پیش بروید و چه وقت عقب نشینی کنید. البته زندگی کردن با چنین قابلیتی کمی دشوار به نظر می رسد، اما باید آن را بپذیرید. اکنون فرصتی استثنایی پیش آمده که می توانید از آن به نفع خودتان استفاده کنید. بد نیست برای مدت کوتاهی لنگرهای کشتی را بیندازید و نگران این نباشید که کجا توقف کرده اید. سعی کنید گم نشوید تا بتوانید با کارآمدی بیشتر به جستجوی ناشناخته ها بروید.

 

 
فال روزانه 5 مرداد متولدین بهمن ماه
امروز ممکن است از دست احساسات تان خسته شوید. عقل تان به شما می گوید که خواسته های غیر منطقی خود را سرکوب کنید، زیرا بیش از این ها دیگر در توان تان نیست. می توانید خودتان را با انجام وظایف تان سرگرم کنید، اما این راهکار در طولانی مدت جواب نمی دهد. به چیزهای بزرگ فکر کنید و از این که در زمان مناسب برای آن ها سرمایه گذارید کنید ترس نداشته باشید.

 

 
فال روزانه 5 مرداد متولدین اسفند ماه
امروز دچار خواسته ها و آرزوهایی هستید که به قدرت شما مربوط می شوند. شاید مجبور شوید برای این که قدرت تان را نشان دهید فوری عمل کنید. به نظر می رسد که رفتارتان تحت تأثیر انگیزه های ناخودآگاه قرار دارد. اما اگر احساسات تان را بدون دقت عمل بیان کنید ممکن است مشکل به بار بیاید. آهسته و با فکر قدم  بردارید، بدانید که هنوز برای بیان احساسات قلبی تان فرصت زیادی دارید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره