وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بینی روز پنج شنبه 17 اردیبهشت 1394

فال و طالع بینی روز پنج شنبه 17 اردیبهشت 1394

فال روز 17 اردیبهشت متولدین فروردین ماه

امروز فکرتان به این سو و آن سو کشیده می شود و نمی توانید به راحتی تمرکز کنید. اکنون خوش بینی به سراغ تان آمده است و فکر می کنید که می توانید هر چیزی را که سر راه تان قرار می گیرد به بازی بگیرید. اما شور و اشتیاق هم حد و مرزی دارد. کمی توقف کنید و فهرست برنامه هایی را که در دست دارید به دقت بررسی کنید. کارهایی را که فعلاً می شود از انجام آن ها صرف نظر کرد از فهرست تان خط بزنید، به این ترتیب می توانید روی کارهایی که اولویت دارند بهتر تمرکز کنید.

 

فال روز 17 اردیبهشت متولدین اردیبهشت ماه

اگر فوراً دست به کار نشوید ممکن است فرصتی را که پیش روی تان قرار گرفته از دست بدهید. مدت زیادی است که منتظر این لحظه بودید و حالا اگر بخواهید باز هم جوانب را بررسی کنید، بدانید که دیگر اطلاعات تازه ای به دست نخواهید آورد. ممکن است نتوانید افکارتان را از آشفتگی برهانید، اما می توانید با جسارت پا پیش بگذارید، حتی اگر به انتخابی که کرده اید اطمینان کامل نداشته باشید. هر طور شده حرکتی به خودتان بدهید، اگر دست به کار نشوید چیزی هم عایدتان نخواهد شد.

 

فال روز 17 اردیبهشت متولدین خرداد ماه

امروز به نظر می رسد که ایده های زیادی در سر دارید که می خواهید با دیگران در میان بگذارید، اما ممکن است پیامی که قصد دارید منتقل کنید در طوفان کلمات ناپدید شود. به دقت انگیزه های تان را بررسی کنید. بازگشت سالیانه ی عطارد با ویژگی پرگویی به نشانه ی شما باعث می شود که از همیشه پرحرف تر شوید. اگر می خواهید که دیگران درک تان کنند باید پیام تان را با شتاب کمتری به آن ها منتقل کنید. باید یاد بگیرید که مطلب تان را خلاصه بگویید و حاشیه نروید. اما اگر هدف تان فقط این است که خودتان را سرگرم کنید، دیگر نیازی به شنونده نخواهید داشت.

فال روز 17 اردیبهشت متولدین تیر ماه

امروز اجازه دارید فرار کنید، حتی اگر این گریز فقط در محدوده ی خیال باشد. خوشبختانه، این قابلیت به شما دست داده تا بتوانید افکارتان را به هر کجا و هر زمانی که می خواهید ببرید. البته افکارتان بسیار واقعی به نظر می رسند. با احتیاط گام بردارید؛ مبادا عالم خیالات را جایگزین دنیای واقعی کنید. قبل از این که قدم درراه بگذارید همه ی احتمالات را بررسی کنید و بدانید که اکنون هیچ محدودیتی ندارید.

 

فال روز 17 اردیبهشت متولدین مرداد ماه

به نظر می رسد که وقت کافی برای ارتباط برقرار کردن با همه ی اطرافیان تان را ندارید. این که در میان دیگران محبوبیت دارید حس خوبی است، اما ممکن است از کاری که باید انجام دهید بازبمانید. شاید بتوانید هر دوی این ها را با هم تجربه کنید، اما باید یاد بگیرید که چگونه از روابط تان لذت ببرید و در عین حال به امور کاری خود هم برسید. در صورتی می توانید از درآمیختن با دیگران شادی کنید که اول از همه موضع تان را در جمع ثابت کنید. برای این که اوقات خوشی را بگذرانید، نیازی نیست که حتماً خودتان صحنه را بگردانید.

 

فال روز 17 اردیبهشت متولدین شهریور ماه

امروز ممکن است در محل کارتان آشفته به نظر برسید، اما در حقیقت از آن چه به نظر می رسد آرامش تان بیشتر است. بهترین راهکار این است که همه ی انتخاب های تان را جلوی چشم نگه دارید، زیرا فکر می کنید که اگر چند راه را با هم ادامه دهید سریع تر و کارآمدتر به هدف تان خواهید رسید. نگران این نباشید که دیگران چه فکری می کنند، اکنون زمان آن است که نقشه ی تان را همان طور که تجسم می کردید عملی کنید، البته نباید اجازه دهید که شک و تردید شما را از مسیر منحرف کند. خودتان را باور داشته باشید و در مسیر قرار بگیرید.

 

فال روز 17 اردیبهشت متولدین مهر ماه

امروز بسیار تمایل دارید با کسی که ایده ی خوبی را به شما پیشنهاد کرده همراه شوید، حتی اگر کاری که می خواهید انجام دهید با برنامه هایی که دارید جور نباشد. اما نگرانی کم کم به سراغ تان خواهد آمد، زیرا متوجه می شوید که فرصت جدیدی که دست داده از چیزی که فکر می کردید چالش برانگیزتر است. باید تصمیم مهمی بگیرید که مسیر زندگی تان را مشخص خواهد کرد، پس قبل از این که کاری را شروع کنید همه چیز را به دقت بررسی کنید. امروز سرنوشت در دستان شماست؛ مجبور نیستید که به خاطر رضایت دیگران به هر چیزی که می گویند پاسخ مثبت دهید.

 

فال روز 17 اردیبهشت متولدین آبان ماه

شخصیت تان به گونه ای است که اگر دنبال جوابی باشید، برای پیدا کردن اش همه ی دنیا را زیر و رو خواهید کرد، زیرا از چیزی که قرار است پیدا کنید نمی ترسید، بلکه ترس تان بیشتر به خاطر چیزهایی است که نمی دانید. اما امروز به نظر می رسد که دل تان می خواهد میانبر بزنید و سریع به نتیجه برسید، یعنی خیلی حوصله ندارید که همه ی جزییات را بررسی کنید. خوشبختانه، یک راهکار ناگهانی و خلاقانه نیز می تواند شما را به جوابی که می خواهید برساند و حتی باعث لذت شما شود. ناشناخته ها را با آغوش باز بپذیرید، زیرا این خودش نوعی ماجراجویی است.

 

فال روز 17 اردیبهشت متولدین آذر ماه

اگر امروز کسی سعی کند که همه ی گفته های شما را دوباره تکرار کند حتماً عصبانی خواهید شد، البته آن ها افکار و ایده های شما را قبول دارند. اما دیگران را برای این کارشان سرزنش نکنید، در عوض به این فکر کنید که حرف های شما را با جان و دل پذیرفته اند. همیشه گفته اند که تقلید بهترین شکل چاپلوسی است، پس این گفته را قبول کنید و به راه تان ادامه دهید. تنها چیزی که در حال حاضر اهمیت دارد این است که ببینید افکارتان تحقق می یابند.

 

فال روز 17 اردیبهشت متولدین دی ماه

اگرچه کمی استراحت می تواند شاداب تان کند، اما تمایلی به این کار ندارید. حتی فکر استراحت کردن هم ناراحت تان می کند، زیرا عقیده دارید که باید کارآمدتر عمل کنید. این که کارهای نیمه تمام را رها کنید برای تان یک چالش بزرگ است، حتی اگر این کناره گیری از کار موقتی باشد. واقعیت این است که کمی استراحت می تواند جان دوباره به شما ببخشد. اگر اکنون زمانی را به آسودگی بگذرانید، می توانید بعداً با انرژی بیشتری به اهداف تان دست پیدا کنید. سعی کنید تعادل ایجاد کنید، این کار قدمی بزرگ برای به دست آوردن یک زندگی شادتر است.

 

فال روز 17 اردیبهشت متولدین بهمن ماه

امروز ممکن است احساس کنید که وارد یک مبارزه ی نفس گیر شده اید، به ویژه اگر کارهای ناخوشایند و خسته کننده ای داشته باشید که باید انجام شان دهید. اما اگر از کاری که انجام می دهید لذت می برید، باید راهی پیدا کنید تا خلاقیت تان را در آن نشان دهید. انتخاب به عهده ی شماست؛ اصلاً مهم نیست چه کاری انجام می دهید، هرچه باشد این فرصت را دارید که آن را به یک بازی سرگرم کننده تبدیل کنید. نوع فعالیت اهمیتی ندارد، این رویکرد شماست که تفاوت ها را رقم می زند.

 

فال روز 17 اردیبهشت متولدین اسفند ماه

امروز سرشار از انرژی هستید، به همین دلیل ممکن است دیگران فکر کنند که دوست دارید در شادی آن ها شرکت کنید. اما حرف هایی که می زنید دیگران را به اشتباه می اندازد، زیرا سعی می کنید که نیاز به تنهایی را از چشم شان پنهان نگه دارید. کمی از انرژی ذهن تان را با دوستان تان مصرف کنید تا بعد از آن بتوانید به آسودگی در تنهایی خود رها شوید. فقط فراموش نکنید که باید در هر کاری که انجام می دهید خلاقیت داشته باشید.