وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

این مرد چگونه پولدار ترین فرد جهان شد؟

این مرد چگونه پولدار ترین فرد جهان شد؟
وقتی صحبت از ثروت به میان می آید اولین چیزی که به ذهن هر انسانی خطور می کند پول است؛ چیزی که در قرن 21 واقعا حلال بسیاری از مشکلات در سراسر جهان است. تقریبا همه انسان ها عاشق ثروت هستند، کیست که از داشتن پول ناراضی باشد؟! ولی راه به دست آوردن پول با افکار درست و منطقی شرط اصلی پول دار شدن است.
 
مطمئنا اولین سرمایه هر فرد ثروتمند یک فکر اقتصادی قوی است. شاید «کارلوس سلیم» که در حال حاضر سومین فرد ثروتمند جهان است از این فکر اقتصادی به خوبی استفاده کرده به طوری که دارایی او در 25 سالگی چیزی معادل 40 میلیون دلار بود.
او که فرزند پنجم خانواده است در 28 ژانویه 1940 در مکزیکوسیتی به دنیا آمد اما در واقع اصالتی لبنانی دارد. او پس از پایان دوران دبیرستان تصمیم گرفت که در رشته مهندسی تحصیل کند و با این تصمیم وارد دانشگاه مکزیک شد.

پایان تحصیلات دانشگاهی
کارلوس پس از پایان تحصیلات دانشگاهی تصمیم گرفت اقبال خود را در شرکت هایی که از نظر مالی ضعیف بودند محک بزند. او که ثروتمند شدن را هدف خود می دانست با ورود به این شرکت ها پایه های مالی آنها را مستحکم کرد و با این کار توانست موفقیت را هم برای خود و هم برای آن شرکت ها به ارمغان آورد.

گفتنی است که او کارهای متفاوتی در سازمان ها و شرکت های گوناگون انجام داد و همچنان با موفقیت پیش رفت تا جایی که امروز به عنوان دومین سهام دار شرکت «نیویورک تایمز» به شمار می رود.

حکمرانی بر اینترنت آمریکا
از سوی دیگر خدمات مخابراتی و اینترنتی در مکزیک تا حد زیادی مدیون تلاش های کارلوس سلیم است. او در حال حاضر بر صنعت «تل کام» حکمرانی می کند و همچنین 80 درصد خطوط تلفن همراه در مکزیک در اختیار «تل سل» است که این شرکت توسط کارلوس اداره می شود.

 
از طرف دیگر در حال حاضر او صاحب بزرگ ترین شرکت ارائه کننده خدمات اینترنتی در آمریکاست. ناگفته نماند که از سال 2006 تا 2007 ثروت کارلوس از 29 میلیارد دلار به 50 میلیارد دلار رسید به طوری که در این زمان به غیر از سرمایه گذاری بر روی شرکت های مختلف اداره آنها را نیز بر عهده داشت.
این مرد ثروتمند که علاقه زیادی به طبیعت و هنر نیز دارد در حال حاضر ریاست تعداد معدودی از شرکت هایش را بر عهده دارد و بخش عمده ای از فعالیت های مدیریتی خود را به فرزندانش واگذار کرده است.