وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عکسهای مستربین و خانوم بچه ها !!

عکسهای مستربین و خانوم بچه ها !!
مستر بین و همسرش سانتراسایستی
مستر بین و همسرش سانتراسایستی
بنیامین اتكینسون , پسر مستر بین
لیلی آتكینسون ,  
نام كامل: ROWAN SEBASTIAN ATKINSON
تاریخ تولد: 6 ژانویه 1955.
محل تولد: نیوكاسل انگلیس.
شغل: بازیگر، كمدین، نویسنده.
تحصیلات: مهندسی الكترونیك از دانشگاه نیوكاسل و آكسفورد.
علت شهرت: MR.BEAN
قد: 183 سانتی متر.
پدر: ERIC ATKINSO
شغل: كشاورز
مادر: ELLA MAY ATKINSON
برادرها: RYBERT-RODNEY
همسر: SUENTRA SASTRY–
شغل: آرایشگر و گریمور
ازدواج:1990.
پسر: BENJAMIN
دختر: LILY
جوایز دریافتی:
BRIT ACADEMY AWARDS
OLIVIER THEATRE AWARDS

* وی در دوران دبستان با تونی بلر هم كلاسی بوده است.
* وی از سال 1979 فعالیت هنری خود را آغاز كرد.
* وی از كودكی دچار لكنت زبان میباشد. وی قادر به تلفظ صحیح حرف B نمیباشد.
* وی صاحب چندین اتوموبیل ریسر و اسپورت میباشد.تفریح و سرگرمی وی مسابقات اتومبیل رانی سرعت میباشد.وی در این زمینه مهارت زیادی نیز داراست.

روان آتكینسون معروف به مستربین كمدین معروفی كه سال‌هاست خنده را بر لبان مردم دنیا می‌نشاند، در 6 ژانویه 1955 در نیوكاسل انگلیس در منطقه تینه متولد شد. پدرش اریك آتكینسون و مادرش الامی‌ نام داشت. او دو برادر بزرگ‌تر به نام‌های روبرت و رودنی دارد. پدرش یك مزرعه‌دار ساده بود. روان بعد از اتمام تحصیلات ابتدایی و دبیرستان در دانشگاه نیوكاسل در رشته مهندسی برق مشغول به تحصیل شد. مدتی بعد دانشگاهش را به آكسفورد منتقل كرد و تحصیلاتش را در همان رشته در دانشگاه آكسفورد به پایان رساند.

او از نوجوانی به بازی در نقش‌های كمدی علاقه فراوانی داشت. او در این زمینه از استعداد خاصی برخوردار بود. روان در دانشگاه آكسفورد با فیلمنامه‌نویس طنز معروف ریچارد كورتس آشنا شد و فعالیت‌هایش را در زمینه بازیگری كمدی زیرنظر این فیلمنامه‌نویس آغاز كرد. او در چند نمایش كوتاه طنز كه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه اجرا شد ایفای نقش كرد و بسیار مورد توجه تماشاچیان قرار گرفت. روان كار حرفه‌ای خود را در این زمینه در سن 23 سالگی و در سال 1978 با ایفای نقش در یك نمایش كمدی با نام oclock news شروع كرد.

این نمایش یك تقلید خبر طنزآمیز بود كه از شبكه BBC انگلیس پخش می‌شد. این نمایش كمدی كه پخش آن مدت چهار سال ادامه داشت موفقیت چشمگیری به دست آورد و در این مدت چهار سال روان جوایز ملی و بین‌المللی فراوانی را از اتحادیه‌های مختلف از آن خود كرد. روان كه با بازی در این سریال محبوبیت خاصی در انگلیس پیدا كرده بود در سال 1980 به این ترتیب عنوان بازیگر سال BBC را از آن خود كرد و مورد تقدیر قرار گرفت.
 
روان در سال 1981 در یك نمایش تك نفره طنز در تئاتر وست اند لندن بازی كرد و بعد از اتمام یك فصل كامل بازی جایزه بازیگر كمدی سال اتحادیه تئاتر وست اند لندن را از آن خود كرد. او جوان‌ترین فردی بود كه تا آن زمان تئاتر تك نفره طنز بازی كرده بود. دومین نمایش تك نفره او در سال 1988 نه فقط در لندن بلكه در نیویورك، استرالیا، نیوزلند و خاورمیانه بسیار موفقیت‌آمیز بود و مورد استقبال قرار گرفت.او در سال 1983 با همكاری فیلمنامه‌نویس ریچارد كورتیس نمایش طنز Black Adderافعی سیاه را برای BBC ساخت كه این سریال نیز برنده جوایز فراوانی در سطح بین‌المللی شد و روان به واسطه بازی در نقش اول این سری نمایش‌ها برای دومین بار عنوان بهترین بازیگر سال BBC را از آن خود كرد. این سریال در چهار دوره متوالی پخش شد.

معروف‌ترین كار تلویزیونی بزرگ او در سال 1989 ساخته شد. این سریال كمدی صامت، مجموعه نمایش‌های مستربین بود كه برای شبكه‌های ITV و HBO توسط شركت تایگر اسپكت ساخته شد. در این مجموعه نمایش‌های طنز، روان نقش یك شهروند انگلیسی دست و پا چلفتی را بازی می‌كرد كه بدون كلام و بیشتر با شكلك‌های صورت و حركات خنده‌دار، خنده را بر لبان تماشاگران می‌نشاند. این سریال برنده جوایز بین‌المللی فراوانی از جمله رز طلایی مونترایكس شد و در سال 1995 نیز عنوان بهترین نمایش كمدی را از آن خود كرد.

این سریال از شروع ساختش بسیار مورد توجه كشورهای مختلف دنیا قرار گرفت و در بیش از دویست كشور مهم دنیا فروخته شد و از آن به بعد روان به عنوان مستربین در سطح بین‌الملل معروف شد. این مجموعه نمایش‌ها از لحاظ اقتصادی برای تلویزیون انگلیس پرفروش‌ترین سریال دهه نود به شمار می‌رفت. این مجموعه از سال 1989 تا 1995 در تلویزیون بریتانیا ساخته و پخش می‌شد. در سال 1997روان یك فیلم سینمایی را نیز با این نقش بازی كرد كه بین، نمایش واقعه ناگوار نام داشت و در سطح جهان موفقیت‌های فراوانی را از آن خود كرد…

یك نویسنده
روان آتكینسون نه تنها یك بازیگر بلكه یك نویسنده، تهیه‌كننده و دوبلر معروف فیلم‌های كمدی در اروپا به شمار می‌رود وی می‌گوید: یك فیلم كمدی خوب علاوه بر بازی خوب یك كمدین نیاز به یك موسیقی زیبا، یك كارگردانی خوب و یك فیلمنامه زیبا دارد.

او در مورد مجموعه مستربین می‌گوید: من هرگز دوست ندارم از مستربین كه با آن در سطح دنیا شناخته شده‌ام جدا شوم. من از بازی در این نقش لذت فراوانی می‌برم.روان علاوه بر این مجموعه‌های تلویزیونی، فیلم‌های سینمایی بسیار موفقی را هم در كارنامه هنری خود دارد.
روان در سال 2006 ساخت دومین مجموعه مستربین را آغاز كرده است كه در 29 مارس 2007 به سینماها آمد. این مجموعه تعطیلات مستربین نام دارد.

ازدواج مستربین
روان در فوریه 1990 با سانتراسایستی ازدواج كرد كه حاصل این ازدواج دو فرزند به نام‌های بنیامین و لیلی می‌باشد. قابل ذكر است كه مستربین عاشق ماشین‌های سریع‌السیر از جمله استون مارتین است. وی در خصوص ماشین‌های تندرو مقالاتی را در مجلات ماشین منتشر كرده است .

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره