وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

توسعه توریسم فضایی از سال 2015

توسعه توریسم فضایی از سال 2015
یک شرکت آمریکایی هواپیماسازی اعلام کرد که از سال 2015 امکان انجام سفرهای فضایی را برای علاقه مندان توریسم فضایی عرضه خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت بوئینگ در حال توسعه یک کپسول فضایی برای حمل فضانوردان ناسا به ایستگاه فضایی بین المللی است.

این کپسول که CST-100 نام دارد 7 صندلی دارد که چهار صندلی مربوط به فضانوردان ناسا و بلیت سه صندلی دیگر به توریستهای فضایی فروخته می شود.

این بلیتها را قرار است شرکت Space Adventures (ماجراهای فضایی) عرضه کند. این شرکت تاکنون 7 سفر فضایی از طریق کپسول روسی سایوز را به توریستهای کنجکاو فروخته است.

 
توسعه توریسم فضایی از سال 2015
شرکت "ماجراهای فضایی" جزئیاتی درخصوص قیمت بلیتهای آینده توریسم فضایی ارائه نکرد اما سخنگوی این شرکت در این خصوص توضیح داد که قیمت بلیتها برپایه قیمتهای بازار خواهد بود.

پروازهای رفت توریستهای فضایی از پایگاه "کیپ کارناوال" در فلوریدا و پروازهای برگشت از پایگاه "وایت سندز" در نیومکزیکو انجام می شود. این پروژه با همکاری ناسا و بودجه 18 میلیون دلار توسعه خواهد یافت.

براساس گزارش CNET، این کسپول می تواند توریستها را در هر ماموریت تا ارتفاع 100 کیلومتری بالای زمین حمل کند.

باراک اوباما مارس گذشته پروژه های جورج بوش، رئیس جمهور سابق آمریکا را در خصوص بازگشت به ماه لغو کرد و در عوض به تجاری سازی صنعت فضایی تاکید کرد.

در این راستا یک بودجه 6 میلیارد دلاری در مدت پنج سال را در عرصه تجاری سازی پروازهای فضایی به سنا پیشنهاد کرد.

این درحالی است که سنا تنها 150 دلار در سال را در سقف زمانی سه سال تصویب کرد. این بودجه برای توسعه تجارت فضایی به ناسا عرضه می شود.