وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

حرکت احمقانه دختر آمریکایی برای جلب توجه!!

حرکت احمقانه دختر آمریکایی برای جلب توجه!!
یکی دو هفته ای جهانیان در برابر داستان اسید پاشی روی دختر امریکایی موضع گرفتند تا اینکه معلوم شد حادثه 30 آگوست در اوریگان دروغین بوده است.
بتانی استورو 28 ساله مدعی شده بود که در کافی شاپ نشسته بوده که دختر دو رگه سیاه سفیدی نزد او امده و وی را دختر زیبا خطاب کرده و اسید روی صورتش ریخته است. این حادثه که در ونکوور در 16 کیلومتری شمال پورتلند رخ داد باعث واکنش شدید مردم شده و دهها نیروی پلیس با چهره نگاری مظنون دست به عملیات گسترده ای برای یافتن اسید پاش زدند.
 
اما در کمال نا باوری پدر دختر جلوی دوربین رسانه ها قرار گرفته و اعلام کرد که دخترش درباره اسید پاش دروغ گفته است و از تمام همسایه ها و مردم شهر و کشور معذرت خواهی کرد.
در اینکه صورت وی با اسید تخریب شده شکی نیست اما اینکه فردی این کار را انجام داده یا نه، کل داستان مشکوک شده است و علی رغم صرف دهها ساعت کار برای یافتن مظنون، پلیس با علامت سوال بزرگی در این باره روبرو شده است.
تماس تلفنی ضبط شده در مرکز فوریتهای پلیسی حاکی از ریخت اسید روی صورت دختر در خانه وی است در حالی که وی قبلا گفته بوده حادثه در کافی شاپ نزدیک خانه و هنگام بازگشت از سر کار رخ داده است.

از طرف دیگر مردم و سازمانهای خیریه با جمع آوری مبالغ زیادی و اهدای آن به خانواده بتانی سعی کردند با وی همدردی نموده و هزینه های درمان صورت وی را پرداخت کنند.

پدر بتانی در مصاحبه با رسانه ها همچنین گفت پول ها و هدایا را با صاحبانش بر می گرداند. وی همچنین گفت وقتی دخترمان مطالب مربوط به اسیدپاش را گفت انها چاره ای جز حرف شنوی از دخترشان را ندیدند و به همین خاطر سکوت پیشی گرفتند.
کارشناسان می گویند ظاهرا بتانی از ناراحتی شدید روحی و افسردگی رنج می برد و با خود پاشی اسید روی صورت خود می‌خواسته توجه همگان را به خود جلب نماید.
پلیس هنوز تصمیم نگرفته علیه وی شکایت تنظیم نماید و تا دو هفته دیگر وقت است تا جزییات بیشتری از این ماجرا آشکار تر گردد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره