وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خودکشی دو نوجوان عاشق پیشه در کرج

خودکشی دو نوجوان عاشق پیشه در کرج
دختر و پسرنوجوانی بعد از مخالفت والدین‌شان برای ازدواج از طبقه چهارم ساختمانی به پایین پریدند.

به گزارش ایسنا، ماموران نیروی انتظامی با تماس فردی با مركز فوریت‌های پلیسی «110» در جریان سقوط افرادی از چهارم ساختمانی قرار گرفتند.

ماموران كلانتری 31 كوی كارمندان كرج، پس ازحضور درصحنه حادثه با جسد خون آلود پسرنوجوانی روبرو شدند كه به علت نامعلومی خود را از طبقه چهارم ساختمانی به پایین پرتاب كرده بود.

ماموران نیروی انتظامی دربررسی‌های اولیه دریافتند كه «آرش» 17 ساله و «سمیرا» 15 ساله از طبقه چهارم ساختمان به پایین پریده‌اند كه «آرش» در لحظه سقوط جان خود را از دست داده، اما «سمیرا» از طریق اورژانس به بیمارستان شهید مدنی كرج انتقال داده شده است.

تلاش ماموران برای یافتن سرنخ‌های از علت وقوع این حادثه ادامه داشت تا این كه كارآگاهان در تحقیق از والدین این دونوجوان دریافتند كه این دو نوجوان به مدت یك سال بوده كه با یكدیگر رابطه‌دوستانه برقرار كرده بودند و تصمیم بر ازدواج گرفته بودند كه به دلیل مخالفت خانواده‌هایشان برای ازدواج دست به چنین اقدامی زدند.

سرهنگ یارندی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تهران، با اعلام این خبر گفت: حال عمومی «سمیرا» به شدت وخیم گزارش شده است.

وی به والدین هشدار داد: از فرزندان نوجوان خود مراقبت بیشتری كرده و با بیان دلایل منطقی فرزندانتان را از پیامدهای ناگوار دوستی‌های خیابانی و ازدواج‌های زودگذر آگاه كرده تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.