وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

5 نکته جهانی برای انتخاب همسر !!

5 نکته جهانی برای انتخاب همسر !!
انتخاب همسر مناسب یکی از مسائل جوانان در تمام دنیاست .این نکات از یکی از سایت های معتبر گرفته شده است و برای مردان مجرد بسیار مثمر ثمر خواهد بود :

نکات زیر برای مردانی در نظر گرفته شده است که شرایط روحی و عملی برای ازدواج را دارندو در آستانه بزرگترین انتخاب زندگی قرار دارند.

۱:  دختری را انتخاب کنید که مادرش به نظرتان شایسته و کامل می آید . مادر ها‌ آینه فردای دخترانشان هستند . دختری که مادری مقبولو شایسته دارد گزینه بسیار مناسبی است .

۲:  اندکی مهارت خانه داری یا پخت پز شما را گزینه مناسبی برای منتخب شدن میکند .این را بدانید که دیگر دوره تحکم تمام شده و مشارکت حرف اول را می زند.کمی مهارت خانه داری و آشپزی برای دوران مجردی تان هم خوب است .

۳: زنی را برگزینید که اندامی متناسب با شما دارد . البته زنانی که سیگاری هستند و به خاطر آن لاغر و متناسب مانده اند گزینه ها‌ی مناسبی برای ازدواج نیستند چرا که به محض ترک این عادات همه تناسب خود را از دست می دهند.

۴ : در قدم ها‌ی اول آشنایی خیلی دست و دل بازی ها‌ی بی حد وحصر به خرج ندهید چرا که بعضی از این موارد غیر ضروری است. همه ما برای بدست آوردن پول تلاش می کنیم و باید قدر آن را بدانیم . نه خسیس باش و نه ولخرج..!

۵ : این را بدانید که همسر خود را نمی‌توانید در یک مکان عمومی بیابید . ضرب المثلی هست که می گوید:” همسرت را در استخر پیدا نمیکنی . “بهترین مکان ها‌ برای یافتن همسر مناسب محل کار و آشنایی از طریق دوستان شفیق و خانواده و در دانشگاه صورت می گیرد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره