وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سرنوشت تلخ زن و شوهر پس از بچه دار شدن!!

سرنوشت تلخ زن و شوهر پس از بچه دار شدن!!
نوزاد 18 روزه در روز تدفین والدینش مرد. لوسی 1.3 کیلویی کمتر از سه هفته عمر داشت و پزشکان بیمارستانی در سیدنی با تلاش فراوان وی را زنده نگه می‌داشتند.
لی 33 ساله و جاستین 42 ساله والدین لوسی بودند که پس از سالها انتظار بالاخره بچه دار شده بودند و حاضر بودند به هر قیمتی که شده نوزاد زودرس 6 ماهه خود را زنده نگه دارند.
داستان سر زدن آنها به لوسی در بیمارستان سلطنتی سیدنی آنهم دو بار در روز همگان را شگفت زده کرده بود و نشان می‌داد که آنها چقدر به نی نی خود علاقمند هستند.
 
پزشکان نیز تلاش بی وقفه خود را ادامه می‌دادند تا این زوج آرزو بدل را خوشنود سازند. اما حادثه ای تلخ در انتظار آنها بود. والدین لوسی چند روز قبل هنگام بازگشت از بیمارستان و در راه بازگشت به خانه در جنوب منطقه بوتانی بای در نیوساوث ویلز به یک تیر برق خورده و کشته شدند.

پلیس می‌گوید شدت برخورد به حدی بود که اتومبیل از وسط دو تکه شده و هر دو در دم جان سپردند. آنها تنها چند دقیقه ای با خانه خود فاصله داشتند که این حادثه رخ داد.

 
آقای لوکستون از آشنایان خانوادگی انها گفت زوج دوست داشتنی سالها برای تولد فرزندشان انتظار کشیدند اما نتوانستند آرزوی خود را کامل کنند. پدر جاستین گفت که همسر پسرش زندگی وی را تغییر داده بود و آنها اراده ای قوی برای غلبه بر مشکلات پیدا کرده بودند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره