وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

گزارش تکان دهنده فاصله فقیر و غنی در تهران!!

گزارش تکان دهنده فاصله فقیر و غنی در تهران!!
برخی قیمت ها بیشتر شبیه شوخی هستند و باور بعض از آنها هم از جمله كار های سخت است. ولی باید بپذیرید و باور كنید، كفش 3 میلیون تومانی، عطر یك میلیونی، كیف 18 میلیونی و … خودروی 600 میلیون تومانی در همین شهر خودمان به فروش رفته است و البته خواندن این گزارش به بیماران قلبی و اعصاب و روان توصیه نمی‌شود.
تمایل به زندگی اشرافی و تجملات در جامعه ما كم كم به یك پدیده عادی تبدیل می‌شود. کافی است تا کمی‌در خیابان‌های مرکزی و شمالی شهر تهران قدم بزنید تا با یك مشاهده ساده تفاوت قیمت دو خودروی ایستاده در كنار هم را که گاها به 300 میلیون تومان می‌رسد متوجه شوید. این موضوع در مورد بهای محصولات لوکسی چون كیف، كفش، عینك، گوشی موبایل و … نیز صادق است.
در شهری که در برخی مناطق جنوبی آن خانواده‌های پرجمعیتی با درآمدهای کمتر از 200 هزارتومان زندگی می‌کنند و کودکانی هستند که شب‌ها را در آرزوی داشتن یک توپ چرمی‌فوتبال و یا یک عروسک کوچک به بالین می‌روند، خانواده‌هایی هستند که از فرط استیصال برای خرج کردن ثروت‌های کلانی که گاهاً یک‌شبه به دست آورده‌اند، روی به خرید کالاهای لوکسی می‌آورند که حتی فروشنده آن‌ها هم می‌داند ارزش چنین قیمتی را ندارند.
در این گزارش سعی شده، گرانترین خرید های انجام شده در مورد كالاهای مختلف معرفی شوند تا مشخص شود ثروتمندان شهر تا چند برابر همشهریان فقیرشان خرج می‌کنند.

گرانترین خودرو ؛
در شهری که برخی مردان آن با یک پیکان مدل 50 از خروس‌خوان صبح تا پاسی از شب برای کسب روزی حلال خیابان‌های شهر را در زمستان و تابستان گز می‌کنند تا مسافری را جابجا کنند و کرایه 200-300 تومانی او را به دخل اضافه کنند، گرانترین خودرویی كه به صورت معمول و با مجوز وزارت بازرگانی وارد كشور می‌شود خودروی بنز S500 با قیمتی حدود 330 میلیون تومان است. البته باید به واردات انگشت شمار خودروهایی نظیر فراری ؛ لامبورگینی، هامر و … اشاره كرد كه از این میان گفته می‌شود ركورد دار فهرست گرانترین خودرو یك لامبورگینی زرد رنگ با قیمت حدود 600 میلیون تومان است. یعنی معادل بهای هفتاد و دو دستگاه پراید!

گرانترین كیف؛
اگر سری به اینترنت بزنید و با برند های عرضه های كننده كیف های درست شده از چرم حیواناتی نظیر مار و كوركودیل و … آشنا شوید متوجه می‌شوید پرداخت چند هزار دلار ناقابل برای خرید یك چنین كیف هایی امری معمول است كه در تهران خودمان هم اتفاق افتاده كه البته باید برای سفارش آن حدود دو ماهی هم صبر كرد. گرانترین كیف های كوركودیل با مارك هرمس را حدود 64 هزار دلار قیمت گذاری كرده اند كه البته بررسی ها نشان می‌دهد دو كیف با همین مارك در تهران به قیمت های 12 و 18 هزار دلار به فروش رفته است.

اگر قیمت‌های نجومی‌برای کیف‌های لوکس و تزئینی برق از کله‌ شما پرانده است، می‌توانید چند روزی صبر کنید تا در اول مهرماه کودکانی را در همین شهر مشاهده کنید که چگونه کیف‌های مندرس و پاره خود را از همکلاسی‌ها و دوستان خود پنهان می‌کنند، شاید برق کله شما به محل اصلی خود بازگردد.

گرانترین عینك آفتابی؛
اگر عینك های 2 و 3 هزار تومانی با مارك های البته تقلبی در كوچه و خیابان فروخته می‌شوند و خریدار هم بعضا سالها از آن استفاده می‌كند، لازم است بدانید گرانترین عینك های معمول بازار قیمت هایی حدود 3 تا 5 میلیون تومان دارند كه البته مدیر یكی از معروف ترین فروشگاه های عینك از فروش یك عینك 25 میلیون تومانی مارك كارتیه با فریم تمام طلا و نگین های برلیان خبر می‌دهد .

 
هرچند گفته می‌شود گران ترین عینك فروخته شده در ایران رقمی‌حدود 40 میلیون تومان داشته است.

گرانترین گوشی موبایل
لازم نیست بابت پرداخت چند ده هزار یا چند صد هزار تومان ناقابل برای خرید گوشی جدیدتان خود خوری كنید، چراكه تا بحال در شهر تهران گوشی DIOR با قیمت 6 میلیون تومان، بلك بری با برلیان به قیمت 19 میلیون تومان و جورجیو آرمانی با قیمت 21 میلیون تومان به فروش رفته و جواهر فروشی هایی هم هستند كه روكش طلا و جواهر مخصوص گوشی موبایل برای مشتریان خود تهیه می‌كنند.

به نظر شما با 21 میلیون تومان کلیه چند فروشنده نیازمند کلیه را که اطلاعیه فروش کلیه خود را بر در و دیوار همین شهر آویزان کرده‌اند، می‌توان خرید؟ ما هم مثل شما نمی‌دانیم، چون هنوز به کلیه‌فروشی نیفتاده‌ایم.

گرانترین عطر
شما می‌توانید با با مبلغی کمتر از 3000 تومان هم یک عطر کوچک و البته خوشبو برای خود و یا عزیزانتان از صدها عطرفروشی شهرتهران بخرید. اما جالب است بدانید که یك مرد مهربان! عطر یك میلیون و 200 هزار تومانیLAILIQUE را برای همسرش از یك عطر فروشی مشهور تهران خریده است و از خود این ركورد عجیب را بر جای گذاشته است، نكته جالب اینجا است كه از این عطر تنها 40 عدد در دنیا وجود دارد.

گرانترین روسری؛
هرچند روسری با هر ماركی كه دلتان بخواهد را می‌توانید از فروشگاه های تهران به قیمت 4-5 هزار تومان بخرید ولی یك بوتیك معروف تهران روسری با مارك های اصل شانل، لویی ویتون و … را به قیمت های 600 هزار تومان تا 1 میلیون تومان به فروش می‌رساند.

گرانترین كفش؛
تصویر کودک خردسال حاشیه‌نشین را در حالی که دمپایی‌های لنگه به لنگه‌ای را به پاکرده است در خاطر بیاورید و پاراگراف آخر این گزارش عجیب را مطالعه کنید.

خیابان فرشته، یكی از گرانترین خیابان ها و البته محلات پایتخت است، بوتیك‌های این خیابان عرضه كننده كفشهای فرانسوی و ایتالیایی هستند كه البته قیمت مارك DIOR آنها بین 800 هزار تا 1 میلیون تومان است. با یک میلیون تومان چند تا کفش زمستانی بچه‌گانه می‌توان خرید تا پای کودکان فقیر تهرانی از سرمای استخوان‌سوز زمستان تهران که به زودی فرخواهد رسید در امان بمانند؟

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره