وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بازیگری که 250 میلیون تومان دستمزد می‌خواهد!!

بازیگری که 250 میلیون تومان دستمزد می‌خواهد!!
به گزارش تابناک، بازیگری كه سال گذشته برای دستمزد عجیب خود خبرساز شد، برای حضور در فیلمی جدید، 250 میلیون تومان دستمزد تعیین کرد.
کارشناس برنامه صبح به خیر ایران با اشاره درباره دستمزدهای بازیگران سینما، با اعلام خبر یاد شده گفت: هم‌اكنون یك تهیه‌كننده سینما كه به تازگی به جرگه كارگردانی پیوسته است برای ایفای یك نقش جدید به یكی از بازیگران سینمای ایران كه در آمریكا حضور دارد 120 میلیون پیشنهاد كرده است.
وی ادامه داد: این تهیه کننده همچنین به این بازیگر شرکت در 10 درصد از فیلم را نیز پیشنهاد کرده است..
وی افزود: یكی دیگر از بازیگران سینما با تعیین یك شرط عجیب برای حضور در یك فیلم تقاضای 75 میلیون تومان دستمزد خواسته و همچنین به تهیه‌كننده اعلام كرده است كه باید دوست وی نیز در فیلم حضور داشته باشد. فیلمی از این بازیگر هم‌اكنون در شبكه نمایش ویدئویی وجود دارد.
وی همچنین گفت: تجربه ثابت كرده است تهیه‌كنندگانی كه چنین پولی را می‌دهند بیشتر از بودجه دولتی استفاده می‌كنند و این دستمزدها را به بازیگران خود می‌دهند تا بتوانند نهادهای دولتی را برای دریافت بودجه كلان قانع كند.
وی ادامه داد: در حالی كه این امر باعث می‌شود تا عوامل فنی دستمزد كمی بگیرند و امروز اگر به تیتراژ فیلم‌های سینمایی نگاه كنیم كمتر از اسامی عوامل حرفه‌ای و چهره‌های شناخته شده فنی سینما نامی می‌بینیم زیرا تهیه‌كنندگان به آنها كمتر پول می‌دهند.
وی در برنامه صبحگاهی شبکه اول سیما از نهادهای صنفی و معاونت سینمایی وزارت ارشاد خواست تا این گونه موضوعات را پیگیری كنند و نیز ابراز امیدواری کرد که نهادهای صنفی، به جای تكذیب اینگونه اخبار به دنبال رفع آن باشند.
 گفتنی است این کارشناس رسانه در سال گذشته و در همین برنامه نیز با اعلام جزییات دستمزدهای برخی از بازیگران سینما موجی از اعتراضات و واکنش ها را برانگیخت.