وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قرص جوانی جاودانه !!

قرص جوانی جاودانه !!
یک دانشمند روس مدعی شد که ظرف دو سال آینده می تواند قرص جوانی جاودانه را برای استفاده عمومی وارد بازار کند.
ولادیمیر اسکولاچف 69 ساله استاد دانشگاه دولتی مسکو پس از 40 سال تحقیقات بر روی اکسیر جوانی اعلام کرد که قرص جوانی جاودانه می تواند ظرف دو سال آینده وارد بازار شود.
این دانشمند توضیح داد که این دارو با متوقف کردن اثرات مخربی که اکسیژن بر روی سلولهای بدن می گذارد عمل می کند.
به این ترتیب می توان از بیماریهای خطرناک مرتبط با افزایش سن جلوگیری کرد و سالیان طولانی به زندگی ادامه داد.
نتایج تحقیقات این دانشمند روس مورد حمایت جامعه علمی بین المللی از جمله "گانتر بلوبل" برنده نوبل پزشکی 1999 قرار گرفته است.
بلوبل در این خصوص اظهار داشت: "تحقیقات نشان می دهد که آسیبهای اکسیداتیو بسیار گسترده اند اما ما تاکنون یک داروی آنتی اکسیدان از نوعی که پروفسور اسکولاچف توسعه داده است نداشته ایم. واضح است که وی بهترین دانشمند بیوشیمی و بزرگترین مختصص بیوانرژی در دنیا است."
سلولهای بدن ما برای تبادل انرژی به اکسیژن نیاز دارند اما اشکال سمی اکسیژن می توانند سلولها را به مرگ وادار کنند.
براساس گزارش دیلی میل، اسکولاچف در این خصوص توضیح داد: "در 99 درصد از موارد اکسیژن به آب تبدیل می شود و بنابراین بی ضرر است اما در یک درصد از موارد به یک فوق اکسید به طور بالقوه سمی تبدیل می شود. وظیفه ما این بود که آنتی اکسیدانی را پیدا کنیم که بتواند این فرایند را متوقف کند."
آنتی اکسیدانهای طبیعی می توانند این فرایند برگشت ناپذیر را آهسته کنند اما این مواد به اندازه کافی برای یک توقف گسترده قوی نیستند.
این دانشمند روس یک آنتی اکسیدان نوآورانه به نام "یونهای اسکولاچف" را ایجاد کرده است که قادرند شکل خطرناک اکسیژن را در داخل سلولها خنثی کنند.
این دانشمند تاکید کرد که سخت ترین بخش تحقیقات وی تلاش برای جلوگیری از عوارض جانبی این قرص بوده است. مولکولی که توسط این دانشمند توسعه داده شده مشتقی از یک ماده آنتی اکسیدان به نام Sqk1 است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره