وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

شرایط و نحوه ثبت نام برای عتبات عالیات

شرایط و نحوه ثبت نام برای عتبات عالیات
سازمان حج و زیارت نحوه ثبت نام و شرایط سفر به عتبات عالیات برای زائران و کاروانهای کربلا و سوریه را اعلام کرد.

به گزارش مهر، سازمان حج و زیارت برنامه زمان بندی گروههای اعزامی (زائران) به عتبات عالیات را از تاریخ چهارم آذرماه تا 6 بهمن ماه سال جاری اعلام کرد.

بر اساس این گزارش متقاضیان همانند دوره های قبلی، قبل از ثبت نام در گروهها، در سامانه پیش ثبت نام عتبات نام نویسی و کد رهگیری دریافت کنند.

شروع پیش ثبت نام از ساعت هشت صبح روز شنبه مورخ 17 مهرماه تا ساعت 24 روز شنبه 24 مهرماه است که در  روز بعد مشخصات ثبت شده متقاضیان با اطلاعات پایگاه ثبت احوال کشور مطابقت داده شده و افرادی که اطلاعات آنها مغایرت داشته باشد از سیستم حذف می شوند.

روز دو شنبه 26 مهرماه قرعه کشی بین متقاضیان انجام و نتیجه آن روز سه شنبه 27 مهرماه بر روی سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات قرار می گیرد.

سازمان حج و زیارت به تمامی زائران عتبات عالیات توصیه کرد: زائرانی که در پیش ثبت نام دوره های قبل شرکت کرده و حائز اولویت تشرف اعلام نشده اند در این دوره نیازی به طی مراحل پیش ثبت نام نداشته و اطلاعاتشان (براساس گروه بندی مربوطه) به دوره جدید انتقال یافته و در قرعه کشی شرکت داده می شوند.

 اطلاعات افرادی که در دوره قبل حائز اولویت تشرف شناخته شده و به هر دلیل در گروهها ثبت نام  نکرده اند از سامانه پیش ثبت نام حذف و درصورتی که این دسته از افراد مایل به تشرف در این دوره باشند لازم است مجدداً نسبت به طی مراحل پیش ثبت نام اقدام کنند.

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، افرادی که مبادرت به ثبت نام گروهی 35 نفره می کنند در صورتی که تعدادی از آنها منصرف یا از آن گروه خارج شوند و عدد گروه کمتر از 25 نفر شود گروه مذکور حذف شده و در قرعه کشی بعدی شرکت داده نمی شوند و باید برای ثبت نام عتبات به سامانه اینترنتی (http://atabat.haj.ir) مراجعه کنند.