وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چند درصد ایرانی ها از دریافت یارانه ها انصراف دادند؟

چند درصد ایرانی ها از دریافت یارانه ها انصراف دادند؟
مدیر عامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: بر اساس آماره به دست آمده، 14 درصد از مردم از دریافت یارانه انصراف دادند البته از این تعداد اگر كسی متقاضی مجدد یارانه باشد، آذر ماه فرصت ثبت نام خواهد داشت.
بهروز مرادی در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به مراحل پایانی ثبت تغییرات طلاق و ازدواج در سامانه وزارت رفاه، اظهار داشت: با هماهنگی صورت گرفته با مركز آمار و سازمان ثبت احوال این تغییرات تا پایان هفته انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: با پایان ثبت‌نام‌ها، قانون هدفمند كردن یارانه‌ها وارد مرحله جدیدی در خصوص واریز نقدی می‌شود ضمن اینكه دولت تأكید كرده است، در هر مرحله از كار به مردم اطلاع رسانی دقیق شود.

مرادی از آمادگی همه دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها در اجرای قانون هدفمند كردن یارانه‌ها خبر داد و گفت: جلسات مختلفی جهت هماهنگی بین دستگاه‌ها انجام شده است و خوشبختانه در بهترین شرایط برای اجرای قانون هستیم.

مدیر عامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اضافه كرد: تا به امروز 17 میلیون و 150 هزار خانوار برای دریافت یارانه نقدی شماره حساب بانكی خود را ثبت كرده‌اند و با توجه به اعلام قبلی یارانه‌ها در مهرماه وارد حساب خانوارها می‌شود.

وی تأكید كرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار شده است مبلغ یارانه‌ها تا قبل از واریز اعلام نشود ضمن اینكه در زمان مشخص، شخص رئیس جمهور مبلغ را اعلام خواهد كرد و از رسانه‌ها در خواست می‌كنم به این موضوع نپردازند.

مرادی اظهار داشت: بعد از اتمام این هفته، دیگر هیچ تغییری در سامانه وزارت رفاه صورت نمی‌گیرد و سامانه تا آذرماه هیچ تغییری را قبول نمی‌كند و چنانچه خانواده‌ای متقاضی یارانه باشد و حتی فرم اطلاعات اقتصادی پر نكرده است در آن زمان می‌تواند اقدام كند.