وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بدترین و به یادماندنی‌ترین مادران هالیوود!!

بدترین و به یادماندنی‌ترین مادران هالیوود!!
آنها کسانی هستند که ما بیشتر از هرکس دیگری در جهان دوستشان داریم.. بله مادر کلمه ای است مقدس که از بدو تولد اولین آشنایی مان با اوست.         
فیلم‌های خیلی زیادی حول و حوش مادران می‌چرخد. در بسیاری از این فیلم‌ها نمایش عشق و فداکاری، ایثار، مهربانی و توجه آنها مد نظر بوده است.
 
اما همیشه هم اینگونه نیست در بعضی از فیلم‌ها هم مادرانی دیده ایم که با آنها موافق نبودیم. آنها دیگر نمونه مادر فداکار و مهربان نیستند و به فرزندانشان بی توجهی می‌کنند.
در اینجا لیست 10 مادر بد تاریخ سینمای‌هالیوود را آورده ایم :

جینی استیفلر در امریکن پای (1999)
 

اگر شما هم او را دیده باشید حتما با ما هم عقیده اید که مادر بسیار بدی است و هیچکس دلش نمی‌خواهد مادری شبیه به او داشته باشد!! او نمونه کامل یک مادر غیرقابل درک بود که حتی در از راه به در بردن دوست پسر جوانش به خود هیچ تردیدی راه نمی‌داد! او وقتی که پسرش به همراه دوستانش در مهمانی بود دوست پسرش را اغوا کرد.

مارگارت وایت در کری (1976)
 

مادر کری اسمش مارگارت بود او به دخترش توانایی‌های فراطبیعی خودش را نشان داد برای به قتل رساندن او تلاش کرد.

کیت مک کالیستر در تنها در خانه 1 (1990)
 

مادری که برای مسافرت همه چیز را بسته بندی کرده بود و هیچ چیز را از قلم نینداخته بود پسرش را که شب قبل از مسافرت در اتاق زیر شیروانی زندانی شده بود فراموش کرد. اگر بخواهیم غریزه مادرانه را در نظر بگیریم این کار غیرقابل بخشش است. حتی اگر بفهمیم که او برای برگشتن به خانه با ناملایمات می‌جنگد باز هم نمی‌توانیم ستایشش کنیم چرا که پسرش کوین که شب کریمسس در خانه تنها مانده سعی می‌کند خانه را از دست دزدها نجات دهد.

خانم بیتس در روانی (1960)
 

مادر ستمگری که که اغلب اوقات روی اعصاب پسر جوانش «نورمن بیتس» راه می‌رفت. او با کشتن مادرش تلاش کرد به کارهایش پایان دهد و بعد خود سهم قربانی گناهانش شد. او سپس با مهارت‌هایی که در زمینه تاکسی درمی‌داشت سعی کرد که جسدش را حفظ کند تا این اعتقاد را د ر باورش زنده نگه دارد که مادرش هنوز زنده است.

بورلی ساتفین در مادر سریالی (1994)
 

وقتیکه او قصد کشتن مردم را داشت خیلی سخت است او را مادر هیولا بنامیم. قربانیان خشم او کسانی بودند که که به کار بچه‌های او دخالت می‌کردند و می‌خواستند به روش زندگی او واقف شوند. با این حال او هم خرابی‌هایی به بار آورد و این از جانب یک مادر غیر قابل بخشش است.

ویولا فیلدز در مادرشوهر هیولا (2005)
 

باوجوداینکه این فیلم ازدواجشان نیز  دست از کارهایش نکشید.

جوان کراوفورد در عزیزترین مادر (1981)
 

این فیلم از روی زندگی واقعی داستانی نوشته کریستینا کراوفورد  ساخته شد، این داستان نیز اقتباسی از زندگی دخترش را خفه کرده و به قتل برساند.

نامادری در سیندرلا
 

او نمونه کاملی از نامادری شریر و سنگدل با رفتارهای ظالمانه است. او همه گونه تلاش می‌کند برای اذیت کردن و خوار شمردن دختر زشت خودش کند. و بالاخره این جنایتها با از راه رسیدن شاهزاده و خوشبخت شدن سیندرلا به پایان می‌رسد.
 
ما فراتلی در  The Goonies سال 1985
 

این اسم نشانه سلطه و تحکم وحشتناک در خانواده فراتلی است. او فرزندان دربند خودش را می‌ترساند و شکنجه می‌کرد…

لیندا گاردنر در «در جستجوی خوشبختی» (2006)

وقتی که مادری ظالم و سختگیر است شما می‌توانید او را مادر بدی بدانید. اما وقتی او به شما لبخند بزند و با دوز و کلک بهتان ضربه زده و از زندگی‌تان خارج شود چه می‌توانید بگویید…
باز هم چیزی نمی‌توانید بگویید جز اینکه او هم جزو یکی از بدترین مادران است. در این فیلم لیندا برای رسیدن به پول و خوشبختی شوهر و پسر کوچکش را ترک می‌کند در حالیکه این دو در فقر و بدبختی هستند و باید به خودشان تکیه کنند.
در آخر می‌گوییم که نباید فراموش کنیم مادران گنجینه‌های این زمین هستند و این مطلب قصد سرگرم کردن شما و یادآوری مادران ظالم و سنگدل فیلم‌ها را داشت.