وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دکوراسیون خانه به سیک مدرن ، صمیمی و خانوادگی

دکوراسیون خانه به سیک مدرن ، صمیمی و خانوادگی
برای اینکه خانواده فعال و پرشوری داشته باشید دکوراسیون خانه تان را به سبک روز درست کنید. در این مقاله سوزان سوآنسون، طراح، از مهارتهای خودش استفاده کرده تا تمام زوایا و گوشه های خانه را کم کند،

 انتخاب دکوراسیونی مدرن برای خانه
برای اینکه خانواده فعال و پرشوری داشته باشید دکوراسیون خانه تان را به سبک روز درست کنید. در این مقاله سوزان سوآنسون، طراح، از مهارتهای خودش استفاده کرده تا تمام زوایا و گوشه های خانه را کم کند، از رنگهای روشن استفاده کرده، و سعی کرده تا یک سبکِ به روزی برای دکوراسیون خانه انتخاب کند. استفاده از کوسن های رنگی در اتاق نشیمن، به اتاق نشیمنی که زمینه رنگ آن خاکستری یا قهوه ای است زندگی می بخشد.

عوض کردن پارچه رومبلی
استفاده از پارچه های زیبا و با دوام در ایجاد یک فضای صمیمی خانوادگی لازم و ضروری است. سوزان در اینجا برای اینکه دکوراسیون خانه مدرن و امروزی به نظر برسد پارچه یکی از مبل هایش را عوض کرده است.

ترکیب کردن سبک های متضاد
در اینجا سوزان سبک مدرن و قدیمی را با هم ترکیب کرده است. او وقتی می خواهد دکوراسیون متضادی درست کند از وسایلی استفاده می کند که دارای خطوط باشند. مثلا در اینجا از لامپ و سایه بانی استفاده کرده که خانه خانه است. او با کمترین هزینه دکوراسیون مورد علاقه اش را درست کرده است.

تزئین به شکل ساده
در اینجا نیمکتی که در زیر پله ها قرار دارد دومنظوره است. با قرار دادن کوسن های رنگی روی آن حس راحتی و آسودگی و شاد بودن را به فضا داده است. و چنانچه تعداد مهمان ها زیاد بود، میتوان از نیمکت زیرپله ها هم برای نشستن استفاده کرد. نیمکت، میز قهوه، میزهای کنار مبل، همگی به شکل ساده ای تزئین شده اند و به اتاق سبک مدرنی داده اند.

تقارن و هماهنگی

سطح روی میز
برای اینکه میز ناهارخوری تان را که تقریبا یکی از وسایل گران قیمت اتاق است، خوب نگه دارید، می توانید به اندازه سطح روی آن شیشه ببرید و روی آن بیندازید.

استفاده از رنگهای خنثی
استفاده از رنگهای خاکستری مایل به قهوه ای، سفید و کرم برای رویه صندلی به ایجاد فضای زیبا و جذاب کمک می کند.

چیدمان سازمان داده شده و مرتب
معمولا آشپزخانه ها سنتی چیده می شوند اما می توانیم با کمی تغییر در چیدمان، آن را به سبک مدرن و امروزی بچینیم. مثلا همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، استفاده از لامپهای سقفی شیشه ای، استفاده از سنگ برای سطح کابینت ها و استفاده از وسایل استیل، فضای آشپزخانه را از حالت سنتی به مدرن تغییر می دهد. برای اینکه فضا را صمیمی و خانوادگی کنید، قسمت های کوچک کابینت تان را شیشه کنید تا وسایل مورد نیازتان به راحتی از داخل آن نمایان باشد و در قسمت بالای سینک جایی را برای گذاشتن بشقابها در نظر بگیرید، همچنین در قسمت مرکزی آشپزخانه، میز چرخ داری قرار دهید تا به
مکانی را برای جمع شدن اعضای خانواده دور هم درنظر بگیرید
نزدیک آشپزخانه، در اتاقی که همه اعضای خانواده آنجا جمع می شوند، مبلمان و وسایل را طوری بچینید که راحتی را به اعضای خانواده برگرداند و درعین حال مدرن هم باشد. مثلا می توانید از مبلمان های چندتکه استفاده کنید و آنها را به صورت گرد بچینید. همچنین توجه داشته باشید که سعی کنید رویه ای برای مبلمانتان انتخاب کنید که تمیزکردن آن راحت باشد.

فضای مدرن ایجاد کنید
 

راه پله، قاب های زیبایی بیشتری ببخشد.

استفاده از طرح های گرافیکی
در اتاق خوابی که مشاهده می کنید، سوزان از پارچه هایی با طرح های گرافیکی برای پرده، روبالشی و روتختی استفاده کرده است. همچنین برای قابهایی که روی دیوار نصب است از زمینه سفید و قاب تیره تر استفاده کرده است.

استفاده هوشمندانه از گوشه های خانه
استفاده از مبلمان گرد و رنگ عسلی برای صندلی ها با وسایل اتاق خواب و قابهای چارگوش در تضاد هستند.

استفاده از شکل هندسی چهارگوش و جعبه جعبه
سوزان در طراحی اتاق خواب از شکل هندسی چهارگوش( مربع یا مستطیل) زیاد استفاده کرده است. مثلا از دراور مستطیل شکل با کشوهای مستطیل و دستگیره های چهارگوش استفاده کرده است. او همچنین در قسمت بالای دراور قاب های چهارگوش نصب کرده است.