وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تلوزیونی با ضخامت کمتر از ۳ میلیمتر

تلوزیونی با ضخامت کمتر از ۳ میلیمتر
ال. جی نمونه اولیه تلویزیون OLED خود را با سایز ۳۱ اینچی و پشتیبانی از فناوری سه بعدی با ضخامت کمتر از ۳ میلیمتر در IFA به نمایش گذاشت، که باریک‌ترین OLED در جهان است.این دستگاه قادر به پخش محتوای ۳ بعدی با بالاترین و بهترین کیفیت تصویر می‌باشد.
با استفاده از تکنولوژی OLED منحصر به فرد ال.جی و کنتراست عالی،این تلویزیون جدید قادر به نمایش تمام طیف‌های رنگی بوده و تصویری زنده و پویا به شما ارائه می‌کند.
علاوه بر این قابلیت تنظیم و تغییر طیف رنگ خاکستری این امکان را به بیننده می‌دهد که از هر زاویه‌ای بتواند تصویر را مشاهده کند.
این OLED با صفحه نمایش ۳۱ اینچی بدون قاب خود، دارای زیبایی خاصی بوده و مناسب برای هر دکوراسیونی است.

از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به تکنولوژی سبز یا دوستدار محیط زیست آن اشاره کرد.

در مواد اولیه ساخت این دستگاه از جیوه و سرب استفاده نشده است که در نتیجه باعث کاهش آلاینده‌های محیط و سردردهای ناشی از آن می‌گردد.نکته قابل توجه دیگر این دستگاه زمان پاسخگویی بی‌نظیر به همراه سرعت بالای تطبیق تصاویر ویدئویی در آن است.
رزولوشن این تلویزیون برابر ۷۶۸*۱۳۶۶ پیکسل است و می‌تواند تصاویر را با سرعت ۱۰۰ هرتز نمایش داده و تصاویری پویاتر، زنده‌تر و شفاف‌تر را به ما ارائه کند.
علاوه بر تصویر بی‌نظیر، EL9500 دارای کیفیت صدایی باور نکردنی می‌باشد. بلندگوهای نامرئی و تکنولوژی Clear Voice II ال.جی و سیستم صوتی SRS TruSurrond XT تجربه برخورداری از بهترین صدا را به شما ارائه می.کنند. ۱۵LE9500 انرژی کمتری نسبت به دیگر LCD ها مصرف می‌کند.
ضخامت این تلویزیون تنها ۳٫۲ میلیمتر است و به راحتی می‌توان آن را بر روی دیوار یا هر مکان دیگری قرار داده و زیبایی هر مکانی را دو چندان کنید.