وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قاچاق اعضای كودكان؛ تجارت كثیف آمریكایی‌ها در گواتمالا

قاچاق اعضای كودكان؛ تجارت كثیف آمریكایی‌ها در گواتمالا
سفیر سابق ایران در مكزیك و گوآتمالا از تجارت كثیف آمریكایی‌ها در گوآتمالا پرده برداشت و گفت كه آمریكایی‌ها به بهانه سرپرسی كودكان فقیر، آنها را خریداری و از اعضای بدنشان برای نجات جان فرزندان خود استفاده می‌كنند.

محمد حسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس اظهار داشت: افشاگری اخیر در خصوص آلوده‌كردن مردم گوآتمالا به امراض مختلف برای آزمایشات پزشكی در 70 سال پیش، منحصر به گذشته نیست و این روش همچنان از سوی سران نظام سلطه ادامه دارد.

وی افزود: هنگامی كه بیماری آنفلوآنزای خوكی در مكزیك رایج شد، بسیاری از رسانه‌ها نوشتند این بیماری در مؤسسات داروسازی آمریكایی كه رونالد رامسفلد هم شریك این مؤسسات بوده، رواج یافته تا آنها با فروش واكسیناسیون این بیماری سود ببرند كه اتفاقا سودهای میلیادری نیز نصیب آنها شد.

سفیر سابق ایران در مكزیك و گوآتمالا گفت: امروز در گواتمالا بسیاری از زوج‌های آمریكایی تحت عنوان سرپرستی كودكان فقیر، آنها را به آمریكا و دیگر كشورها می‌برند كه این مسئله نگرانی مقامات آن كشور را در پی داشته و افكار عمومی معتقد است این كودكان قربانی شده و اعضای بدن آنها، برای نجات جان آمریكایی‌ها استفاده می‌شود.

قدیری ابیانه كه در دوران سفارت خود به مقامات گوآتمالایی پیشنهاد داده بود برای معلوم‌شدن سرنوشت كودكانی كه تحت سرپرستی زوج‌های آمریكایی قرار می‌گیرند، از سیستم ردیاب استفاده شود، افزود: فقرای گوآتمالایی فرزندان خود را به امید رهایی از فقر و تضمین آینده‌شان به آمریكایی‌ها می‌فروشند، اما رد بسیاری از این كودكان دیگر پیدا نمی‌شود.

وی ادامه داد: ربودن و قتل كودكان كشورهای دیگر از جمله آمریكای لاتین و استفاده از اجزای آنها توسط آمریكایی‌ها و صهیونیست‌ها بسیار نگران‌ كننده است ولی پرونده خاخام‌هایی كه به خاطر فروش اعضای بدن كودكان فلسطینی دستگیر شدند، پیگری نشد و آنها از این راه صدها میلیون دلار درآمد كسب كردند و بازار پر سودی داشتند.

این كارشناس مسائل استراتژیك، گفت: بعد از زلزله هائیتی هم بلافاصله صهیونیست‌ها و آمریكایی‌ها به بهانه كمك به آنجا هجوم برند و شروع به كشتار مجروحان و ربون كودكان و جداسازی اجزای بدن آنها كردند ولی مجامع بین‌ المللی به راحتی از كنار این جنایات می‌گذرند؛ در حالی‌كه باید عاملان این تجارت كثیف مجازات شوند.

قدیری ابیانه افزود: هنگامی كه نظام سلطه افرادی را در گوآتمالا به سفلیس و بیماری‌های دیگر مبتلا می‌كند، محدود به آن منطقه نمی‌ماند و به دیگر كشورها هم منتقل می‌شود و قطعا چنین جنایتی با عذرخواهی ساده قابل جبران نیست و آمریكا باید به خاطر این اعمال جنایت‌بار، به كشورهایی كه متضرر شده‌اند خسارت بپردازد.

وی در پایان با تاكید بر لزوم پیگیری موضوع تجارت كودكان و فروش اعضای بدن انسان توسط آمریكایی‌ها از سوی مدعیان حقوق بشر و حقوق كودكان برای مشخص شدن سرنوشت كودكان گوآتمالایی و اتخاذ تدابیر جدی برای مقابله با این مسئله، از رسانه‌ها خواست كه بیش از پیش نسبت به جنایات‌ آمریكایی‌ها در كشورهای دیگر افشاگری كنند.