وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تاثیر صفحه نمایش برروی صورت خانمها!؟

تاثیر صفحه نمایش برروی صورت خانمها!؟
زنانی که مدت زمان طولانی را در پشت کامپیوتر سپری می‌کنند دچار چین و چروک‌های صورت و افتادگی پوست می‌شوند.
دکتر مایکل پراگر یک جراح زیبایی در این باره گفت: امروزه شاهد افزایش پدیده‌ای به نام "صورت‌های مانیتوری" هستیم که در بسیاری از زنان شاغل که ساعت‌های طولانی با کامپیوتر کار می‌کنند دیده می‌شود. معمولا سرعت پیر شدن صورت در این زنان بیش‌تر از حد معمول است.
او در این باره گفت: اگر شما هم جزو افرادی هستید که در هنگام کار کردن با کامپیوتر اخم می‌کنید و بیش از حد تمرکز می‌کنید بدون تردید دچار چین و چروک در صورت و خصوصا روی پیشانی خود می‌شوید. مهم‌ترین دلیل این موضوع این است که زنان ساعت‌های طولانی روبه روی مانیتور می‌نشینند و در این مدت بسیار کم تغییر وضعیت می‌دهند.
اگر شما ساعت‌های طولانی به سمت پایین نگاه کنید، عضلات گردنتان کوتاه شده و دچار شل شدگی می‌شوند. به مرور زمان این پدیده به شکل رشد چانه دوم در زیر گلوی شما نشان داده می‌شود. این پدیده همزمان با رشد استفاده از کامپیوترها در بین نسل حاضر بیش از گذشته دیده می‌شود.
تقریبا از 10 سال پیش استفاده از کامپیوترها رشد چشم‌گیری داشت. زنانی که امروزه به این مشکلات دچار می‌شوند نزدیک به 10 سال است که از کامپیوتر استفاده می‌کنند، اما امروزه بسیاری از نوجوانان از سنین بسیار پایین استفاده از کامپیوتر را شروع می‌کنند و به این ترتیب باید گفت احتمال ابتلای آن‌ها به این مشکلات بسیار بیش‌تر از نسل قبل خواهد بود.
شاید یکی از بهترین کارها برای پیشگیری از این موضوع آن است که زنان یک آینه کوچک در روبه روی خود قرار بدهند تا متوجه شوند که آیا در هنگام کار کردن اخم می‌کنند یا خیر. بسیاری از ما زمانی که درگیر کار مهمی هستیم و یا فکر می‌کنیم، به طور ناخودآگاه اخم می‌کنیم که این موضوع در درازمدت اثرات بدی روی پوست باقی می‌گذارد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره