وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جدیدترین اظهارات اسامه بن لادن

جدیدترین اظهارات اسامه بن لادن
در حالی که خبرگزاری ها در روزهای گذشته از انتشار فایل صوتی جدیدی از «اسامه بن لادن»، رهبر القاعده خبر می دهند، گزارش ها حاکی از این است که وی بار دیگر در این فایل صوتی به محکوم کردن عربستان سعودی، کشور مادری خود پرداخته است.

به گزارش «تابناک»، «خلیج تایمز» در گزارشی به این ماجرا پرداخته و آورده است که «بن لادن» در این فایل صوتی به مذمت کشورهای عربی و اسلامی به خاطر عدم ارسال کمک به پاکستان در جریان سیل اخیر پرداخته و تنها تاکید کرده است که ترکیه و مالزی به این کشور کمک کرده اند و دیگر کشورهای اسلامی و به ویژه عربستان سعودی در این زمینه کاری نکرده اند، وی همچنین اضافه کرده است که نفت عربستان سعودی فقط متعلق به عربستان نیست و آن ثروت طبیعی به همه کشور های اسلامی تعلق دارد.

وی همچنین در این فایل صوتی به عدم مسافرت سران کشورهای عربی به مناطق سیل زده پاکستان انتقاد کرده و گفته است که تنها شخصیتی که از این مناطق دیدن کرده «بان کی مون» دبیرکل سازمان ملل بوده است.

بر اساس این گزارش این دومین فایل صوتی از «بن لادن» است که در 24 ساعت گذشته در اینترنت پخش شده است. وی در فایل صوتی نخست خویش، بر تغییرات آب و هوایی و تلفات آن سخن گفته و اظهار داشته بود که تلفات تغییرات آب و هوایی بیشتر از تلفات جنگ هاست.

لازم به ذکر است که اظهارات جدید «بن لادن»، به گونه ای است که به نظر می رسد، او می خواهد خود را در قالب رهبری جهانی تعریف کند و لذا از نگرانی اش درباره تغییرات آب و هوا سخن گفته است و یا در جایی مخاطب خود را رهبران مسلمان و عرب می داند که باید به نصایح وی گوش کنند.

 
البته بن لادن در صورت صحت فایل منتسب به وی، به خاطر تعصب نژادی و عقیده ای خود در صدد است که کمک های ایران شیعی را نادیده گرفته و آن را تحت الشعاع، شعارهای پر رنگ و لعاب خود قرار دهد.