وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چالش جدید برای مربیان لیگ برتر فوتبال

چالش جدید برای مربیان لیگ برتر فوتبال
تداخل زمانی بازیهای دوستانه تیم ملی امید مقابل آفریقای جنوبی و لهستان با هفته دهم لیگ برتر چالش جدیدی برای فدراسیون فوتبال است ، در حالی که اکثر بازیکنان ثابت تیم ملی امید در تیمهای باشگاهای خود نیز مهره های تاثیرگذاری هستند.
 
در حالی که این روزها حواس همه مربیان و مسولان لیگ برتر به بازی دوستانه با برزیل جلب شده است، بازیهای دوستانه تیم ملی امید چالش جدیدی است که احتمالا پس از بازی دوستانه با برزیل مربیان لیگ برتری را وادار به اعتراض به برنامه های سازمان لیگ خواهد کرد!
 
فدراسیون فوتبال پس از مدتها دو بازی دوستانه مقابل لهستان و آفریقای جنوبی را برای تیم امید تدارک دیده است که به ترتیب در روزهای 17 و 19 مهر ماه در تهران برگزار می شود، اما دقیقا در همین زمان هفته دهم لیگ برتر قرار است برگزار شود و مشکل اصلی در اینجاست که اکثر بازیکنان تیم ملی امید در تیمهای خود بازیکن ثابت و تاثیرگذاری هستند که مربیان انها به راحتی حاضر به چشم پوشی از انها نیستند.

 گل- حمیدرضا علی عسگری در تیم پرسپولیس، علی زینالی در سایپا، محسن مسلمان و حسین ابراهیمی در ملوان، کمال کامیابی نیا در راه آهن، مسعود ابراهیم زاده در تراکتورسازی، سینا عشوری در ذوب آهن و آرش افشین در فولاد از جمله بازیکنانی هستند که در تیم های باشگاهی خود بازیکن اصلی محسوب می شوند.

 
همچنین قرار است در اردوی جدید تیم امید احسان حاج صفی و کریم انصاری فرد نیز شرکت کنند و بدین ترتیب بعید است که مربیان این تیمها به حضور بازیکنان خود در اردوی تیم ملی امید رضایت دهند، در حالی که باید تیمهای خود را نیز اماده حضور در هفته دهم لیگ برتر کنند.

هفته دهم لیگ برتر در روزهای 17 و 18 مهر برگزار می شود، در حالی که روز 17 مهر تیم ملی امید با لهستان بازی دوستانه دارد. البته برای بازی روز 19 مهر مقابل آفریقای جنوبی مشکلات کمتری وجود دارد، اما بهرحال باید از فردا شاهد موج اعتراضات جدید مربیان تیمهای لیگ برتری بود که در تیم امید بازیکن دارند. باید دید فدراسیون فوتبال این چالش جدید را چگونه حل و فصل خواهد کرد.