وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چگونگی داشتن رنگ مویی براق و درخشنده

چگونگی داشتن رنگ مویی براق و درخشنده
آماندا جورج آرایشگر معروف ستارگان هالیوود و صاحب سالن زیبایی بزرگ "نیل جورج" لس آنجلس می گوید :" رنگ موی شما باید ساده اما مد روز باشد. برای اینکه جوان تر به نظر برسید هیچ وقت موهایتان را زیادی تیره نکنید.
 
باید رنگ موهای شما ملایم باشد تا چهره شما سختی و صلابت خود را نشان دهد". این آرایشگر معروف توصیه های بیشتری در اینمورد دارد :

– موهایتان را زیاد روشن نکنید : اگر می خواهید موهایتان را به رنگ روشن کنید، ترجیحا از های لایت و یا رنگ هایی مانند زیتونی و… استفاده کنید. موهایتان را هیچوقت بلوند روشن نکنید.

– رنگ مویی که به طرز صحیح های لایت شده باشد صورت شما را روشن تر نشان خواهد داد :
جورج می گوید من معمولا از های لایتی استفاده می کنم که از سر حد مو و پیشانی شروع شده باشد، های لایتی براق و درخشان که موها و صورت شما را شفاف تر و شاداب تر نشان دهد.

– رنگ خاکستری رنگی افسانه ای است : نمک و فلفل سیاه دارید؟ نمک و فلفل را با هم ترکیب کنید میبینید چقدر درخشان و فریبنده است؟ جورج می گوید: ایراد رنگ خاکستری برای موهای شما این است که ممکن است خشک و شکننده به نظر برسد من به شما توصیه می کنم از شامپوهایی که آرایشگرتان پیشنهاد می کنند استفاده کنید.

– از محصولاتی که حاوی الکل هستند جدا دوری کنید : الکل رنگ موهای شما را تیره و کدر نشان خواهد داد و به موهای شما آسیب جدی خواهد رساند. برای ترمیم موی آسیب دیده بوسیله الکل از شامپوهای محافظت کننده رنگ و جذب کننده آب و نرم کننده استفاده کنید.