وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

900 هزار تومان قیمت تورهای بازی ایران و برزیل !!

900 هزار تومان قیمت تورهای بازی ایران و برزیل !!
به‌نظر می‌رسد بازی دوستانه ایران و برزیل كه قرار است پنج‌شنبه شب در ورزشگاه بن‌زائد اسپورت شهر ابوظبی برگزار شود، بیشتر از آنکه به سود اهالی فدراسیون فوتبال، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم‌ملی باشد، توانسته جیب برخی از مدیران آژانس‌های مسافرتی را پرپول‌تر از همیشه كند. آنها به بهانه این بازی دوستانه موفق شده‌اند سودی سرسام‌آور را نصیب خودشان كنند.
جالب است كه این سودجویی از سوی برخی از آژانس‌های مسافرتی تا جایی پیش رفته که دیگر کمتر کسی رقم واقعی سفر به امارات را می‌پردازد و اکثر کسانی که قصد دارند برای دیدن بازی ایران- برزیل به ابوظبی سفر کنند، باید هزینه‌ای نزدیک به 800 تا 900 هزار تومان را به آژانس‌های مسافرتی پرداخت کنند تا بتوانند این مسابقه را از فاصله چند متری تماشا کنند.

مبلغی كه تقریبا دو برابر رقم اصلی سفر به ابوظبی محسوب می‌شود. این تورها با اعلام این وعده که «ما برای شما بلیت بازی را با هزینه‌ای نزدیک به 180 دلار خریداری می‌کنیم تا بازی را از بهترین زاویه استادیوم بن‌زائد تماشا کنید» مشتری را وسوسه می‌کنند و رقمی سرسام‌آور را از او می‌گیرند. بنا به اعلام مسئولان برگزاری بلیت این بازی در سه درجه وبا قیمت‌های 50، 100 و 150 درهم به هواداران دو تیم ارائه خواهد شد.

این درحالی است كه مسئولان این تورها حتی به دریافت مبالغ فعلی هم راضی نیستند و برخی از آنها پیش‌بینی می‌كنند كه با نزدیک‌تر شدن به زمان مسابقه، مبلغ اعزام هر نفر به امارات به مرز یک میلیون تومان هم برسد! رقمی كه با هیچ منطق و معیاری سازگار نیست و تنها بخشی از بی‌قانونی‌های موجود در این عرصه را به تصویر می‌كشد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره