وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پیشنهاد بسیار جالب لاریجانی به آمریکایی ها

پیشنهاد بسیار جالب لاریجانی به آمریکایی ها
اگر اسم این اقدامات را مدیریت جهانی می‌گذارید و بازی با هیچ، برای شما ابتهاج‌آور است، پیشنهاد می‌كنیم دارایی همه مسوولان ایرانی را بلوكه كنید، كه شاید تشفی خاطر شود و از آلام و كدورت‌های شكست‌های پی‌درپی در منطقه، آرامش موقتی و كاذب برای خود دست و پا كنید.
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام اخیر دولت آمریكا در عدم ویزا و بلوكه كردن دارایی‌های چند نفر از مسوولان ایرانی آن‌قدر بی‌معنا و سبك بود كه به بازی كودكانه در صحنه بین‌المللی تلقی گردید.

به گزارش ایسنا، دكتر علی لاریجانی در نطق پیش از دستور امروز-یك‌شنبه – خود خاطرنشان كرد: متاسفانه كشوری كه داعیه مدیریت جهانی دارد، علاقه‌مند به بازیگوشی است، و به چنین اعمالی سرخوش است و این قدر بی‌ضابطه در قلمرو حقوق بین‌المللی عمل می‌كند.

 
اگر اسم این اقدامات را مدیریت جهانی می‌گذارید و بازی با هیچ، برای شما ابتهاج‌آور است، پیشنهاد می‌كنیم دارایی همه مسوولان ایرانی را بلوكه كنید، كه شاید تشفی خاطر شود و از آلام و كدورت‌های شكست‌های پی‌درپی در منطقه، آرامش موقتی و كاذب برای خود دست و پا كنید.

رییس مجلس شورای اسلامی هم‌چنین با تشكر از رهبران سیاسی و مذهبی عراق گفت: رهبران سیاسی و مذهبی كشور دوست و همسایه عراق، با تدبیر توانستند بر پیچیدگی پس از انتخابات مسلط شوند و با وحدت و پیشنهاد نخست‌وزیر، عرصه سیاسی داخلی را سامان دهند.

وی افزود: مخصوصا در شرایط ماه‌های اخیر كه برخی جریان‌های بد نیت به عملیات تروریستی وسیعی دامن زدند و ایالات متحده به بهانه‌های مختلف از طرفی قصد دخالت در شئون داخلی عراق را داشت و از طرف دیگر میدان را برای فشار از داخل بازگذاشته بود، تصمیم ائتلاف، با گذشت و عقلانیت، این حربه را از دشمنان عراق و امنیت منطقه گرفت.

رییس مجلس هم‌چنین با عرض تسلیت سالروز شهادت شیخ‌الائمه، پیشوای صادقان؛ زبان بران و راستین اسلام، امام جعفرصادق(ع)، احیاگر تشییع، گفت: قرن دوم هجری برای اسلام و جامعه اسلامی قرنی پر از تلاطم و پر از تحول بود. بنی‌امیه عامل كژاندیشی و فتنه برای جهان اسلام، دوره افول و سقوط خود را می‌گذراندند و بنی‌عباس، كه بنی‌امیه نقابدار بودند، به حكومت چنگ زدند.

لاریجانی افزود: امام صادق(ع)، درست در عصر سقوط بنی‌امیه و ظهور بنی‌عباس، زمام امور شریعت را به دست گرفت. در این زمانه شاهد ورود افكار متنوع و متضاد در حوزه تفكر اسلامی هستیم – از زنادقه گرفته تا جبریون و اصحاب رای و افكار فلاسفه.

رییس قوه مقننه تصریح كرد:

ژرف‌اندیشی و دورنگری امام(ع) باعث شد تا دوستداران اهل‌بیت(ع) را به جهاد علمی دعوت نماید و فرصت را برای غنابخشی به فقاهت اسلامی غنیمت شمرد. در این حركت عظیم كه از چهار هزار شاگرد در مكتب ایشان خبر داده‌اند؛ بسیاری از بزرگان مذاهب مختلف شركت می‌كردند.

وی ادامه داد: ابوحنیفه می‌گوید" كسی را داناتر و فقیه‌تر از جعفر بن محمد ندیده‌ام". مالك می‌گوید "در علم و عبادت و پارسایی كسی را از جعفر بن محمد بالاتر ندیدم و نشنیدم و از قلبم نیز نگذشته است". ابن شهراشور در مناقب آورده است "دانش‌هایی كه از امام صادق(ع) نقل شده، از كس دیگری نقل نشده است".

لاریجانی تصریح كرد: این حركت علمی آن‌قدر در علوم اسلامی گسترده بود كه باعث تألیفات متنوع در فقه و حدیث شد، به طوری كه 400 تن از علما، 400 اثر از احادیث امام(ع) را تدوین كرده‌اند و تالیفات آنها به اصول 400گانه مشهود شد.

وی افزود: همین سرمایه ارزشمند عامل پویایی حوزه‌های علمیه و تفقه در دین در اعصار مختلف شد. با این پشتوانه سخن امام كه فرمود " هر آگاه خداوند به بنده‌ای اراده خیر فرماید او را در دین دانشمند می‌كند" و فرمود" قلب انسان حرم الهی است، در حرم الهی غیرخدا را سكنا مده".

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بار دیگر، شهادت آن مرد الهی را به امام زمان(عج) و رهبر معظم و مراجع عظام تقلید و حوزه‌های علمیه و ملت بزرگوار تسلیت عرض می‌كنم.

به گزارش ایسنا، رییس مجلس شورای اسلامی در پایان درگذشت والده دكتر امیری‌خامكانی نماینده زرند را از طرف مجمع نمایندگان كرمان و همه نمایندگان تسلیت گفت.