وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بچه اسب آبی صورتی رنگ هم دیده شد!!

بچه اسب آبی صورتی رنگ هم دیده شد!!
دو عکاس انگلیسی درحالی که مشغول عکسبرداری از مهاجرت گوزنهای یالدار در کنیا بودند ناگهان یک بچه اسب آبی را مشاهده کردند که به رنگ صورتی است.
دو عکاس انگلیسی به نامهای ویل و مت بارارد- لوکاس در منطقه حفاظت شده "ماسای مارا" در کنیا مشغول عکسبرداری از مهاجرت سالانه گوزنهای یالدار بودند که ناگهان متوجه یک مخلوق بسیار نادر شدند.
این حیوان کوچک که یک بچه اسب آبی صورتی رنگ بود بلافاصله شکار دوربینهای این دو عکاس شد.
 
این دو برادر در وبلاگ خود نوشتند: "توانایی طبیعت در نشان دادن چیزهای غیرمنتظره همواره موجب شگفت زدگی ما می‌شود."
براساس گزارش National Geographic، جاشوا چارلتون از باغ وحش برونکس نیویورک در خصوص این حیوان توضیح داد: "این بچه اسب آبی از بیماری "لوسیزم" (Leucism) رنج می‌برد. لوسیزم که با زالی (albinism) متفاوت است یک عارضه ژنتیکی است که در آن تمام رنگدانه های پوست حیوان و یا انسان سفید می‌شود. این درحالی است که در زالی تنها ملانین پوست، سفید می‌شود."
این عکاسان درباره این بچه اسب آبی صورتی نوشتند: "امیدواریم که بتواند یک زندگی طولانی و شاد داشته باشد و بازدیدکنندگان منطقه ماسای مارا بتوانند برای سالیان طولانی از دیدن پوست صورتی آن لذت ببرند."

این دو عکاس در ادامه تعریف کردند: "اسب آبی صورتی بسیار خجالتی بود و دائم به مادرش می‌چسبید و تنها برای چند دقیقه از آب بیرون ماند."
برادران بارارد- لوکاس برای جاودانه کردن این مخلوق عجیب از فاصله دور، از یک لنز عکاسی رادیویی 600 میلیمتری استفاده کردند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره