وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عادل هیجانی، مزدک کم حاشیه و یاخیابانی حماسی

عادل هیجانی، مزدک کم حاشیه و یاخیابانی حماسی
تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی پنجشنبه شب مقابل برزیل قرار خواهد گرفت که خیلی‌ها دوست دارند بدانند این مسابقه حساس را کدامیک از گزارشگران سیما گزارش خواهد کرد. به گفته یکی از مسئولان برنامه‌های ورزشی شبکه سه، هنوز گزارشگر بازی ایران و برزیل مشخص نیست ولی طبیعی است که عادل فردوسی‌‌پور، مزدک میرزایی و جواد خیابانی در این خصوص رقابت‌ فشرده‌ای با یکدیگر داشته باشند.
 
به نظر برخی از کارشناسان عادل فردوسی‌پور دیدار حساس ایران و برزیل را گزارش می کند. او بدون شک یکی از توانمندترین گزارشگران سیماست و به خاطر هیجانی که در گزارش‌اش دارد  و اطلاعات خوبی که دارد جزو محبوب‌ترین گزارشگران محسوب می‌شود. مزدک میرزایی از دیگر گزینه‌های گزارشگری این مسابقه حساس است. خیلی‌ها او را از  بهترین گزارشگران فوتبال می‌دانند که معمولا کمتر به حاشیه می‌رود.
 
اوهم  برای گزارشگری این مسابقه شانس قابل توجهی دارد.دیگر گزینه گزارشگری این دیدار جواد خیابانی است. او معمولا بازی‌های حساس تیم ملی را گزارش می‌کند و همیشه در مورد بازیکنان تیم ملی از الفاظ حماسی و هیجان‌انگیز استفاده می‌کند. همین ویژگی باعث شده که خیابانی بسیاری از بازی‌های حساس تیم ملی را گزارش کند و  او هم یک رقیب ویژه برای فردوسی‌پور و میرزایی است.