وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چرا اشکان خطیبی بازی در فیلم نیکی کریمی را پذیرفت؟!

چرا اشکان خطیبی بازی در فیلم نیکی کریمی را پذیرفت؟!
به گزارش خبر آن لاین،  چند کار دیگر هم بود که انصراف دادم ولی «روایت»  را به این دلیل که با جهانگیر کوثری سابقه همکاری داشتم و او اول مرا دعوت کرد بعد خود نیکی کریمی و اینکه من می‌دانستم در مدتی که سر فیلم «روایت» هستم در سریال «در مسیر زاینده رود» کمتر کار دارم، انتخاب کردم.
اشکان خطیبی بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی در نقش «مهران سارنگ» در مجموعه «درمسیر زاینده‌رود» نقش یک فوتبالیست را بازی می‌کرد، در گفت‌وگویی اعلام کرد که عاشق فوتبال است. وی در این گفت‌وگو با بیان اینکه اتفاقی که برای مهران می‌افتد به این دلیل جذاب است که این آدم فوتبالیست است، از بازی در این نقش و همراهی با حسن فتحی اعلام رضایت می‌کند. بخش‌هایی از این گفتگو که خطیبی آن را با مجله سینمای امروز انجام داده است، بدین شرح است:

چطور شد که همکاری شما با سریال «در مسیر زاینده‌رود» شکل گرفت؟
در کارهای قبلی حسن فتحی هم قرار بود حضور داشته باشم که هر بار به دلایلی نشد ولی این بار اتفاق افتاد.

شما به فوتبال علاقه دارید؟
مسلم است که علاقه دارم. همه به فوتبال علاقه دارند.

یعنی وقتی از نفعش مطلع شدید، فوتبالیست بودن مهران سارنگ شما را جذب کرد یا اتفاقی که برایش می‌افتد؟
من این 2 را از هم تفکیک نمی‌کنم. کلیت کار را با نقش کارگردان، تهیه‌کننده و همبازی هایم می‌سنجم. جزئیات چیزهایی است که آدم می‌تواند در طول کار دقیق شود و اگر مشکلی هست آنها را رفع کند، ولی در کل باید یک کار خوب وجود داشته باشد تا آدم بتواند تصمیم بگیرد. هر دوی اینها من را جذب کرد. اتفاقی که برای مهران می‌افتد به این دلیل جذاب است که این آدم فوتبالیست است.

مهران سارنگ خیلی شخصیت پررنگی نبود و در هر قسمت شاید در یک یا دو سکانس حضور داشت اما از جنبه‌ای دیگر نقش تاثیرگذاری است، نظر شما در این مورد چیست؟
این کار من را سخت تر می‌کرد ولی این نوع نقش را بیشتر دوست دارم.

شما به طور همزمان در فیلم سینمایی«روایت» ساخته نیکی کریمی هم حضور داشتید و…
به طور همزمان نبود. به اندازه 20 روز که کم‌کارتر بودم، نیکی کریمی از من خواست که در این فیلم که به طور کل 12- 10 روز کار داشتم، حضور پیدا کنم. اینطور نبود که در طول سریال جای دیگری کار کنم البته خیلی سخت بود. اولین باری بود که چنین کاری کردم.

 
مجبور نبودم چون چند کار دیگر هم بود که انصراف دادم ولی «روایت» را به این دلیل که با جهانگیر کوثری سابقه همکاری داشتم و او اول مرا دعوت کرد بعد خود نیکی کریمی و اینکه من می‌دانستم در مدتی که سر فیلم «روایت» هستم در سریال «در مسیر زاینده رود» کمتر کار دارم، انتخاب کردم.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره