وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عوارض پوستی لیپوساکشن

عوارض پوستی لیپوساکشن
این خطوط كه از صورتی رنگ‌، قرمز، ارغوانی تا سفید‌رنگ هستند را در منطقه شكم و ران‌های خانم‌های باردار نیز می‌توان دید.

به دلیل اینكه در اثر چاق شدن و كشش بیش‌ از حد پوست، رشته‌های كلاژن و الاستین خاصیت خود را از دست می‌دهند و از هم جدا شده و تكه‌تكه می‌شوند این خطوط هیچ درمان قطعی ندارند.

در بازار تبلیغات البته با معرفی كرم‌های مختلف كه باید قبل از بارداری یا بعد از آن روی پوست استفاده شود تا از به وجود آمدن خطوط پیشگیری كند یا نسبت به درمان آن اقدام كند صحبت‌هایی می‌شنوید و با آنها آشنا هستید اما باید بدانید هیچ كرم خاصی كه به طور كلی باعث از بین رفتن این خطوط شود، وجود ندارد.

البته كرم‌هایی كه حاوی عناصری چون اسیدهای میوه، ویتامین C و ترتینویین باشند، می‌توانند وضعیت خطوط به وجود آمده پوستی را بهتر كنند.

این عناصر را در بروشور كرم‌هایی كه به شما توصیه می‌شود جست‌وجو كنید.

اگر این كرم‌‌ها حاوی 3 ماده یاد شده باشند تا حدی اوضاع را بهبود می‌بخشند. حتی دستگاه‌های لیزر نیز می‌توانند تا حدی طول و عرض خطوط را كمتر كنند و هیچ‌گاه بهبودی كامل حاصل نمی‌شود.

این خطوط پوستی در دختران و پسران امكان دارد حوالی سن بلوغ نیز پدیدار شود و چون آنها رشد سریعی دارند حتی اگر چاق و لاغر نشده باشند امكان به وجود آمدن «استریا» در بدن آنها وجود دارد. در مورد كسانی كه لیپوساكشن انجام می‌دهند هم باید گفت چون چربی‌های اضافه از طریق چند سوراخ ایجاد شده روی پوست تخلیه می‌شود نگرانی از بابت مشكل پوستی پس از لیپوساكشن وجود ندارد، اما چنانچه بعد از عمل لیپوساكشن پوست فرد شل و آویزان شود تنها راه‌حل انجام جراحی است. با جراحی می‌توان بخش‌های اضافی و آویزان شده پوست را از بین برد.