وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

هر روز یک تخم ‌مرغ بخورید

هر روز یک تخم ‌مرغ بخورید
مشاور معاونت بهداشتی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه افراد سالم باید حداقل روزی یکبار تخم‌مرغ بخورند ، در عین حال گفت: تخم مرغ سرخ شده سبب به خطر افتادن سلامت افراد می‌شود.
به گزارش مهر، دکتر جزایری به مناسبت روز جهانی تخم ‌مرغ گفت: بر مبنای تحقیقات وسیع در جهان مصرف تخم ‌مرغ برای تامین سلامت افراد توصیه می‌شود.
وی با بیان اینکه افراد سالم باید حداقل روزی یکبار مصرف تخم‌مرغ را در وعده غذایی خود لحاظ کنند، افزود: تخم مرغ دارای فواید غذایی مانند ویتامین D‌، A و پروتئین‌‌ با کیفیت بالا است.
جزایری با اشاره به اینکه تخم‌مرغ سرخ شده سبب به خطر افتادن سلامت افراد می‌شود ، گفت: تخم مرغ بهتر است به صورت پخته شده یا آب پز استفاده شود.
وی تاکید کرد: بیماران قلبی و عروقی که میزان کلسترول خونشان بالاست، از مصرف این ماده غذایی خودداری کنند.
جزایری ضمن توصیه به افراد سالم برای دریافت حداقل 300 میلی‌گرم کلسترول در روز، افزود: برای استفاده از این ماده پروتئینی مناسب می‌توان مقدار مصرف گوشت قرمز را کاهش داد و این ماده غذایی را در وعده‌های غذایی گنجاند.
روز جهانی تخم‌مرغ به منظور ترویج تخم‌مرغ سالم بهداشتی در کشور با همکاری وزارتخانه های بهداشت، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش و سازمان دامپزشکی 17 مهرماه برگزار می‌شود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره