وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رازهای طبیعی جوان به نظر رسیدن

رازهای طبیعی جوان به نظر رسیدن
آیا شما هم دوست دارید در هر سنی که هستید جوان به نظر برسید ؟ برای رسیدن به این هدف چه باید کرد ؟ 

13. چای بنوشیدمطالعات انجام شده نشان داده اند که چای می تواند با سرطان پروستات، سرطان سینه، و بیماری های قلبی مبارزه کند.

 
آنا وو محقق و استاد دانکشده طب پیشگیری دانشگاه کالیفرنیا خوردن حداقل 3 فنجان چای را در روز توصیه می کند. خوردن چای سبز در اولویت است، اگرچه چای سیاه هم فواید بسیاری دارد.14. دور کمرتان را اندازه بگیرید

برای اینکه متوجه شوید بدنتان جوان می ماند یا خیر، متر بهترین وسیله است. اگر دور کمرتان بیشتر از 35 اینچ(90سانتی متر) برای خانمها یا 40 اینچ (1 متر) برای آقایان باشد، شما چربی شکمی دارید.

 
چربی های شکمی باعث بروز بیماری هایی مانند فشار خون بالا، دیابت و بیماری های قلبی می شود.کری استوارت، مسئول تحقیقات فیزیولوژیکی و بالینی در دانشکده پزشکی هاپکین می گوید: بهترین راه برای جوان به نظر رسیدن ورزش کردن است.
 
در مطالعه ای که بر روی 69 مرد و زن طی 6 ماه انجام شد، مشخص شد که اگرچه شرکت کننده ها مقدار کمی وزن کم کرده بودند اما 20 درصد چربی های داخلی بدنشان را آب کرده بودند.
 
برنامه استوارت زیاد سخت نبود: 45 دقیقه ایروبیک به صورت ملایم به مدت 3 روز در هفته و 20 دقیقه وزنه برداری به صورت ملایم و به مدت 3 روز در هفته.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره