وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زنها به چه چیز شبیه هستند؟!!

زنها به چه چیز شبیه هستند؟!!
زن به موج شبیه است. هنگامی‌که حس می‌کند کسی او را دوست دارد ، عزت نفس او بمانند تلاطم امواج بالا و پایین می‌رود. هنگامی‌که واقعا احساس خوبی دارد ، به بالاترین نقطه ی اوج می‌رسد ، اما همین که روحیه اش تغییر کند، به ناگاه فروکش می‌کند. این افت ناگهانی ، موقتی است . پس از اینکه تا پایین ترین حد فروکش کرد، به ناگاه روحیه اش دگرگون می‌شود و دوباره احساس خوبی در مورد خویش پیدا می‌کند ، و موج او به خودی خود شروع به اوج گرفتن می‌کند .

هنگامی‌که موج زن بالا می‌رود ، حس می‌کند که دریایی از عشق و محبت را برای همسرش در وجود خویش دارد ، اما وقتی که موج فرو می‌نشیند ، حس می‌کند که درونش خالی است و باید از عشق و محبت سرشار گردد . در هنگام پایین آمدن موج ، زن شاهد احساسات منفی و دیگر نیازهای برآورده نشده اش خواهد بود و به ناگاه ممکن است توده ای از عواطف و احساسات گنگ و مبهم را تجربه نماید ؛ شاید ناامید شود و فکر کند که تنهاست و یاوری ندارد.

بدلیل عدم توانایی زن در این موقع ، مرد نیز ممکن است نسبت به عشق زن نسبت به خود دچار تردید شود . در این هنگام زن باید درباره مشکلاتش حرف بزند و همسرش باید به حرفهای او گوش کند و او را درک کند .

کمی پس از آنکه موج به پایین ترین حد خود رسید ، اگر احساس کند که مورد محبت و یاری قرار گرفته است ، به خودی خود احساس بهتری پیدا می‌کند . درست به همان سرعتی که افول کرده به همان شکل ناخود آگاه اوج می‌گیرد و دوباره پرتو های عشق و محبت را بر روابط زناشویی خویش می‌افکند.
وقتی موج زن به پایین ترین حد خود می‌رسد ، او تمایل دارد که در خود فرو رود و در این هنگام بسیار آسیب پذیر است و به محبت و عشق بیشتری نیاز دارد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره