وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مشغول ترین و علاقه‌مندترین كاربران اینترنت جهان

مشغول ترین و علاقه‌مندترین كاربران اینترنت جهان
بر اساس یك بررسی از عادت‌های آنلاین، مردم در چین و خاورمیانه مشغول‌ترین و علاقه‌مندترین كاربران اینترنت جهان هستند.
 
به گزارش ایسنا، چینی‌ها از جمله افرادی هستند كه از همه بیش‌تر از برندها استقبال می‌كنند و تبلیغ‌كنندگان با آن‌ها در سایت‌های شبكه اجتماعی ارتباط دارند كه فرصت بهره‌برداری نشده بزرگ و قابل توجهی را برای بازاریابان آنلاین در آسیا بارز می‌كند.
 
بررسی TNS نشان داد چگونه بازارهای نوظهور در فعالیت‌های شبكه اجتماعی از اروپای غربی و آمریكای شمالی پیشی گرفته‌اند و تفاوت‌های منطقه‌یی در الگوی رفتاری را برملا می‌كند.
 
پژوهشگر بازار TNS كه متعلق به WPP است، تقریبا از پنج هزار نفر در 46 كشور برای بررسی "زندگی دیجیتالی" خود مصاحبه كرده است و مشتاق بودن جمعیت آنلاین را بر اساس بیش‌ترین زمانی كه در اینترنت سپری می‌كنند و نگرششان به فن‌آوری، رتبه‌بندی كرده است.
 
مصر، عربستان سعودی و چین با داشتن حدود 55 درصد كاربران علاقه‌مند اینترنت، در صدر این فهرست قرار دارند و تركیه كه سومین كشور بزرگ در فیس بوك است، تنها كشور اروپایی بود كه جزء 10 كشور برتر فهرست TNS قرار گرفت.
 
سازمان‌های تبلیغاتی شاهد رشد سریع هزینه‌های بازاریابی از سوی مشتریانشان در چین و برزیل و هم‌چنین كانال‌های دیجیتالی هستند. افراد در آمریكای لاتین، خاورمیانه و چین نسبت به ای‌میل زمان بیش‌تری را برروی شبكه اجتماعی صرف می‌كنند و دسترسی موبایل به رشد اینترنت در این مناطق كمك كرده است.
 
افراد در این مناطق جهان بیش‌تر از بازارهای توسعه‌یافته‌تر به پست وبلاگ، عكس یا ویدیوی آنلاین پرداخته و برای دسترسی به اینترنت بسیار بیش‌تر ارزش قائلند. در مقابل 42 درصد از كاربران اینترنت مورد بررسی در آمریكا و انگلیس، فعالیت‌های اینترنتی بالایی دارند.