وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فردی که در برابر اوباما لخت شد و یک میلیون دلار جایزه گرفت

فردی که در برابر اوباما لخت شد و یک میلیون دلار جایزه گرفت
به گزارش روزنامه انگلیسی دیلی‌میل روز گذشته و همزمان با پرتاب کتاب به سوی باراک اوباما رییس‌جمهور آمریکا از سوی یک فرد معترض آمریکایی یک فرد دیگر نیز در جریان همایش تبلیغاتی حزب دموکرات در فیلادلفیا بزاداشت شد.

این فرد که هیچ لباسی بر تن نداشت عباراتی را بر روی بدن خود نوشته بود که روز گذشته رسانه‌های خبری از هدف و هویت این فرد گزارشی در دست نداشتند.

اما امروز مشخص شد که این فرد عریان که خوان جیمز رودریگوئز نام دارد در واقع شخصی بوده است که با تسلیم شدن در برابر وسوسه یک میلیون دلاری یک میلیاردر انگلیسی دوام نیاورده و با نوشتن آدرس یک وب‌سایت و لخت شدن در برابر اوباما شانس خود را برای برنده شدن جایزه این میلیاردر انگلیسی آزموده است.

داستان این گونه است که الکی دیوید میلیاردر انگلیسی که بنا بر آخرین گزارش روزنامه انگلیسی ساندی‌تایمز در رتبه چهل و پنجم ثروتمندان انگلیس قرار گرفته و ثروت او بالغ بر 1.15 میلیارد پوند است، ، برای تبلیغ بیشتر سایت خود اعلام کرده که هر کس بتواند با عریان شدن در برابر باراک اوباما رییس‌جمهور آمریکا نام وب‌ساییت او را بر روی بدن خود به نمایش بگذارد به او یک میلیون دلار پاداش خواهد داد.

البته این میلیاردر انگلیسی در ابتدا مبلغ این جایزه را صد هزار دلار اعلام کرده بود اما با عدم استقبال، وی مجبور شده بود که اعلام کند مبلغ جایزه را ده برابر کرده و به یک میلیون دلار رسانده است.

در حالی که خوان جیمز رودریگوئز 24 ساله در مراسم روز گذشته توسط پلیس بازداشت شد اما الکی دیوید پیش از این با رد این موضوع که وی با پیشنهاد خود باعث ایجاد خطرات امنیتی برای اوباما می‌شود، از شرکت کنندگان در این مسابقه خواسته بود تا این حرکت را در فضایی انجام دهند که به بازداشت آنها منجر نشود.

اما در همین حال دیوید الکی اعلام کرده است که با مشاهده مدارک موجود قصد پرداخت این مبلغ را دارد. وی در گفتگو با نشریه ویکلی‌استاندارد اعلام کرده است که من وقتی فیلم ویدیوئی مراسم را دیدم، برایم مسجل شد که این حرکت حتی چک هم نمی‌خواهد و به صورت نقد پرداخت خواهد شد.

شرایط لازم برای انجام این حرکت قرار گرفتن در معرض دید عمومی و جایی که همه بتوانند صدای او را بشنوند و 6 مرتبه فریاد زدن نام وب‌سایت این میلیارد بوده است.

بنا بر اعلام این میلیاردر انگلیسی و بر اساس اطلاعات دریافتی دو نفر دیگر هم این فرد عریان را در جریان این اقدام همراهی می‌کردند که یکی از آنها به فرد عریان کمک کرده و دیگری وظیفه فیلمبرداری را بر عهده داشته است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره