وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فقط با مبلغ 300هزار تومان ازدواج کنید !

فقط با مبلغ 300هزار تومان ازدواج کنید !
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت کشور گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته وزارت کشور، طرح آسان‌سازی ازدواج را در دست اجرا دارد؛ به طوری که افراد می‌توانند تنها با پرداخت 300 هزار تومان مراسم ازدواج خود را برگزار کنند.

به‌گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا افشار افزود: این خدمات شامل آرایشگاه عروس و داماد، کرایه خودرو عروس، فیلمبرداری، سالن پذیرایی و سرو میوه و شیرینی بوده که توسط بنیاد ازدواج آسان ارائه می‌شود و به طور میانگین تاکنون 90 هزار زوج این خدمات را دریافت کرده‌اند.

افشار اظهار داشت: در این طرح، جهیزیه عروس خانم هم با مبلغی در حدود 700 هزار تومان در اختیار زوج قرار گرفته و در مجموع آنها با یک میلیون تومان که تمامی آن هم در قالب یک وام قرض‌الحسنه ارائه شده می‌توانند ازدواج کرده و زندگی خود را تشکیل دهند.

معاون اجتماعی وزیر کشور با اشاره به لزوم آموزش و اهمیت آن در بدو ازدواج تاکید کرد: علاوه بر خدمات مادی بحث خدمات توجیهی و فرهنگی نیز دارد، چرا که یکی از دلایل بالا رفتن سن ازدواج مراسمات دست و پاگیر است و هم‌اکنون در حال توسعه آن در کل کشور هستیم.

 
وی افزود: بحث آموزش بسیار موثر است که در ضرورت ازدواج آسان ساماندهی دفاتر مشاوره برای کاهش طلاق باید در این زمینه اقدامات جدی صورت گیرد که در هفت محور در حال ساماندهی هستیم.