وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نگران چروك دور چشم‌تان نباشید؟!

نگران چروك دور چشم‌تان نباشید؟!
خیلی زود است كه یك خانم زیر 30 سال نگران چروك دور چشم باشد و یا حس كند اطراف لبهایش چروك دارد و درباره راه حل آن بپرسد. اما….؟!
خیلی زود است كه یك خانم زیر 30 سال نگران چروك دور چشم باشد و یا حس كند اطراف لبهایش چروك دارد و درباره راه حل آن بپرسد. اما چون می خواستید اطلاعاتی در این زمینه كسب كنید برای شما و دیگر خوانندگان این طور شروع می كنم كه:
 خانم‌ها از سن 30 سالگی به بعد به تدریج و به آرامی پوست شان نازك و خشك می شود، به خصوص آنهایی كه بدون كرم ضد آفتاب سالهای طولانی در معرض نور آفتاب مستقیم بوده اند. متوجه چین و چروك در صورت و به خصوص دور چشم‌ها می شوند.
 
بنابراین اگر پیش از بروز چروك‌ها تحت نظر پزشك از كرم‌های ضد چروك مخصوص دور چشم و مرطوب كننده‌ها و ضد آفتاب مناسب استفاده كنید بروز چین و چروك به تعویق خواهد افتاد مصرف این كرم‌ها برای مراقبت از پوست باید مداوم و همیشگی باشد و شما می توانید از متخصص پوست خودتان بخواهید نوع مناسبی را تجویز كند و مطمئن باشید كه نه تنها استفاده از آن ‌بدون عارضه است بلكه سودمند هم خواهد بود.
 
اما درباره اینكه بعضی از خانم‌ها جوان علاقمند هستند به منظور زیباتر شدن از مواد حجم دهنده لب‌ها كمك بگیرند، باید تاكید كنم، به طور كلی توصیه من بر این است كه اگر ناهنجاری خاصی در صورت تان ندارید و برای مثال به علت حوادث و تصادف یا ناهنجاری مادرزادی مشكلی در پوست صورت تان نیست از این ایده صرف نظر كنید.

تزریق ژل‌های مخصوص به وسیله پزشكان متخصص و جراحان پلاستیك می تواند برای آنهایی سودمند باشد كه كه بخشی از پوست شان فرو رفته و گود است یا درباره لب‌های خیلی نازك یا سینه‌های خیلی كوچك برای زیبایی متقاضیان خاص خود را دارد. هر چند كه عوارض جانبی آن به شرط اینكه به وسیله متخصص انجام بگیرد، نادر است اما آیا می دانید باید بارها تزریق شوند.

 
گاهی واكنش‌های ایمنی بدن به عنوان یك جسم خارجی آن را می شناسد و ایجاد عفونت یا حتی عدم قرینگی در دو طرف می توند شما را پشیمان و نا زیبا كند. خصوصا اگر به وسیله افراد غیر متخصص انجام شود. خوب فكر كنید گاهی پشیمانی شما سودی ندارد و برای آن دیر است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره